00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
46583165
SLOVASTAV, s. r. o.
Vlastenecké nám. 8 , Bratislava, 85101, SVK
Dodanie a montáž klimatizačného zariadenia do priestorov Objednávateľa.
Klimatizácia, inštalácia klimatizácie, stavebno-inštalačné práce,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie a montáž klimatizačného zariadenia do priestorov Objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Uskutočnenie inštalačných prác s dôrazom na čo najnižšiu prašnosť, dodanie a montáž technológií pre nepretržitú (24 hod x 7 dní) klimatizáciu vnútorných priestorov pracoviska Objednávateľa. |
2. Demontovanie a preukázateľne ekologická likvidácia starého klimatizačného zariadenia vrátane montážneho a spojovacieho materiálu (vid. obr. stará klimatizácia) podľa prílohy č. 1. |
3. Úprava prostredia v priestoroch Objednávateľa. |
4. Dodanie a montáž nástennej jednotky do miestnosti A 119 (vid. obr. A 119) podľa prílohy č. 2, vrátane montážneho a spojovacieho materiálu. |
5. Dodanie a montáž vonkajšej jednotky umiestnenie pod okno. |
6. Výškové práce pri montáži vonkajších jednotiek 1. poschodie vo výške cca 7m nad zemou s obmedzením na použitie žeriava (vid. obr. Prístup z vonku) podľa prílohy č. 3. |
7. Montážny a spojovací materiál. |
8. Realizáciu napojenia jednotiek podľa platných STN vrátane vykonania revízie elektrických zariadení a predloženia revíznej správy. |
9. Práce a dodanie HSV – vybúranie potrebných otvorov a ich vy spravenie vrátane náteru vy spravených častí stien. |
10. Práce a dodanie HSV – vybúranie potrebných otvorov a ich vy spravenie vrátane náteru vy spravených častí stien. Pevný predel otvoru v stene chladenej miestnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Klimatizačné zariadenie vrátane montážneho a spojovacieho materiálu | ks | 1 | ||
2. Rozmery nástennej jednotky Výška | cm | 50 | ||
3. Rozmery nástennej jednotky Šírka | cm | 200 | ||
4. Rozmery nástennej jednotky Hĺbka | cm | 120 | ||
5. Chladiaci výkon | kW | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Nepretržitá prevádzka aj v zimnom období pri mínusových teplotách min (-30°C) | áno |
1.2. Záruka | 3 roky |
1.3. Automatický reštart po výpadku elektrickej energie | áno |
1.4. Minimálna energetická trieda jednotky | A+ |
1.5. Napájacie napätie oboch jednotiek | 230/400V 50Hz |
1.6. Vyvedenie kondenzovanej vody do odtoku | áno |
1.6. a) Vyvedenie kondenzovanej vody | do stúpačky kanalizácie (vid. príloha č. 2) |
1.7. Umiestnenie kompresora | v interieri |
1.8. Inštalácia klimatizačného zariadenia | zabezpečiť pri vykonávaní prác protiprašné opatrenia ohľadne negatívneho vplyvu na technologické |
pokračovanie 1.8. : | zariadenia, ktoré sa nachádzajú v miestnosti realizovaných prác. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Zariadenie musí byť nové, nepoužívané. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
3.1. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
4. Vrátane Demontovania starého klimatizačného zariadenia vrátane montážneho a spojovacieho materialu a následnej likvidácie podľa zákona o Odpadoch. |
5. Dodanie a montáž chladiacich jednotiek zahŕňa aj náklady na dopravu, odvoz stavebného odpadu na skládku a poplatok za uloženie stavebného odpadu, sterej klimatizácie. |
6. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: pasporty, popis technických parametrov, záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, |
Pokračovanie 6. : správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach, doklad (zmluvu) dohodu so zneškodňovateľom odpadu o uložení odpadu na skládku, ostatné doklady súvisiace so zákazkou. |
7. Dodanie predmetu zákazky musí byť vyhotovené podľa platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavbu, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
8. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
9. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Osvedčenie o odborných zručnostiach a znalostiach podľa zákonov č.76/1998 Z.z a č. 286/2009 Z.z. a nariadenia Komisie (ES) č.303/2008; Kategória 1; činnosti: Všetky činnosti na zariadení |
pokračovanie 9. : s halogenovým chladivom. |
10. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovýmy plynmi č. 286/2009 Z.z §6(3),č.321/2012 Z.z. §5 (1) a,c,d,e, udelený právnickej, fyzickej osobe Kategórie 1. |
11. Náklady na odstránenie odpadu a starého klimatizačného zariadenia vrátane spojovacieho a montážného materialu musia byť Dodávateľom zohľadnené v ponukovej cene. Prípadné škody - postihy, ktoré by vznikli objednávateľovi zanedbaním povinnosti Dodávateľa v tejto súvislosti, bude hradiť Dodávateľ. |
12. V prípade, že zo strany správneho orgánu dôjde k udeleniu pokuty alebo inej sankcie voči Objednávateľovi z dôvodu pochybenia na strane Dodávateľa, túto znáša a uhradní v určenej lehote Dodávateľ. |
13. Dodávateľ bude povinný rešpektovať požiadavku Objednávateľa realizovať práce môže pracovať aj v pracovnej dobe, ale s výnimkou hlučných prác (búracie práce, dlhotrvajúce vŕtanie), ktoré môžu byť vykonávané až po 14:00 v bežný pracovný deň. |
13.1. Pracovná doba : Pondelok, Utorok, Streda, Štvrtok, Piatok od 06:00 hod - do 20:00 hod. |
14. Dodávateľ je povinný akceptovať aj požiadavku Objednávateľa na dôsledné denné upratanie pracoviska po ukončení prác v interiéri budovy. |
15. Počas záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 24 hodín od ich oznámenia objednávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu. |
16. Záručná doba je min. 36 mesiacov a začína plynúť odo dňa zápisničného odovzdania a prevzatia klimatizačného zariadenia po vykonaní skúšky a revízií (odovzdanie reviznej správy). objednávateľom. |
17. Presný termín ukončenia záručnej doby bude uvedený v zápise z odovzdania a prevzatia nainštalovaného Klimatizačného zariadenia. |
18. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou sa požaduje aby Dodávateľ predložil, že má platné oprávnenie na druh činnosti : |
pokračovanie 18. : (i) O Oprava vyhradených technických zariadení tlakových v rozsahu, (ii) OU oprava a údržba, (iii) M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky. |
19. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou sa požaduje aby Dodávateľ predložil Certifikát ISO 9001 Systém manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky, alebo ekvivalent. |
20. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkov predmetu zákazky miesto, adresu planeia predmetu zakázky. |
21. V prílohe č. 2 sa nachádza pôdorys miestnosti a fotografia miestnosti Objednávateľa kde sa bude realizovať dodanie predmetu zákazky. Fotografie v prílohe č. 2 je znázornené staré klimatizačné zariadenie na demontovanie. |
22. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
Pokračovanie 22. : cez príslušný daňový úrad. |
23. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Pokračovanie 23. : Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
24. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
25. Dodávateľ prevezme Priestory od Objednávateľa najneskôr do troch (3) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na prevzatie Priestorov", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. Výzva na prevzatie Priestorov bude |
pokračovanie 25. : Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 3, 3.1., 6, 9, 10, 18, 19, 30, 31, 32 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom. Po splnení podmienok Objednávateľa |
pokračovanie 25. : túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Priestorov podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. V priestore sa nachádzajú kľúčové technologické zariadenia, ku ktorým v prípade potreby musí mať Objednávateľ prístup. |
25.1. V priestore sa nachádzajú kľúčové technologické zariadenia, ku ktorým v prípade potreby musí mať Objednávateľ zabezpečený prístup. |
26. Dodávateľ začne s výkonom prác na inštaláciu klimatizačného zariadenia najneskôr do dvoch (2) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na prevzatie Priestorov" |
27. Dodávateľ riadne vykoná práce a odovzdá nainštalované klimatizačné zariadenie Objednávateľovi najneskôr do siedmych (7) dní odo dňa odovzdania a prevzatia Priestorov, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí |
pokračovanie 27. : Priestorov podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. |
28. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (Dodanie systému, vrátane montáže, odovzdania a zaškolenia), Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro). |
pokračovanie 28. : Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
29. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Názov | Upresnenie |
30. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť časový harmonogram prác. | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR. (Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z.) | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 32. : technickými špecifikáciami ponúkaného klimatizačného zariadenia. | |
33. Nedodržanie Osobitých podmienok plnenia predmetu zákazky v bodoch 1. až 36. | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
35. Požadujeme dodanie predmetu zákazky v minimálne uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. | |
36. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie v bodoch 1. až 36. | |
37. Zmluvná pokuta v bodoch 1. a 32. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jeséniova 17, 833 15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.03.2016 08:00 — 22.03.2016 15:30
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
5 315,63
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2016 14:20
26.02.2016 15:00
26.02.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2016 09:27 - Vstupná ponuka | 5 100,00 | € | Cena bez DPH |
25.02.2016 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: