00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
43792782
HORTI s.r.o.
Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK
Zemiaky konzumné a cibuľa
zemiaky, cibuľa
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zemiaky konzumné a cibuľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zemiaky konzumné na ďalšie spracovanie musia byť pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti. |
Cibuľa na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiaky konzumné typu A alebo B | kg | 37000 | ||
Cibuľa | kg | 7000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zemiaky konzumné na ďalšie spracovanie musia byť | pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti |
Zemiaky konzumné varné typu A alebo B / balenie | spotrebiteľské balenie od 10 kg do 25 kg |
Zemiaky konzumné - varný typ | A alebo B |
Cibuľa musí byť | pevná, nepoškodená, nenaklíčená, nenamrznutá, |
Cibuľa / balenie | spotrebiteľské balenie od 10 kg do 25 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 2 x do týždňa. |
Dodávku predmetu obstarávania požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou od 15.02.2016 - do 15.08.2016. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne od 15.02.2016 - do 15.08.2016. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 48 hod pred dňom požadovanej doby dodania. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.1 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín. |
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl - v zmysle bodu III. obj. formulára
18 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2016 10:14
11.02.2016 12:00
11.02.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2016 19:58 - Vstupná ponuka | 18 120,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2016 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: