00003328
Slovenská správa ciest
Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Čistiaci a hygienický materiál, textilné výrobky-uteráky, utierky
toaletný papier, papierové utierky, mydlo
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Čistiaci a hygienický materiál, textilné výrobky-uteráky, utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
nákup a dodanie čistiaceho a hygienického materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
toaletný papier | kotúč | 2400 | ||
papierové utierky | kartón | 6 | ||
tekuté mydlo | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
toaletný papier | Kotúč 3-vrstvový,celulóza, biely, 200 útržkov, 22 m, Vhodný do zásobníkov TORK DUO - T4 |
papierové utierky | Skladané Z Z, 2-vrstvové, recyklát, biele, rozmer útržku = 24,8 x 23 cm, 1 bal = 250 útržkov, 1 kartón = 15 balíčkov, Vhodný do zásobníkov TORK - H3 |
tekuté mydlo | Patróna 475 ml, 475 dávok, krémové, Vhodné do dávkovačov TORK - S box mini |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť prílohu s ocenením jednotlivých položiek, pričom cena celkom musí zahŕňať všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, naloženia, dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia zákazky |
Predmet zákazky bude dodaný ako jedna kompletná dodávka a to po dodaní všetkých požadovaných položiek. Čiastkové dodávky a ich fakturácia nie sú prípustné. |
Tovar bude doručený objednávateľovi zásadne počas pracovnej doby, dátum a čas je potrebné vopred dohodnúť alebo oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa. |
Zmluvné strany si do 3 dní od uzavretia zmluvy e-mailom navzájom doručia zoznam kontaktných osôb, oprávnených konať v rámci plnenia predmetu zákazky z ich strany. |
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar v požadovanej kvalite a množstve najneskôr do 14 dní od uzatvorenia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy. |
Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom dodacieho listu, v ktorom bude uvedený položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa príp. ďalšie skutočnosti. |
Podkladom pre úhradu zmluvnej ceny je faktúra vystavená dodávateľom po vzniku nároku dodávateľa na zaplatenie ceny. Povinnou prílohou je potvrdený dodací list. |
Faktúra za dodaný predmet zákazky musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia, cenu bez DPH, celkovú sumu DPH a celkovú sumu k úhrade. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zákazky a začína plynúť dňom doručenia faktúry objednávateľovi |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
08.03.2016 13:24
1,00 celok
840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2016 13:29
16.02.2016 13:20
16.02.2016 13:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2016 15:01 - Vstupná ponuka | 840,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2016 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 745,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: