30230373
Obec Kremnické Bane
Kremnické Bane 1, Kremnické Bane, 96701, SVK
36662780
ZUS servis s.r.o.
Priemyselná 12, Žiar nad Hronom, 96563, SVK
Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci
rekonštrukcia komunikácií, rekonštrukcia odvodňovacích systémov, revitalizácia zelene
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnych komunikácií, ktoré si vyžadujú neodkladnú opravu, najmä z dôvodu nevykonávania ich cyklickej obnovy, ktorá spôsobila rozpad povrchových plôch. Súčasťou stavebných úprav je rekonštrukcia odvodňovacích systémov a aj revitalizácia priliehajúcej zelene. |
Predmet zákazky pozostáva zo šiestich objektov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO-01 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 350,0 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 1 092,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 2,75 | 3,00 | |
- Revitalizácia – pozostáva zo založením trávnika v dotyku s miestnou komunikáciou | m2 | 225 | ||
- výsadby kríkov | ks | 45 | ||
SO-02 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 280,0 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 1 171,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 4,00 | 4,20 | |
- Dĺžka nových cestných obrubníkov | m | 26,0 | ||
- Revitalizácia – pozostáva zo založením trávnika v dotyku s miestnou komunikáciou | m2 | 270 | ||
výsadby stromov | ks | 27 | ||
SO-03 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 351,7 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 1 467,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 3,2 | 4,0 | |
- Oprava kanalizačnej vpuste – poklop 400/400 | ks | 1 | ||
- Revitalizácia – pozostáva zo založením trávnika v dotyku s miestnou komunikáciou a zriadením skalky do trojuholníkovej plochy | m2 | 225 | ||
SO-04 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 226 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 729,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 3,00 | 4,00 | |
- Úprava poklopu vodovodného šupátka | ks | 1 | ||
- Revitalizácia – pozostáva zo založením trávnika v dotyku s miestnou komunikáciou | m2 | 120 | ||
SO-05 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 225,0 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 619,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 2,75 | ||
SO-06 Rekonštrukcia zahŕňa | počet | 1 | ||
- Dĺžka rekonštruovanej komunikácie | m | 365,0 | ||
- Plocha rekonštruovanej komunikácie | m2 | 1 360,0 | ||
- Šírka rekonštruovanej komunikácie | m | 3,00 | 4,00 | |
- Oprava kanalizačnej vpuste – mreža 400/400 | ks | 1 | ||
- Revitalizácia – pozostáva zo založením trávnika v dotyku s miestnou komunikáciou | m2 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO 01; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 01; |
SO 02; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 02; |
SO 03; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 03; |
SO -04; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 04; |
SO 05; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 05; |
SO 06; | Podrobná špecif. sa nachádza v priložených súboroch s označením: Výkaz výmer SO 06; |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „VZP OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite podľa príslušných platných technických noriem , schválených technologickcýh postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov |
a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Zhotoviteľ do piatich (5) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Zhotoviteľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.6. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Zhotoviteľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.7. Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.8. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet Zmluvy a to za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, riadne a včas zhotovené Dielo odovzdať Objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.9 Zhotoviteľ je povinný ku dňu zahájenia Diela predložiť na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác, podľa ktorého bude Dielo realizovať. Zhotoviteľ je povinný dodržať časový harmonogram postupu stavebných prác . Zhotoviteľ berie na vedomie, že časový |
harmonogram postupu stavebných prác je záväzný a jeho nedodržanie znamená podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
2.10 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpopvedá zato, že : |
stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkoch stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa a zabezpečí umiestnenie, udržiavanie a prevádzkovanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác počas celej doby realizácie Diela. |
2.11 Zhotovitdeľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom .V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, |
bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
2.12. Zhotoviteľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.13 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
2.14 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.14.1 identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.14.2 identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.14.3 čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
3.Čas plnenia zmluvy: |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Zhotoviteľovi v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie tejto Zmuvy mu bol poskynutý nenávratný fin.príspevok a Zmluva o poskytnutí NFP nadobudla účinnosť |
Objednávateľ ako žiadateľ NFP je povinný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP túto skutočnosť v bezodkladnej lehote do piatich (5) pracovných dní písomne oznámiť Zhotoviteľovi |
3.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do šiestich (6) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. |
4. Cena za zhotovenie diela: |
4.1. Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) |
v lehote najneskôr do siedmich (7) kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte EXCEL v tlačenej a elektronickej verzii |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Zhotoviteľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písom. dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
4.8 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie Diela, najmä: |
4.8.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu zákazky |
4.8.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
4.8.3 Zápisy do stavbeného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
4.8.4 Zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činnosti, ktoré budú ďalším postupom zakryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne tri (3) pracovné dni vopred |
4.8.5 Ak Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
4.8.6 Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do troch (3) pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúram, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať cenu Diela nasledovne: |
- jedna faktúra po minim. 50% z finančného objemu Diela odsúhlaseného zo strany Objednávateľa |
- druhá faktúra - záverečná faktúra, po vykonaní Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia. |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Zhotoviteľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovedným |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná vada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácie) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza. |
6.4. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email, telefón ) |
7. Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v dvoch (2) vyhotoveniach minimálne : |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok ( revízne správy) u vyhradených technických zariadení |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- zápisnice o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. Objednávateľ následne do dvoch (2) pracovných dní od oznámenia pripravenosti Diela |
na jeho odovzdanie začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať. |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako Zhotoviteľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky ( v poradí obec, okres, VÚC) |
8.4. Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
8.5. Objednávateľ oboznamuje Zhotoviteľa a Zhotoviteľ berie na vedomie, že Dielo bude financovane z prostriedkov získaných formou nenávratného finančného príspevku v rámci operačného programu Program rozvoja vidieka 2014-2020 |
8.6 Zhotoviteľ berie na vedomie, že uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštituciami a orgánmi Europskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde |
k schváleniu žiadosti a k akceptácii verejného obstarávania |
8.7 Pokiaľ Zhotoviteľ tieto prostriedky nezíska, Zhotoviteľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
8.8 Objednávateľ upozorňuje Zhotoviteľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Zhotoviteľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Zhotoviteľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
8.9 Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela, poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného |
finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetkú potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením Zmluvy, oprávňuje Objednávateľovi od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kremnické Bane, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
02.05.2016 09:56 — 31.10.2017 09:56
1,00 celok
89 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2016 10:46
08.02.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2016 13:27 - Vstupná ponuka | 89 400,00 | € | Cena s DPH |
03.02.2016 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: