00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
35768444
BIOTECH s.r.o.
Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK
Plastový materiál pre bunkové kultúry f. Greiner
Spotrebný plastový materiál f. Greiner
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Plastový materiál pre bunkové kultúry f. Greiner
|
|
---|---|
Funkcia |
Plastový materiál určený pre kultiváciu buniek f. Greiner. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kultivačné fľaše pre BK 175 cm2( centimeter štvorcový ) | balenie po 50 ks | 16 bal. | ||
Centrifugačné skúmavky 50 ml | balenie po 500 ks | 1 bal. | ||
Pipety 5 ml | balenie po 200 ks | 8 bal. | ||
Pipety 10 ml | balenie po 200 ks | 10 bal. | ||
Špičky jednorázové sfiltrom 1000ul v boxe | balenie 60 x 10 ks | 3 bal. | ||
Špičky jednorázové 20 ul ( mikrolitre ) s filtrom v boxe | balenie 96x10 ks | 3 bal. | ||
Skúmavky na bunkové kultúry | balenie 1000 ks | 12 bal. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
Splatnosť faktúry 14 dní |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
19.02.2016 00:00 — 31.12.2016 23:59
1,00 cena celkom
7 247,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2016 13:05
09.02.2016 12:58
09.02.2016 13:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2016 09:56 - Vstupná ponuka | 7 247,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2016 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 238,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: