• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2016 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2016 14:40

Detail zákazky Z20162802

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2016 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2016 14:40

Základné údaje

Z20162802

OF-73596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2316336

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

47726989

One Print s.r.o.

Gorkého 12, Pezinok , 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelársky papier, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4/80g/Office Print, 500ks./bal. bal. 250
Samolepiace poštové obálky C5, 162 x 229 cm., 500 ks./krab. krab. 1
ICO školská krieda na tabuľu Koh-I-Nor, biela, 100 ks./bal. bal. 3
Špagát JUTA, 250 g., priemer 1,75 klbko ks. 5
Baliaca páska priehľadná economy, 48 mm. x 66 m. ks. 3
Guličkové pero s gumenným úchytom, modré, UNI-Laknock SN-100(07) ks. 50
Klikacie guľôčkové pero Q-Connect s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie, farba červená ks. 50
Stolový zásobník na lepiace pásku Donau dispenzor do šírky 19 mm. s nožom na odrezanie pásky ks. 5
Bločky samolepiace Post-it Rainbow Active 38 x 51 mm., 12ks. x 100 lístkov/balenie bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

25.02.2016 10:00

9,00 položka

873,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.02.2016 09:50

16.02.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 18
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2016 12:50 - Vstupná ponuka 872,00 € Cena bez DPH
16.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 576,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS