00306975
Obec Hontianska Vrbica
Hontianska Vrbica 267, Hontianska Vrbica, 93555, SVK
44559372
ELENIT, s.r.o.
Sokolská 718/30, Zvolen, 96001, SVK
Novostavba Športového areálu
ihrisko, zemné práce,stavebné práce
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Novostavba Športového areálu
|
|
---|---|
Funkcia |
zemné práce, zakladanie, vybudovanie dreveného altánku, ihriska s umelou trávou so značením a bránkami, bežeckej dráhy so značením, drevenej prekážkovej dráhy, drevenej preliezačky, spevnených plôch zo zámkovej dlažby, areálového osvetlenia a sadových úprav |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odkopávky a prekopávky nezapaž. v horn. tr. 3 do 100 m3 | m3 | 227,05 | ||
Odkopávky a prekopávky nezapaž. v horn. tr. 3 nad 100 do 1 000 m3 | m3 | 375 | ||
Príplatok za lepivosť horniny tr.3 | m3 | 361,26 | ||
Hĺbenie rýh šírka do 60 cm v horn. tr. 3 do 100 m3 | m3 | 4,05 | ||
Príplatok za lepivosť horniny tr. 3 v rýhach š. do 60 cm | m3 | 4,05 | ||
Hĺbenie šachiet v horn. tr. 3 do 100 m3 | m3 | 1,44 | ||
Príplatok za lepivosť horniny tr.3 | m3 | 1,44 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopu do 50 m horn. tr. 1-4 | m3 | 598,777 | ||
Uloženie sypaniny na skládku | m3 | 598,777 | ||
Zásyp zhutnený jám, šachiet, rýh, zárezov alebo okolo objektov do 100 m3 | m3 | 16,848 | ||
Hĺbenie rýh š. 35, hl. 30, zem. tr. 3 | m | 77 | ||
Rozprestretie ornice, sklon do 1:5 do 500 m2 hr. do 30 cm | m2 | 1995,923 | ||
Príprava plochy pre trávnik | m3 | 2282,00 | ||
Založenie parkového trávnika výsevom v rovine | m2 | 2282 | ||
Zmes trávna | kg | 45,64 | ||
Výsadba vzrastlej zelene | ks | 15 | ||
Acer campreste | ks | 1 | ||
Tilia cordata ,,RANCHO" | ks | 7 | ||
Alnus glutinosa | ks | 7 | ||
Výsadba krovinatej zelene | ks | 47 | ||
Salix purpurea ,,NÁNA" | m2 | 80 | ||
Cornus mas | ks | 7 | ||
Výsadba živého plotu | ks | 288 | ||
Ligustum vulgare ,, ATROVIRENS" | ks | 288 | ||
Zhutnenie podložia z hor. súdr. do 92%PS a nesúdr. Id do 0,8 | m2 | 420 | ||
Vankúš pod základy zo štrkopiesku netriedeného | m3 | 1,098 | ||
Základové pásy z betónu prostého tr. B 20 (C16/20) | m3 | 3,24 | ||
Základové pätky z betónu prostého tr. B 20 (C16/20) | m3 | 1,152 | ||
Murivo nosné z bet.tvárnic PREMAC DT20 hr.200mm s výplňou B20 | m3 | 0,42 | ||
Stĺpiky, pilieriky z tvárnic bet.PREMAC DT30 výplň B20 | m3 | 0,068 | ||
Nosné murivo rovný z tvárnic oboustr. zaštipn hr. 200 mm | m2 | 19,88 | ||
Podklad zo štrku riečneho hr. 20 cm | m2 | 172 | ||
Podklad zo praného štrku hr. 30 cm | m2 | 195 | ||
Podklad zo štrku praného rieč. hr. 20 cm | m2 | 4,7 | ||
Podklad z kameniva hrub. drveného 8 - 32 mm hr. 20 cm | m2 | 89,7 | ||
Podklad z kameniva hrub. drveného 32-63 mm hr. 20 cm | m2 | 1590 | ||
Podklad zo štrkodrte hr. 5 cm 4-8 mm | m2 | 1590 | ||
Podklad zo štrkodrte hr. 5 cm 8-16mm | m2 | 1590 | ||
Podklad zo štrkodrte hr. 6 cm fr.4-8mm | m2 | 89,7 | ||
Kladenie zámkovej dlažby pre chodcov hr. 6 cm do 50 m2 | m2 | 89,7 | ||
Dlažba betónová zámková hr.60mm | m2 | 94,185 | ||
Montáž a dodávka smetných košov | ks | 4 | ||
Montáž a dodávka lavičky parkovej kov + drevo 1,8x0,6m | ks | 10 | ||
Násyp zo štrkopiesku spevňujúceho | m3 | 12,075 | ||
Násyp z piesku kremičitého | m3 | 15 | ||
Osadenie záhonového obrubníka betónového do lôžka z betónu s bočnou oporou | m | 418,16 | ||
Parkový obrubník 1000/200/50mm | ks | 422,92 | ||
Lôžko pod obrubníky, krajníky, obruby z betónu tr. B 12,5 - B 15 | m3 | 10,633 | ||
Presun hmôt pre budovy murované výšky do 6 m | t | 52,858 | ||
Presun hmôt pre komunikácie, kryt z kameniva | t | 1269,729 | ||
Montáž umelého trávnika-ihrisko | m2 | 1250 | ||
Lepidlo PU- ihrisko | kg | 343 | ||
Umelý trávnik Astrotuft Forza hr. 40mm -ihrisko | m2 | 1300 | ||
Paska podlepovacia-ihrisko | m | 343 | ||
Značenie - minifutbal-ihrisko | m | 422 | ||
SBR granulát čierny vr. dopravy-ihrisko | t | 7,5 | ||
Piesok vr. dopravy-ihrisko | t | 31,25 | ||
Doprava zahraničná-ihrisko | lkw | 0,5 | ||
Stroje, doprava, mechanizmy-ihrisko | m2 | 1250 | ||
Futbalová bránka EXIT FINTA GOAL-ihrisko | ks | 2 | ||
Montáž umelého trávnika-draha | m2 | 340 | ||
Umelý trávnik EDEL ELITE hr. 20mm -draha | m2 | 353,6 | ||
Značenie dráh - kompletne-draha | m | 215 | ||
Lepidlo PU-draha | ks | 57,75 | ||
Paska podlepovacia -draha | m | 173,25 | ||
Doprava zahraničná-draha | LKW | 0,3 | ||
Piesok vr.dopravy -draha | m2 | 6,8 | ||
Stroje, doprava, mechanizmy-draha | hod | 640 | ||
Montáž prekážkovej dráhy Gumkáč Grafi | ks | 1 | ||
Prekážková dráha Gumkáč Grafi-agát rozm.25x2x2,5m | ks | 1 | ||
Doprava prekážkovej dráhy | EUR | 800 | ||
Montáž preliezačky | ks | 1 | ||
Preliezačka TEKLA agát rozm. 5x2x3m | ks | 1 | ||
Doprava preliezačky | EUR | 550 | ||
Montáž kotevných želiez | ks | 10 | ||
Oceľová pätka | ks | 10 | ||
Montáž krovov viazaných prierez. plocha do 120 cm2 | m | 32 | ||
Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 120 do 224 cm2 | m | 54 | ||
Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 224 do 288 cm2 | m | 18 | ||
Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 288 do 450 cm2 | m | 5 | ||
Montáž krokiev viazaných, rovnobež. s odkvapom, prierez. pl. nad 120 do 288 cm2 | m | 17 | ||
Hranol SM 1 000-600/8x10,8x16,10x10,10x160,12x12,15x15,16x16.../ | m3 | 2,333 | ||
Debnenia striech striech rovných a šikmých z hoblovaných prkien | m2 | 2,25 | ||
Drevené doskovanie | m2 | 2,475 | ||
Montáž latovania striech, rozpätie 22 až 36 cm, vrátane vyrez. otvor. do 0,25 m2 | m2 | 34,583 | ||
Lata SM 1 do 25cm2 x 400-600cm | m3 | 0,33 | ||
Spojovacie a ochranné prostriedky k montáži krovov | m3 | 2,663 | ||
Presun hmôt pre tesárske konštr. v objektoch výšky do 12 m | t | 1,555 | ||
Klamp. PZ pl.popl. žľaby pododkvap. polkruh. rš 330 dl 5m- | m | 12,4 | ||
Klamp. PZ pl.popl. žľaby kotlík konický pre rúry o d-100 | kus | 2 | ||
Klamp. PZ pl.popl. rúry odpadové kruhové d-100 | m | 5 | ||
Presun hmôt pre klampiarske konštr. v objektoch výšky do 6 m | t | 0,052 | ||
Zastrešenie kryt. BRAMAC striech valbových na sucho s povrch. úpr | m2 | 34,583 | ||
Zastrešenie kryt. BRAMAC - hrebenáč na sucho | m | 8,4 | ||
Zastrešenie kryt. BRAMAC zak. štít. hrán kraj. | m | 10,44 | ||
Zastrešenie kryt. BRAMAC úžľabie izolačným pásom z PVC | m | 3,6 | ||
Presun hmôt pre krytiny tvrdé na objektoch výšky do 6 m | t | 1,904 | ||
Nátery tesárskych konštr. syntetické lazur. lakom 2x lakovanie | m2 | 72,35 | ||
Nátery tesárskych konštr. Lastanoxom Q (Bochemit QB-inovovaná náhrada) | m2 | 99,35 | ||
Montáž ochrannej rúrky (plast-PE, novodur a pod) voľne uložená (d47)mm | m | 190 | ||
Chránička PVC-U kábelová ohybná 001994 : FXK 50, čierna | m | 190 | ||
Rozvádzač osvetlenia 25/3, IP44/2X | kus | 1 | ||
Ukončenie vodiča v rozvádzači, zapojenie 4-6 mm2 | ks | 20 | ||
Ukončenie vodiča v rozvádzači, zapojenie 10-16 mm2 | ks | 8 | ||
Ukončenie celoplastových káblov smršť. záklopkou 4x 16-25 mm2 | ks | 2 | ||
Teplom zmraštiteľná rozdeľovacia hlava 1kV : 502K033/S, 4x(4-35mm2) | ks | 2 | ||
Teplom zmraštiteľná rozdeľovacia hlava 1kV : 5x4-25mm2) | ks | 4 | ||
Ukončenie celoplastových káblov smršť. záklopkou 5x 6-10 mm2 | ks | 4 | ||
Montáž vložky poistkovej, nožová do 500V | ks | 3 | ||
Poistková vložka nožová HN00 : 16325 - 40A gG | ks | 3 | ||
Montáž, svietidlo uličné, cestné, na výložník | ks | 4 | ||
Svietidlo reflektorové RAGGIO 2, 150W, IP55,230V | ks | 4 | ||
Montáž, stožiar osvetlovací, oceľový do 12m | ks | 4 | ||
Stožiar S80-PC 8,0 m | ks | 4 | ||
základový prefabrikát F150/200 h1,5 | ks | 4 | ||
Montáž, pätka stožiarová, betónová | ks | 4 | ||
Montáž, elektrovýstroj stožiarov pre 1 okruh | ks | 4 | ||
Svorkovnica stožiarová : NTB-1, pre 1 poistku E14 (2-16A) pre káble 5x 6-16mm2, IP54 | ks | 4 | ||
Drôt uzemňovací FeZn D10 | kg | 4 | ||
Pásovina uzemňovacia FeZn 30x4 | kg | 120 | ||
Montáž uzemňovacieho vedenia v zemi, Nerez pás do 120mm2, spojenie svorkami | m | 120 | ||
Montáž uzemňovacieho vedenia v zemi, Nerez drôt D10mm, spojenie svorkami | m | 10 | ||
Montáž bleskozvodnej svorky do 2 skrutiek (SS,SP1,SR 03) | ks | 6 | ||
Montáž bleskozvodnej svorky nad 2 skrutky (SJ,SK,SO,SZ,ST,SR01-2) | ks | 4 | ||
Svorka pripájacia (FeZn) : SP 1, pre spojenie kovových súčiastoky (2xM8) | ks | 5 | ||
Svorka odbočná, spojovacia (FeZn) : SR 02, pre pásovinu 30x4 (4xM8) | ks | 10 | ||
Svorka uzemňovacia (FeZn) : SR 03 A, spojenie kruhových vodičov a pásoviny (2xR8) | ks | 10 | ||
Štrkopiesok 0-8 | t | 8 | ||
Fólia šírka 330 červená s bleskom | m | 160 | ||
Montáž, kábel Cu 750V uložený pevne CYKY 3x1,5 | m | 40 | ||
Montáž, kábel Cu 750V uložený pevne CYKY 5x4-16 | m | 180 | ||
Montáž, kábel Al 750V uložený pevne AYKY 4x16 | m | 45 | ||
Kábel Cu 750V : CYKY-J 3x1,5 | m | 40 | ||
Kábel Cu 750V : CYKY-J 5x6 | m | 160 | ||
Kábel Al 750V : NAYY-J 4x16 | m | 45 | ||
Spracovanie východiskovej revízie a vypracovanie správy | hod | 20 | ||
Vytýčenie trasy M21 NN vedenia v prehľadnom teréne | km | 0,2 | ||
Káblové ryhy šírky 65, hĺbky 100 [cm], zemina tr.3 | m | 190 | ||
Osadenie rozpojov.skrine RVO | ks | 1 | ||
Zriadenie káblového lôžka 65/10 cm, pieskom | m | 190 | ||
Zakrytie káblov výstražnou fóliou PVC šírky 33cm | m | 190 | ||
Priestup káblový z PVC rúr D 15,0 cm Priestup káblový z PVC rúr D 15,0 cm | m | 190 | ||
Zásyp ryhy šírky 65, hĺbky 100 [cm], zemina tr.3 | m | 190 | ||
Provizórna úprava terénu, zemina tr.3 | m2 | 190 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 10a zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať : |
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky |
-technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela, |
- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovanía stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení |
Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a a ním nominovaní subdodávatelia na plnenie časti Diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie |
Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť |
Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije: |
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom,. |
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa zápisom v |
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať |
Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie |
Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisiacich s realizáciou Diela |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy: kompletné paré projektovej dokumentácie a neocenený výkaz výmer a inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela |
Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa po chválení žiadosti o NFP radiacim orgánom , pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Staveniska podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán; |
O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený zápis v stavebnom denníku |
Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmlvnými stranami |
Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska |
- Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami |
Dodávateľ na Stavenisku: |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m ktorá bude bude obsahovať: text s názvom stavby, |
- text s názvom stavby, |
- obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávate meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; |
meno Projektanta/sídlo, kontaktnú osobu |
obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu |
- termíny začatia a dokončenia Diela, |
- meno zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt |
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
- je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia |
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli) |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu realizácie Diela |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela |
Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, |
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa na rekonštruovanom objekte, |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ |
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, |
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) , |
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela z |
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela |
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú; |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov objektu, kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania, |
Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Dodávateľom predložená cenová kalkulácia – Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude |
Zádržné z ceny, dôvody zádržného, jeho vrátenie, spôsob uplatnenia zádržného |
Objednávateľ je oprávnený zadržať pri úhrade vystavenej faktúry zádržné z ceny Diela v celkovej súhrnnej výške a počas lehoty určenej nižšie nasledovne: |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 5 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 5 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí troch (3) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 5 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí troch (3) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 3 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
Zadržaná časť ceny za vykonanie diela však nebude vyplatená skôr, ako budú odstránené všetky vady a nedorobky ako aj vady, ktoré sa vyskytnú počas príslušnej lehoty zádzržného |
Zádržné bude vyplatené v lehotách: |
-5 % do troch (3) dní odo dňa uplynutia 3 mesačnej lehoty po Protokolárnom odovzdaní a prevzatí Diela/alebo po odstránení zistených vád Diela v tejto lehote |
Zádržné - jeho výška určená v % z Ceny Diela bude určené v eur a výška je vypočítane % z ceny diela s DPH |
Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob a forma a lehoty na ich úhradu |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške: |
- ak bude Dodávateľ v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela , je možné uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky. a ochranné pomôcky podľa platných predpisov |
Dodávateľ bude v prípade nehody, pracovného razu alebo inej podobnej udalosti postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o |
-pracovných úrazoch, |
-škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela |
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených |
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených |
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku |
- alebo inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela |
Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov §45 ods.10 zákona 25/2006 Z.z. a v takom prípade je povinný : |
- doručiť Objednávateľovi subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 zákona 25/2006 Z.z. |
- doklad, čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod |
Zmluva nadobudne účinnosť po pridelení verejných prostriedkov objednávateľovi a po formálnej kontrole procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov |
známenie o nadobudnutí účinnosti zmluvy bude dodávateľovi oznámená do 7 dní odo dňa kedy budú pridelené finančné prostriedky objednávateľovi a/alebo objednávateľ dostane povolenie na realizovanie stavby poskytovateľom finančných prostriedkov. |
V prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, je podmienkou pre zhotoviteľa, aby zamestnali na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC). |
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 |
– 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych (ďalej len „MRK“), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 |
Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodách o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď R |
Levice, Nitriansky, Slovenská republika
26.02.2016 00:00 — 30.06.2017 00:00
1,00 celok
149 667,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2016 12:02
16.02.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2016 12:29 - Vstupná ponuka | 149 625,60 | € | Cena s DPH |
16.02.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 107 759,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: