00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mrazené hotové jedlá -polotovary
Mrazené pirohy, Mrazené knedlíčky, Obaľovaný syr mrazený, Zemiakové šúľance mrazené
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mrazené hotové jedlá -polotovary
|
|
---|---|
Funkcia |
Mrazené hotové jedlá - polotovary na varenie a prípravu pokrmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazené pirohy plnené lekvárom / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Mrazené pirohy plnené zemiakovo-bryndzovou plnkou / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Mrazené knedlíčky jahodové / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Mrazené knedlíčky čučoriedkové / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Mrazené knedlíčky plnené nutelovou plnkou / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Zemiakové šúľance plnené makom / balenie min. 500 g | kg | 100 | ||
Obaľovaný syr, porcia 150g | kg | 200 | ||
Mrazené knedličky plnené údeným mäsom / balenie min. 500 g | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť | minimálne 3 mesiace odo dňa dodania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v opakovaných dodávkach v priemere 1 krát do týždňa. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou od 01.03.2016 - do 31.08.2016 . |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne od 01.03.2016 - do 31.08.2016. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 48 hodín pred dňom požadovanej doby dodania. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.1 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl - kg - v zmysle bodu III. obj. formulára
3 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2016 09:32
16.02.2016 11:00
16.02.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2016 12:57 - Vstupná ponuka | 3 418,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2016 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: