35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35763469
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK
Komunikačné prepojenie
Prepojenie
Služba
5. Telekomunikačné služby
1. Komunikačné prepojenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Služba umožňuje komunikačné prepojenie bodov |
Prepojované body môžu byť rozmiestnené ľubovoľne v rámci územia SR |
Komunikačné rozhranie služby je FastEthernet alebo GigaEthernet |
Služba musí umožniť vzájomne prepojiť minimálne dvanásť bodov |
Služba musí umožniť rozšírenie prepojenia na 100 bodov |
Dátová prenosová rýchlosť pripojenia bodu služby je 20Mbit/s |
Dátová prenosová rýchlosť pripojenia bodu služby bez zmeny HW(len konfiguračným zásahom) je 40Mbit/s |
Služba musí mať charakter L2 podľa modelu OSI |
Služba musí umožňovať vytváranie a transparentný prenos VLAN |
Minimálny počet VLAN ktoré je možné v rámci služby prenášať je 1000 |
Služba musí byť v každom bode ukončená smerovačom |
V každom bode služby je požadovaná kamera s minimálnym rozlíšením 1920 x 1080 bodov |
V každom bode služby sú požadované minimálne 4 rozhrania Fast Ethernet pre pripojenie externých zariadení |
Súčasťou služby je aj pripojenie centrálneho bodu s ktorým komunikujú všetky body služby |
Pripojenie centrálneh bodu musí byť navrhnuté tak, aby nedochádzalo k žiadnym stratám prevádzky |
Umiestnenie centrálneho bodu je na adrese: Galvaniho 17/A, Bratislava |
Všetky body služba musia byť plnohodnotne funkčné rozsahu teplôt -20 - +50°C |
Požadovaná dostupnosť služby pre každý bod je 98,5% |
Maximálna doba na odstránenie poruchy je 12 hod. |
Požadovaná doba zriadenia bodu služby je max 20 pracovných dní od zadania lokality |
Služba musí byť poskytovaná na optickej, metalickej alebo rádiovej infraštruktúre |
V prípade použitia rádiovej infraštruktúry musia byť použité systémy pracujúce v licencovanom frekvenčnom pásme |
Požadovaná dĺžka poskytovania služby je 24 mesiacov |
Uvedená cena je poplatok za pripojenie všetkých bodov, vrátane centrálneho bodu a všetkých potrebných nákladov na HW, prevádzku, odstraňovanie porúch a dopravu pre celú dĺžku poskytovania služby |
Fakturácia bude prebiehať na mesačnej báze, s rozpisom ceny za jednotlivé lokality |
Fakturácia bude prebiehať na mesačnej báze, s rozpisom ceny za jednotlivé lokality |
Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že k službe poskytuje nepretržitý dohľad funkčnosti služby a odstraňovanie porúch služby |
Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že dohľad funkčnosti služby a odstraňovanie porúch služby zabezpečuje vlastnými zamestnanccami |
Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že službu poskytuje na vlastných zariadeniach |
Poskytovateľ služby je pri jej odovzdaní do používania povinný preukázať, že pre poskytovanie splnil všetky zákonné požiadavky a má všetky potrebné súhlasy a povolenia |
Poskytovateľ služby predloží pri odovzdaní služby do jej používania merací a odovzdávací protokol k službe |
Poskytovateľ predloží projektovú dokumentáciu |
Poskytovateľ dodá SW na prezentáciu online záznamov z kamier (v jednom zobrazení minimálne 16 kamier) |
Požadujeme zabezpečenie nepretržitý on-line monitoring prevádzky koncových bodov služby prostredníctvom web aplikácie |
GPS: 49,007085 21,143326 ; 48,670098 16,988920 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia osôb |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že dohľad funkčnosti služby a odstraňovanie porúch služby zabezpečuje vlastnými zamestnanccami |
Navrhnutá hodnota | - Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že dohľad funkčnosti zabezpečuje vlastnými zamestnancami; - Poskytovateľ služby je povinný preukázať, že odstraňovanie porúch služby zabezpečuje nepretržite v rámci požadovanej dostupnosti služby |
Rozpor s ustanoveniami § 9 ods. 3 a § 32 ods. 10. Máme zato, že táto podmienka je diskriminačná a preto ju treba rozdeliť na dve. Pre efektívnejšie odstránenie prípadnej poruchy sa na miesto často dostaví rýchlejšie kvalifikovaný pracovník externého zmluvného dodávateľa priamo z regiónu na úrovni kraja, okresu či obce. Takéto riešenie je z pohľadu spokojnosti zákaznika a zabezpečenie bezproblémového fungovania riešenia najefektívnejšie a rovnako kvalitné ako pri poskytovaní vlastnými zamestnancami so spoločným cieľom - poskytovať služby s najvyššou možnou dostupnosťou.
Slovenská republika
01.03.2016 00:00 — 11.02.2018 23:55
2,00 v zmysle opisného formulára
28 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2016 10:09
16.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2016 10:42 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 912,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: