Z20162462
OF-73521
zrušená
00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
Uverejnenie inzertných oznamov a propagácia súťaže o Cenu ministra hospodárstva Slovenskej republiky "Inovatívny čin roka", mediálne partnerstvo.
Inzerát, inzercia, propagácia, propagačný článok, printové médiá, celoslovenský ekonomický denník, mediálne partnerstvo
Služba
13. Reklamné služby
1. Uverejnenie inzertných oznamov a propagácia súťaže o Cenu ministra hospodárstva Slovenskej republiky "Inovatívny čin roka", mediálne partnerstvo.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Printová inzercia v celoslovenskom ekonomickom denníku uverejnená v 10 opakovaniach. |
2. Grafické spracovanie printovej inzercie dodá dodávateľ podľa požiadaviek objednávateľa. |
3. Séria 4 redakčných článkov na témy: |
výrobková inovácia, |
technologická inovácia, |
inovácia služby (netechnologický proces), |
propagácia súťaže a slávnostného vyhlásenia výsledkov – reportáž. |
4. Objednávateľ dodá informácie a podklady na spracovanie redakčných článkov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Printová inzercia v celoslovenskom ekonomickom denníku uverejnená v 10 opakovaniach: | - |
rozmery inzerátu | šírka 90-110 mm, výška 150-170 mm |
formát denníka | celoslovenský denník cca A3 |
typ papiera | novinový papier |
priemerný tlačený náklad denníka | min. 30 000 ks |
farebnosť inzerátu | CMYK |
uverejnenie inzerátu v termíne | termíny budú dohodnuté do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Séria 4 redakčných článkov: | - |
formát článku vrátane obrázkov a grafiky | min. ½ A4 |
farebnosť článku | CMYK |
uverejnenie inzerátu v termíne | termíny budú dohodnuté do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Mediálne partnerstvo: | - |
Objednávateľ bude uvádzať dodávateľa ako hlavného mediálneho partnera na svojej internetovej stránke, vo všetkých tlačených materiáloch, tlačených správach, prezentačných materiáloch vydaných pri príležitosti konania podujatia, | - |
propagácia mediálneho partnera formou bannera aj na slávnostnom oceňovaní výsledkov súťaže. Dodávateľ zabezpečí inzertnú kampaň a sériu redakčných článkov v spolupráci s objednávateľom za zvýhodnenú cenu. | - |
Názov |
1. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel), v podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie dodávaného predmetu zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a protokole), |
c) merná jednotka, |
d) počet merných jednotiek, |
e) cena bez DPH za 1 mernú jednotku zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet merných jednotiek zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet merných jednotiek zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
2. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy. |
3. Objednávateľ sa zaväzuje, že po uzavretí zmluvy dohodne s dodávateľom konkrétne termíny uverejnenia inzerátov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ poskytne dodávateľovi text a požadovaný dátum zverejnenia inzerátu a odsúhlasí |
dodávateľom navrhovaný plošný inzerát, text dodá objednávateľ min. 2 týždne pred uverejnením 1. inzerátu, grafický návrh vypracuje dodávateľ, dá ho schváliť objednávateľovi min. 1 týždeň pred uverejnením 1. inzerátu. Séria štyroch |
propagačných redakčných článkov - témy redakčnej spolupráce budú závisieť od výsledkov hodnotiaceho procesu súťaže Inovatívny čin roka. Termíny budú dohodnuté do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Mediálne partnerstvo objednávateľa a dodávateľa platí po dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
4. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom |
objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb. |
5. Lehota splatnosti faktúry za dodaný predmet zmluvy je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť predmet plnenia podľa podmienok uvedených v tejto zmluve a v súlade s požiadavkami uvedenými v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
9. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), bude dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami,ktoré budú súvisieť s dodávaným predmetom plnenia a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám |
všetku potrebnú súčinnosť. |
10. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 4., 8., 9., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy podľa § 349 Obchodného zákonníka. |
Bajkalská č. 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2016 08:00 — 31.05.2016 16:00
1,00 komplex služieb
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2016 10:19
11.02.2016 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: