Z20162555
OF-74145
zrušená
42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
Vážené a balené šaláty al. ekvivalent
vážené a balené šaláty
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Vážené a balené šaláty al. ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka šalátov za účelom ďalšieho predaja |
Dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa v Trnavskom kraji, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy, pričom vždy pôjde o strediská nachádzajúce sa v príslušnom kraji |
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú v príslušnom kraji počas trvania uzatvorenej zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parížsky šalát - vážený | kg | 400 | ||
Feferónový šalát - vážený | kg | 300 | ||
Syrový šalát so šunkou - vážený | kg | 200 | ||
Treska v majonéze - vážená | kg | 600 | ||
Lahôdkový šalát - vážený | ks | 200 | ||
Treska v majonéze Exclusiv - balená 140g | ks | 600 | ||
Treska v majonéze s feferónovým šalátom - balená 150g | ks | 300 | ||
Treska v majonéze s lososom chladené - 150g | ks | 300 |
Názov |
1. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
2. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
3. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
5. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
6. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
7. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
8. Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa v príslušnom kraji. |
9. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
10. Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
11. Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jednotlivých odberných miest plnenia podľa potrieb objednávateľa. |
12. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
13. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
14. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je predpísané v závislosti od druhu dodávaného tovaru. |
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
17. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednania z ponuky dodávateľa aj iného tovaru, na základe predloženej cenovej ponuky celého sortimentu dodávateľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pričom táto cenová ponuka bude platná počas obdobia trvania rámcovej dohody. |
19. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, k |
20. V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
Rekreačná 13, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
5 705,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2016 08:23
12.02.2016 09:30
12.02.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: