00321117
Mesto Žarnovica
Námestie SNP 33, Žarnovica, 96681, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa
Stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 4 takými stravovacími zariadeniami v Žarnovici, ktorí sú schopní poskytovať stravu v súlade s §152 ods. 2 platného Zákonníka práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | eur | 3,50 | ||
Množstvo | ks | 14000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu |
Názov |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe mesačných objednávok objednávateľa a stravné poukážky budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom e-mailu. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávateľ má právo na vrátenie nevyužitých stravných poukážok, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote, ale vydané na nové emisné obdobie. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH, ktorý do výpočtu celkovej ceny vstupuje zaokrúhlený na 5 desatinných miest. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Poplatok za poskytnuté služby zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, províziu dodávateľa /odplatu/, náklady na doručenie do sídla objednávateľa, na balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok a všetky ďalšie náklady. |
Vysúťažená výška poplatku za poskytnuté služby sa počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom meniť nebude a na jeho výšku nebude mať vplyv zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
Celková cena objednaných stravných poukážok bude v mesačnej faktúre matematicky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfaktúrovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a to výhradne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 4 stravovacích zariadení v Žarnovici, v ktorých možno dodané stravné poukážky využiť. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Námestie SNP 33, Žarnovica, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2016 12:43 — 28.02.2017 12:43
14 000,00 ks
49 850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2016 13:10
12.02.2016 12:38
12.02.2016 12:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2016 22:22 - Vstupná ponuka | 49 000,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2016 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: