36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
44851740
ONLY 2U a.s. „v konkurze“
Rudohorská 33, Bratislava, 97411, SVK
Nabíjací systém
nabíjačka, batérie, nabíjací systém
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nabíjací systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Nabíjacie zariadenie pre batérie ortopedických motorových systémov Aesculap |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nabíjacie zariadenie pre batérie | grafický indikátor stavu nabitia |
Nabíjacie zariadenie pre batérie | optimalizácia nabíjacieho cyklu v závislosti od stavu batérie |
Nabíjacie zariadenie pre batérie | funkcia potlačenia pamäťového efektu |
Kompatibilita nabíjacieho zariadenia | zariadenie kompatibilné s batériami Aesculap |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny |
Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dodať objednávateľovi nový doteraz nepoužitý nabíjací systém |
1. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy: |
1.1 Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni od účinnosti zmluvy nahlásiť objednávateľovi zodpovednú osobu, ktorá bude mať na starosti dodanie predmetu zmluvy a komunikáciu s objednávateľom. |
1.2 Dodanie predmetu zmluvy musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. |
Dodanie predmetu zmluvy so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, záručný list, preberací protokol. |
2. Platba za plnenie: |
2.1 Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a s prevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
2.2 Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
3. Záručná doba |
3.1 Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
3.2 Na vykonanú opravu minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave. |
4. Požaduje sa: |
4.1 Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
4.2 Poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby. |
4.3 Vykonávanie záručného a pozáručného servisu odborne kvalifikovanými osobami. |
5. Všeobecné požiadavky |
5.1 Dodávateľ predloží ešte pred samotným dodaním predmetu zmluvy - certifikát k predmetu zmluvy (originál alebo overené kópie). |
5.2 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu zmluvy tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy. |
5.3 Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.4 V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
04.03.2016 12:59 — 04.04.2016 12:59
1,00 súbor
3 578,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2016 09:13
24.02.2016 12:58
24.02.2016 13:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2016 23:42 - Vstupná ponuka | 3 578,00 | € | Cena bez DPH |
24.02.2016 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: