00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
36208922
Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.
Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK
Zabezpečenie strážnej služby bez zbrane na stráženie výstavného priestoru - 1/2016_K
Strážna služba, bez zbrane, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Zabezpečenie strážnej služby bez zbrane na stráženie výstavného priestoru - 1/2016_K
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon strážnej služby bez zbrane, komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa v stanovenom rozsahu. |
Výkon strážnej služby v termíne od 17.03.2016 do 31.7.2016 pri zabezpečovaní stráženia umeleckých diel a súvisiacich inštalácií. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.) |
Objekt v Bratislave - Staré mesto, administratívna budova |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strážna služba/počet objektov | ks | 1 | ||
Strážna služba/spolu/počet hodín na celé obdobie plnenia služby | hodina | 822 | ||
Strážna služba/počet strážnikov na objekte | osoba | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strážna služba rozsah | počas týždňa vrátane víkendov (okrem utorka a stredy) - od 12:00 do 19:00 - 7 hodín denne |
Strážna služba rozsah | utorky zatvorené, bez potreby stráženia |
Strážbna služba rozsah | stredy od 12:00 do 20:00 - 8 hodín denne |
Strážna služba rozsah | v dňoch 25.03.- 28.03. 2015 bez potreby stráženia |
Strážna služba rozsah | v dňoch 5.5.2016 a 07.07.2016 od 18:00 do 20:00 - 2 hodiny |
Strážna služba rozsah | stráženie vystavených umeleckých diel a inštalácií v pridelených objektoch |
Strážna služba rozsah | pozhasínanie rozsvietených svetiel v stanovených dňoch podľa rozpisu, po ukončení dennej expozície |
Strážna služba rozsah | po ukončení dennej expozície uzamknutie priestorov |
Strážna služba rozsah | primeraným spôsobom zasiahnuť voči návštevníkom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené výstavné hodiny. |
Strážna služba rozsah | realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade snahy o odcudzenie exponátov výstavy. |
Strážna služba rozsah | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy). |
Strážna služba rozsah | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi. |
Názov |
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými,odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
2.Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.Všetky osvedčenia od EPS. |
3.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby,ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2.Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca-osobu vykonávajúcu strážnu službu,ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle(neprimerané správanie v službe).Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ zabezpečí,aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
6.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
7.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
8.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby.V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 24 hodín od zistenia nedostatku(ak nebolo dohodnuté inak). |
9.Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia,škodové udalosti a narušenie objektu. |
11.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
12.Dodávateľ predloží do 7 dní po účinnosti zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov,ktorú schváli objednávateľ ak nebude mať smernica vady. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia objednávateľa o BOZP. |
14.Dodávateľ je povinný do 3 dní od účinnosti zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez a s DPH. |
15.Taktiež v lehote do 3 dní od účinnosti zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za objekt 1. a 2. |
16.Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov, nejneskôr do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
17.Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z.z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti obe v znení zákona č. 315/2006 Z. z. ktorou |
sa mení a dopĺňa vyhláška Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti |
18.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby pre objekt č. 2 doložiť doklad o overení odborných vedomostí vydaný podľa §14 odst.1 písm. c) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších |
predpisov. Musí sa absolvovať odborná príprava v rozsahu podľa prílohy č.3 bodu 02.2 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách a rozsahu výchovnej a vzdelávacej činnosti, o projekte výchovy a vzdelávania, |
vedení predpísanej dokumentácie a overení vedomostí účastníkov výchovnej a vzdelávacej činnosti č. 356/2007 Z. z. |
19.Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy,interné vnútorné predpisy,pokyny objednávateľa. |
20.Dodávateľ zabezpečuje úlohy,ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
21.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
22.Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov,hlavných uzáverov a vypínačov.,všetko najneskôr do 7 dní pred nástupom na výkon služby. |
23.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby,vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť užívať kuchynku a soc. zariadenie. |
24.Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 7 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
25.Fakturácia bude mesačná - čiastková , po poskytnutí mesačného rozsahu služby. |
26.Splatnosť faktúr je 21 dní po poskytnutí mesačného rozsahu služby. |
27.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani s pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
28.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa (SBS) v danom kalendárnom mesiaci. |
29.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu,v dobe,počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa. |
30.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bode 1 až 20. |
31.Zmluvná pokuta je splatná do 21 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
32.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako aj mzda pracovníkov. |
33.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
34.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností alebo písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu |
35.Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
36. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Námestie SNP 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.03.2016 09:00 — 01.08.2016 09:00
1,00 Rozsah v zmys. techn. špec. pre údaj Max. a Pr.Ho
3 541,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2016 15:48
09.02.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2016 20:44 - Vstupná ponuka | 3 540,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 333,46 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: