30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
17933609
Alena Kublová - MARLENE
Zborov nad bystricou 610, Zborov nad Bystricou, 02303, SVK
Národné stretnutie siete EURES
ubytovanie, stravovanie, konferenčná miestnosť, ozvučenie
Služba, Tovar
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Národné stretnutie siete EURES
|
|
---|---|
Funkcia |
Hotelové ubytovanie, minimálne trojhviezdičkový hotel s celodenným stravovaním dňa 05-07.04.2016 |
Poskytnutie 2 krát za deň - coffee break v dňoch 05-07.04.2016 |
Prenájom konferenčnej miestnosti s prezentačnou a ozvučovacou technikov pre 29 osôb. |
Lokalita poskytnutia ubytovacích služieb s celodenným stravovaním a konferenčnou miestnosťou s prezentačnou, ozvučovacou technikov: |
A. Podbanské, Vysoké tatry |
B. Oščadnica |
C. Terchová, Vrátna Dolina |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hotelové ubytovanie/ počet ubytovaných | ks | 29 | ||
Hotelové ubytovanie | noc | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A,B,C Hotelové ubytovanie | každý účastník musí byť ubytovaný samostatne |
A,B,C Hotelové ubytovanie | wifi pripojenie v cene ubytovania, mestský ubytovací poplatok v cene |
A,B,C Hotelové ubytovanie | v izbe vlastná toaleta, kúpeľňa, veľká osuška a uterák, |
A,B,C Konferenčný priestor s denným svetlom | musí byť v priestoroch hotela |
A,B,C Konferenčný priestor s denným svetlom/ počet dní poskytnutia- 3 dni | 1. deň od 12,00 do 18,00 hod. , 2. deň od 9,00 do 18,00 hod. a 3. deň od 9,00 do 13,00 hod. |
A,B,C Konferenčný priestor s denným svetlom | jedna konferenčná miestnosť, nerozdelená (konferenčná miestnosť s kapacitou max. 29 osôb) |
A,B,C Konferenčný priestor/prezentačná technika | dataprojektor, notebook, premietacia plachta, ozvučenie |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | 1.deň – 1x obed, 1x coffee break, 1x večera pre max. 29 osôb |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | 2.deň – 1x raňajky, 1x obed, 1x večera, 2x coffee break pre max. 29 osôb |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | 3.deň – 1x raňajky, 1x coffee break, 1x obed pre max. 29 osôb |
A,B,C Stravovanie | ku každému obedu a večeri 1 nápoj (min. 0,33 dcl)/ na osobu |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | OBED: o 12:00 (3x) |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | polievka 1 druh, teplé jedlo mäsové na výber 2 druhy + prílohy |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | bezmäsité jedlo 2 druhy, zeleninové šaláty ,dezert |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | VEČERA: o 18:00 (2x) |
A,B,C Stravovanie/formou teplých bufetových stolov | teplé jedlo mäsové na výber 2 druhy + prílohy, bezmäsité jedlo 2 druhy, zeleninové šaláty |
A,B,C Stravovanie | NÁPOJE |
A,B,C Stravovanie | mix nealko nápojov 0,33 l /osoba (minerálka perlivá,neperlivá, ochutené sýtené nápoje, 100% džús) |
A,B,C Stravovanie | COFFEE BREAK |
A,B,C Stravovanie | 2 x coffee break o 15:00 hod. a 2 x o 10:30 hod |
A,B,C Stravovanie | každý coffee break obsahuje: |
A,B,C Stravovanie | - káva, čaj, nealko nápoje 0,33 l/osoba (napr. minerálka perlivá, neperlivá, ochutené sýtené nápoje) |
A,B,C Stravovanie | - slané pečivo 2 ks/osoba (napr. pagáč, croissant, slané tyčinky, atď.) |
A,B,C Stravovanie | a sladké pečivo 2 ks /osoba (napr. štrúdla, závin, muffin, atď.), sendvič 2 ks/osoba |
A,B,C Stravovanie | - do konferenčnej miestnosti založiť mix nealko nápojov na stôl 4 ks /osoba |
A,B,C Stravovanie | pre každý deň poskytovania služby |
Názov |
01. Objednávateľ požaduje poskytnutie služby len v jednom ubytovacom zariadení z daných lokalít A,B,C. |
02. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi názov hotela, adresu a web. stránku s potvrdením záväznej rezervácie ubytovania v tomto ubytovacom zariadení . |
03. Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
04. Objednávateľ najneskôr 5 dní pred začiatkom poskytovania služieb doručí dodávateľovi upresnený počet osôb , kde bude služba poskytnutá. |
05. Dodávateľ vystaví faktúru až po poskytnutí služby, faktúrovaný bude iba skutočný počet ubytovaných a skutočný počet poskytnutej stravy . |
06.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
07.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
08.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa, splatnosť faktúry do 30dní . |
09.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
10.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
11.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
12.Zmluvné pokuty: |
13.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 200 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 200 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
14.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
15.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
16.Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením predmetu zákazky alebo odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, prípadne ak nastanú skutočnosti uvedené v bode 11 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
17. Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka bude predmetom „ex ante“ administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu |
18. Dodávateľ je povinný uchovávať účtovné doklady a inú súvisiacu dokumentáciu, doklady a dokumenty súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy 10 rokov od ich úhrady |
19. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť pri výkone kontroly/auditu. ak to bude aktuálne |
20. Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka môže byť: predmetom administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu |
- predmetom administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. |
21. Schválenie Zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy, všetko podľa podmienok zmluvy a podmienok Všeobecných zmluvných podmienok - OPET-u a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. |
22. Podmienky poskytnutia služby neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažúcich sa k plneniu predmetu zákazky. |
Slovenská republika
05.04.2016 08:00 — 07.04.2016 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
4 341,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2016 09:07
14.03.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2016 20:23 - Vstupná ponuka | 4 296,00 | € | Cena s DPH |
13.03.2016 20:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 296,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: