36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31656552
ENTO, spol. s r. o. Košice
Jesenského 6, Košice, 04001, SVK
Výkon stavebného dozoru
stavebný dozor, stavebná kontrola, kontrola stavby, pozemné stavby
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Výkon stavebného dozoru
|
|
---|---|
Funkcia |
výkon stáleho stavebného dozoru v zmysle § 46b Zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších zmien a doplnení pri zhotovení stavby verejného obstarávateľa v rozsahu a na základe projektovej dokumentácie, |
dielo predstavuje objekt - montovaný štvorpodlažný skelet ako prístavbu k existujúcej budove, ktorá sa zrealizuje nadstavbou štyroch nadzemných podlaží nad jestvujúci monolitický podzemný parkovací objekt a prepojí sa na 2.NP s terajšou budovou prepojovacím zatepleným mostom, |
dielo sa bude realizovať v areáli a za plnej prevádzky investora, |
dielo zahŕňa najmä uskutočnenie stavebných prác potrebných na zhotovenie diela, vrátane stavebných prác súvisiacich s prípravou pre montáž technologických zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lehota realizácie stavby | mesiac | 20 | ||
Rozpočtové náklady stavby | EUR s DPH | 5 595 000 | ||
Rozpočtové náklady stavebných prác súvisiacich s prípravou pre montáž technologických zariadení | EUR s DPH | 300 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebný dozor bude vykonávať stály dohľad na stavbe v rozsahu min. 7,5 hod. denne (aj v prípade, ak zhotoviteľ bude realizovať dielo aj cez víkendy a sviatky pokoja). Minimálny požadovaný rozsah a obsah výkonu je stanovený nasledovne: | |
1. výkon stáleho stavebného dozoru v požadovanom rozsahu min. 7,5 hod. denne musí byť zabezpečený vždy prostredníctvom min. 1 stavebného dozoru, | |
2. na požiadanie verejného obstarávateľa vypracuje cenovú analýzu k vypracovanému rozpočtu (ocenený výkaz výmer dodávateľa stavebných prác), | |
3. spolupráca s projektantmi jednotlivých odborných profesií investora, | |
4. spolupráca so spracovateľom projektu pre realizáciu stavby vykonávajúcim odborný autorský dohľad - autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, | |
5. spolupráca so spracovateľom projektu pre realizáciu stavby vykonávajúcim odborný autorský dohľad - autorský dozor so zhotoviteľom pri vykonávaní a navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, | |
6. oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby – stavebného diela, najmä s projektom stavby pre stavebné povolenie ako aj s obsahom vydaných stavebných povolení, s projektom pre realizáciu stavby, prípadne s vybratými časťami zmluvy o dielo, | |
na základe ktorej bude realizované stavebné dielo, | |
7. odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, | |
8. kontrola dodržiavania podmienok stavebného povolenia a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, | |
9. bezodkladné informovanie verejného obstarávateľa o všetkých závažných okolnostiach majúcich dopad na priebeh a kvalitu realizovaných stavebných prác, | |
10. zabezpečenie a starostlivosť o systematické a priebežné doplňovanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje, vrátane príslušných dokladov a evidencie dokumentácie dokončených častí stavby, | |
11. spolupráca na príprave podkladov a kontrola podkladov predkladaných na odsúhlasovanie dodatkov a zmien projektu pre verejného obstarávateľa, | |
12. kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti podkladov a dokladov predkladaných zhotoviteľom stavby, ich súlad s podmienkami zmluvy o dielo o dodávke stavebného diela a predkladanie týchto dokladov na úhradu objednávateľovi, | |
13. kontrola tých častí stavebného diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými, a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, | |
14. odovzdanie časti stavby v dohodnutom stupni rozostavanosti ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvami, | |
15. spolupráca s koordinátorom bezpečnosti stavby, ktorého činnosť je zabezpečovaná zhotoviteľom stavby, | |
16. sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií, zariadení a prác, kontrola výsledkov skúšok a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok, vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov od zhotoviteľov, | |
17. postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela, | |
18. sledovanie vedenia stavebného denníka v súlade so Stavebným zákonom a podmienkami zmluvy, | |
19. organizovanie a vedenie operatívnych porád vedenia stavby/kontrolných dní stavby, ak si objednávateľ nevyhradí právo viesť tieto porady a vyhotovovať zápisy, | |
20. vyhotovovanie zápisov z porád vedenia stavby/kontrolných dní stavby a pred ich expedíciou zápis prerokovať so zástupcom verejného obstarávateľa, | |
21. vypracovanie mesačných hodnotiacich správ o vývoji stavby, ktoré budú obsahovať najmä: | |
21.1 informácie o postupe výstavby a jej hodnotenie, | |
21.2 popis prác vykonaných zhotoviteľmi stavby za predchádzajúci mesiac, | |
21.3 porovnanie vecného postupu dodávok a prác s platným HMG stavby zhotoviteľov, | |
21.4 dokumentačnú, fotografickú dokumentáciu v nevyhnutnom rozsahu (najmä s dokumentovaním priebehu/fáz výstavby, rozhodujúcich detailov za účelom zdokumentovania činnosti TD resp. stavu a priebehu prác zhotoviteľa stavby), | |
21.5 hodnotenie stavu spracovania projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby, | |
21.6 vyhodnotenie harmonogramu prác na stavenisku, | |
21.7 údaje o problémových oblastiach a odporučeniach verejnému obstarávateľovi, pokiaľ budú potrebné kroky z jeho strany, | |
22. hlásenie archeologických nálezov, | |
23. spolupráca so zhotoviteľmi pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, pri ohrození zdravia alebo majetku na stavbe, | |
24. kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a dohodnutých podmienok stanovených objednávateľom a upozornenie zhotoviteľov na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre prípadné uplatňovanie majetkových sankcií, | |
25. kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, | |
26. príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby a to počas a v priebehu stavby, | |
27. kontrola stavu a kvality projektu skutočného realizovania stavby, ktorého vyhotovenie je povinnosťou zhotoviteľa stavby, | |
28. organizačné zabezpečenie odovzdania a prevzatia stavby medzi zhotoviteľom stavebného diela alebo jeho samostatnej funkčnej časti a objednávateľom, vrátane účasti na tomto odovzdaní a prevzatí, | |
29. príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby a účasť na konaní na konaní o odovzdaní a prevzatí stavby; kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby, | |
30. kontrola odstraňovania vád a nedorobkov zistených a uvedených v priebežných zápisoch počas realizácie diela a pri odovzdávaní a preberaní dodávok a prác od zhotoviteľov v dohodnutých termínoch, | |
31. kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom; účasť na kolaudačnom konaní, prípadne povolenia na predčasné užívanie stavby alebo jej časti; predloženie stanoviska verejnému obstarávateľovi k požadovaným naviac prácam na diele z vecného a cenového hľadiska, | |
32. organizačné zabezpečenie povinností verejného obstarávateľa pri individuálnom a komplexnom vyskúšaní dodávok a účasť na týchto skúškach, zabezpečenie účasti verejného obstarávateľa na týchto skúškach, | |
33. zabezpečenie zaškolenia pracovníkov verejného obstarávateľa do prevádzkových režimov všetkých dodaných technologických zariadení; po ukončení stavby protokolárne odovzdanie kompletnej dokladovej agendy vrátane stavebného denníka objednávateľovi; zabezpečenie preberacích konaní od zhotoviteľa, | |
34. spolupráca pri záverečnom zúčtovaní stavby a zaradení do zvýšenia hodnoty majetku; uplatňovanie práv zo záväzkových vzťahov v rozsahu vykonávanej činnosti, vrátane zastupovania v prípadných sporoch. |
Názov |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY, ktoré je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR !!! nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluv. povinností poskytovateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že poskytovateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený poskytovateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená poskytovateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska poskytovateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
DOKLADY, ktoré je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Stavebný dozor". |
A.1 Titulný list s názvom a adresou poskytovateľa s označením, z ktorého jednoznačne vyplýva, že ide o ponuku na požadovaný predmet zákazky. |
A.2 Zoznam predložených dokladov ponuky (index – položkový zoznam dokladov ponuky) s odkazom na očíslované strany podpísaný osobou oprávnenou konať v mene poskytovateľa. |
A.3 Identifikačný list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby poskytovateľa, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene poskytovateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu poskytovateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
A.4 Čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny poskytovateľov, v prípade, ak ponuku bude predkladať skupina poskytovateľov (ak je to relevantné). |
A.5 Plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a bude oprávnený konať v mene všetkých ostatných členov skupiny (ak je to relevantné). |
A.6 Vyhlásenie poskytovateľa, podpísané osobou oprávnenou konať v mene poskytovateľa, že celý predmet zákazky vykoná vlastnými kapacitami, alebo uvedenie podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám s uvedením zoznamu navrhovaných subdodávateľov a predmetov subdodávok, platnú písomnú |
zmluvu uzavretú so subdodávateľom, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícií poskytovateľovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie a čestné vyhlásenie v zmysle § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, že každý |
subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
A.7 Doklady preukazujúce splnenie všetkých osobitných požiadaviek verejného obstarávateľa na plnenie uvedené v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ tohto OF a to: |
A.7.1 originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov v súlade s bodom B.1 časti 1.4 OF, |
A.7.2 originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov v súlade s bodom B.2 časti 1.4 OF, |
A.7.3 originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov v súlade s bodom B.3 časti 1.4 OF, |
A.7.4 originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov v súlade s bodom B.4 časti 1.4 OF, |
A.7.5 originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov v súlade s bodom B.5 časti 1.4 OF. |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je poskytovateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
POZOR !!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že poskytovateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený poskytovateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená poskytovateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska poskytovateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je poskytovateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
B.1 Poskytovateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky uzavrieť poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa v minimálnej výške poistného krytia 1 000 000,- EUR: |
- poskytovateľ predloží Čestné vyhlásenie, že v prípade, ak sa stane úspešným, uzavrie poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa v požadovanej výške poistného krytia. |
B.2 Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: |
- požaduje sa minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) vo výške 1 000 000,- EUR bez DPH, |
- poskytovateľ predloží Čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, |
- objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby požiadať poskytovateľa o dodatočné predloženie účtovnej uzávierky a to kópie výkazov ziskov a strát, ak poskytovateľ je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, |
ak poskytovateľ je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. |
B.3 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: |
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, |
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie poskytovateľ nemá k dispozícii, vyhlásením poskytovateľa o ich uskutoč., doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. |
Poskytovateľ predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t.j. tri roky predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk) spolu v minimálnom finančnom objeme 160 000,- EUR bez DPH, ktorý musí obsahovať minimálne 2 referencie o poskytnutí |
služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky a to počas celej doby realizácie stavieb/projektov na nemocničných budovách alebo zdravotníckych zariadeniach, pričom: |
- minimálne 1 z týchto referencií musí obsahovať informácie preukazujúce, že služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky boli poskytnuté počas celej doby realizácii stavby/projektu na nemocničnej budove alebo zdravotníckom zariadení, ktorej hodnota investície bola v minimálnom finančnom |
objeme 5 000 000,- EUR s DPH a ktorá zároveň obsahovala aj stavebné práce súvisiace s prípravou pre montáž technologických zariadení, pričom hodnota týchto stavebných prác bola minimálne 300 000,- EUR s DPH. |
Poskytovateľ ku každej zákazke uvedenej v zozname poskytnutých služieb predloží aj potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služieb s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služieb a zhodnotenia poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služieb). |
Odberateľom vystavené a potvrdené Potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služieb musí obsahovať: |
a) identifikáciu odberateľa (min. obchodné meno a adresa), |
b) identifikáciu poskytovateľa (min. obchodné meno a adresa), |
c) názov a stručný opis predmetu zákazky, z ktorých bude možné posúdiť splnenie tejto podmienky, |
d) zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu), |
e) celkovú hodnotu investície stavby/projektu na nemocničnej budove alebo zdravotníckom zariadení (pri relevantnej zákazke aj samostatne hodnotu investície stavebných prác súvisiacich s prípravou pre montáž technologických zariadení), |
f) zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), |
g) potvrdenie o kvalite uskutočnenia odberateľom, |
h) meno, funkciu a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. |
B.4 Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. |
Poskytovateľ preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom min. 2 navzájom sa zastupiteľných kľúčových odborníkov - "Stavebný dozor" (ďalej len "kľúčový odbobrník"). |
Minimálne požiadavky pre všetkých kľúčových odborníkov: |
- musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavebný dozor minimálne 5 rokov, |
- musí mať odbornú prax s poskytovaním služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky počas celej doby realizácie (realizáciou sa rozumie výstavba) na minimálne 1 stavbe/projekte nemocničnej budovy alebo zdravotníckeho zariadenia, ktorej hodnota investície bola v minimálnom finančnom objeme |
5 000 000,- EUR s DPH a ktorá zároveň obsahovala aj stavebné práce súvisiace s prípravou pre montáž technologických zariadení, pričom hodnota týchto stavebných prác bola minimálne 300 000,- EUR s DPH, |
- musí byť držiteľom Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavebný dozor alebo ekvivalentného dokladu. |
Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov poskytovateľ preukáže predložením: |
a) profesijného životopisu, ktorý musí obsahovať min.: |
1. meno, priezvisko kľúčového odborníka, |
2. prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu zákazky, v ktorom uvedie zoznam poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, na ktorých sa podieľal, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní |
odbornej praxe na určitej pozícií a prax pri realizácií zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť). Zoznam poskytnutých služieb kľúčového odborníka musí obsahovať min.: |
- meno a priezvisko kľúčového odborníka, |
- názov predmetu zákazky (poskytnutej služby) a zároveň názov stavby/projektu, na ktorej sa príslušný kľúčový odborník počas celej doby realizácie podieľal, |
- identifikáciu odberateľa, |
- lehotu plnenia predmetu plnenia zákazky, t. j. od - do (mesiac, rok), |
- stručný opis predmetu plnenia predmetu zákazky tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností kľúčového odborníka, |
- stručný popis činností, ktoré kľúčový expert zabezpečoval a jeho pracovnú pozíciu, ktorú zastával, |
- identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a e-mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t. j. konečného odberateľa plnenia zákazky alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový odborník činnosť v konkrétnej pozícií vykonával, |
3. vlastnoručný podpis kľúčového odborníka, |
b) čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií poskytovateľovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie, |
c) kópie Osvedčenia/potvrdenia/certifikát. |
Poskytovateľ môže na preukázanie ekonomickej spôsobilosti, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť ekonomické, technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí poskytovateľ verejnému obstarávateľovi preukázať,že pri plnení zmluvy bude |
môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomickej spôsobilosti, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje poskytovateľ písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej |
ekonomickými, technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú spôsobilosť, technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. |
B.5 Poskytovateľ predloží menný Zoznam všetkých pracovníkov, prostredníctvom ktorých bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky, v ktorom uvedie meno a priezvisko pracovníka, popis všetkých jeho pracovných činností, na ktorých vykonávanie má oprávnenie s uvedením označenia SO/PS |
v rozsahu na základe projektovej dokumentácie, s uvedením pozície, ktorú bude pri konkrétnej činnosti zastávať. |
B.6 Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal poskytovateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane poskytovateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, |
inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra. |
Názov | Upresnenie |
1. Odplata za vykonanie predmetu zákazky bude hradená formou čiastkových faktúr za predchádzajúci mesiac vo výške mesačného paušálu vypočítaného nasledovne: | zmluvná cena / lehota realizácie stavby (t.j. 20 mesiacov) = mesačný paušál |
2. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť potvrdený Pracovný výkaz s podrobným rozpisom skutočne realizovaných činností za fakturačné obdobie. | |
3. Platba za plnenie sa bude realizovať bezhotovostným platobný stykom na základe faktúry doručenej poskytovateľom. | |
4. Splatnosť faktúry bude v lehote do 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. | |
5. Objednávateľ a poskytovateľ v zmysle § 155q odsek 6 ZoVO postupujú podľa § 18 ZoVO v znení účinnom do 31.10.2015. | |
6. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi bezodkladne (po vzájomnej dohode) odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dokumentáciu v nasledovnom min. rozsahu: | |
- 1x stavebné povolenie, doklady (vyjadrenia) dotknutých orgánov - fotokópie | |
- 1x projektovú dokumentciu - realizačnú - v tlačenej forme a na CD nosiči | |
- 1x zmluvy o dielo so zhotoviteľom - fotokópie |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
29.02.2016 07:30 — 30.10.2017 15:00
1,00 celok
192 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2016 08:21
11.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2016 08:52 - Vstupná ponuka | 192 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: