• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2016 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2016 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2016 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2016 09:20

Detail zákazky Z20162107

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2016 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2016 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2016 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2016 09:20

Základné údaje

Z20162107

OF-68282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2305048

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36515507

JANOLI, s.r.o.

26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inštrumentačný stolík zdvih plynová pružina

Inštrumentačný stolík, operačná sála,

  • 33192340-7 - Vybavenie operačných sál okrem stolov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inštrumentačný stolík zdvih plynová pružina
Funkcia
Inštrumentačný stolík zvdih plynová pružina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Inštrumentačná stolík zdvih plynová pružina ks 3
Tácka otočná nerezová ľahko odoberateľná stupeň 360
Prelis tácky cm 0,4
Vnútorný rozmer tácky cm 42,5x58,5
Vonkajší rozmer tácky cm 48x64
Kolieska otočné s brzdou ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrutka samo-svornej aretácie otočnej pracovnej tácky áno
Nožný pedál umožňujúci pneumatický zdvih pracovnej tácky o 40 cm max. výška 130cm, min. výška 90cm
Sterilizácia para max 130 stupňov C po dobu 3 minút
Nosnosť rovnomerné zaťaženie 10kg
Materiál nerezová oceľ AISI304
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku
Dodávateľ do 2 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Predmety musia byť dodané byť dodané nové, nepoužívané, nerepasované,
Sankcie:
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať :
úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Zaručna doba a servis minimálne 24 mesiacov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Navrhnutá hodnota Sankcie

Treba uviesť, aj sankcie za nezaplatenie faktúry, ak požadujete 60 dní, je neštandardná doba úhrady faktúr. Ak požadujete tovar dodať v termíne, udajte kratšiu dobu splatnosti faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.02.2016 11:00 — 24.03.2016 15:00

3,00 ks

1 769,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2016 09:52

08.02.2016 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2016 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2016 14:29 - Vstupná ponuka 1 642,90 € Cena bez DPH
08.02.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 558,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS