00690945
Mestská časť Košice - Lorinčík
Lorinčík 15, Košice - mestská časť Lorinčík, 04011, SVK
44496788
FISgroup ASSET, spol. s r.o.
Považská 23, Bratislava, 83103, SVK
Výstavba miestnej komunikácie
výstavbu miestnej komunikácie, cementobetonového krytu vrátane podkladných vrstiev
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Výstavba miestnej komunikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Projektové práce v tomto stavebnom objekte sa zaoberajú dopravným napojením záujmového územia na jestvujúcu štátnu cestu č. III/5481. |
Prístupová komunikácia je projektovaná vo funkčnej triede C3, kategórie MO 6,5/30 so šírkou jazdného pruhu 2,75m bez chodníkov na základe územného plánu. |
Projektovaná komunikácia bude slepá s otočkou tvaru „T“ na konci vetvy „B“. |
Vetva „A“ bude ukončená bez otočky, pričom na otáčanie bude slúžiť vetva „B“. |
Prístupy na jednotlivé pozemky budú priamo z navrhovanej prístupovej komunikácie resp. cez projektovaný tvárnicový odvodňovací rigol. Vetva „A“ sa zrealizuje v prvej etape a vetva „B“ bude realizovaná v druhej etape. |
Účelom stavby je vybudovanie dopravného napojenia záujmového územia pre možnosť realizácie vjazdov na jednotlivé pozemky v danej lokalite. |
Sú rešpektované požiadavky investora stavby, technologické a hygienické požiadavky na ochranu spodných vôd ako aj príslušné STN EN. |
Vozovka prístupovej komunikácie sa zrealizuje ako asfaltobetónová a vozovka vjazdov na pozemky ako dláždená – trvalé a štrková – dočasné vjazdy. |
Nutné je zabezpečiť parametre na konštrukčnej pláni pre možnosť budovania dopravných plôch, pričom (pod konštrukčnou skladbou vozovky) je požadované Edef,2 ³ 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5. |
Pri nesplnení parametrov sa uvažuje s vápennou stabilizáciou (predpoklad 25cm) resp. geomrežami, pričom potrebu je potrebné preukázať hutniacim pokusom priamo na stavbe (pre danú lokalitu sa predpokladá na základe IG prieskumu pre RD potreba vápennej stabilizácie). |
V rámci tohto stavebného objektu sa projekt dopravne zaoberá nasledovnými prácami : |
• zemné práce pre spodnú stavbu ciest |
• vybudovanie asfaltobetónovej vozovky pre automobily |
• vybudovanie dláždenej vozovky pre automobily (trvalý vjazd na pozemok) |
• vybudovanie štrkovej vozovky pre automobily (dočasné vjazdy na pozemok) |
• vybudovanie tvárnicového odvodňovacieho rigolu (TBM 1-60) |
• realizácia odvodňovacieho žľabu DN 200mm |
• úprava okolia dopravných plôch (zelené plochy) |
Práce sa budú vykonávať v úzkej súčinnosti s ďalšími stavebnými objektmi v rámci stavby. |
Výškové riešenie projektovanej prístupovej komunikácie je potrebné koordinovať s jestvujúcimi podzemnými rozvodmi na základe ich presného zamerania (smerovo i výškovo) priamo na stavbe, ktoré zabezpečí ich prípadnú úpravu (prekrytie nosnou armovanou doskou, obetónovanie a podobne). |
Potreba a spôsob chránenia a prípadné úpravy, či preloženia jestvujúcich sietí vyplynú po ich presnom zameraní smerovom a výškovom priamo na stavbe a budú v prípade potreby konzultované s projektantom a riešené v rámci jednotlivých stavebných objektov. |
Odvodnenie povrchových vôd z prístupovej komunikácie je uvažované pomocou pozdĺžnych a priečnych spádov do projektovaného tvárnicového odvodňovacieho rigolu a odvodňovacieho žľabu DN 200mm zaústeného cez výustný objekt (samostatný SO) do jestvujúceho potoka. |
Búracie práce |
Budú realizované v nevyhnutnej miere pre možnosť napojenia prístupovej komunikácie. Odvoz sute sa predpokladá na skládku pri vzialenosti do 10km podľa inštrukcií investora. |
V rámci tohto stavebného objektu sa vybúra :jestvujúca AB vrstva (predpoklad 5cm) : cca 13m2 |
Vozovka dopravných plôch |
Prístupová komunikácia sa zrealizuje ako obojsmerná vo funkčnej triede C3, kategórie MO 6,5/30 so šírkou jazdného pruhu 2,75m. |
Vozovka pre automobily bude lemovaná zo stany chodníka a zelene chodníkovým betónovým obrubníkom ABO 1-15 resp. tvárnicovým odvodňovacím rigolom. |
Vozovka trvalého vjazdu na pozemok bude zo strany zelene lemovaná záhonovým betónovým obrubníkom ABO 4-5. |
Pri presnej lokalizácii vjazdov na jednotlivé pozemky sa obrubníky uložia ako zošikmené – vyrieši stavba a vjazdy na pozemky sa urobia v spáde od projektovanej komunikácie na jednotlivé pozemky, kde bude zrážková voda vyvedená priamo na upravený terén pozemkov. |
Konštrukčné skladby vozoviek |
Zrealizuje sa samotná vozovka prístupovej komunikácie, pričom bude roíbená na etapy. V prvej etape sa urobí vetva „A“ a v druhej etape sa urobí vetva „B“. |
Zrealizuje sa aj jeden trvalý vjazd na pozemok napojený na štátnu cestu III/5481 a tri dočasné vjazdy napojené na štátnu cestu III/5481. |
Pod konštrukčnou skladbou dopravných plôch sa podľa potreby (nesplnenie parametrov) urobí vápenná stabilizácia (prítomnosť ílov), prípadne sa použijú geomreže. |
Pred celoplošnou realizáciou dopravných plôch je potrebné urobiť na konštrukčnej pláni pod konštrukčnou skladbou vozovky hutniaci pokus pre overenie parametrov Edef,2 ³ 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5. |
Na základe IG prieskumu na záujmovom území sa predpokladá použitie vápennej stabilizácie v hrúbke 25cm. |
Lemovanie dopravných plôch |
Projektované dopravné plochy pre vozidlá budú v styku so zeleňou lemované stojatým betónovým obrubníkom ABO 1-15 uloženým do betónového lôžka s bočnou betónovou oporou, vyvýšeným 10cm nad vozovku |
resp. zapusteným do telesa vozovky (v prípade súbehu s odvodňovacím rigolom resp. zošikmeným v miestach vjazdu na jednotlivé pozemky – rieši stavba). Celková dĺžka uloženia obrubníkov ABO 1-15 bude cca 235m, pričom cca 176m bude vyvýšených 10cm nad vozovku a cca 59m bude zapustených. |
Na uloženie obrubníkov sa použije betónové lôžko naviac oproti cenníkovej položke o celkovej kubatúre cca 0,15m3. |
Projektované trvalé vjazdy na pozemky budú v styku so zeleňou lemované stojatým betónovým obrubníkom ABO 4-5 uloženým do betónového lôžka s bočnou betónovou oporou, zapusteným do telesa vozovky chodníka. |
Celková dĺžka uloženia obrubníkov ABO 4-5 bude cca 27m. Dočasné vjazdy na pozemok nebudú lemované obrubníkmi a po ukončení stavby sa zrušia. |
Na odvodnenie projektovaných dopravných plôch cez projektovaný tvárnicový odvodňovací rigol cez výustný objekt (samostatný SO) do jestvujúceho potoka sa použijú pozdĺžne a priečne spády. |
Odvodňovací rigol z tvárnic TBM 1-60 sa osadí v dĺžke cca 75,60m do betónového lôžka hrúbky 10cm a štrkového lôžka hrúbky 10cm. |
Pri prechode cez otočku na konci vetvy „B“ sa odvodňovací rigol z tvárnic prepojí odvodňovacím žľabom DN 200mm, ktorý pokračuje popri západnej strane vetvy „B“ až po predĺženú hranu rodinného domu na parcele č. 5257/7 v celkovej dĺžke cca 44,50m. |
Trvalé vjazdy na pozemky budú vyspádované od projektovanej komunikácie na jednotlivé pozemky s tým, že zrážkové vody budú odvedené na upravený terén v rámci jednotlivých pozemkov. |
Zemné práce |
Na záujmovom území bol urobený inžiniersko-geologický prieskum a zemné práce sa vykonajú prevažne v zemine 3.triedy ťažiteľnosti a nebudú ovplyvnené podzemnou vodou. Predpoklady je potrebné potvrdiť priamo na stavbe pred začatím prác. |
Zemné práce pre spodnú stavbu ciest budú pozostávať z výkopov, zhutnených násypov a úpravy pláne so zhutnením. Ďalej sa urobí zhutnenie na konštrukčnej pláni (pod konštrukčnou skladbou vozoviek). |
Pred celoplošnou realizáciou zemných prác je potrebné overiť hutniacim pokusom priamo na stavbe možnosť dosiahnuť predpísané parametre. Podľa IG prieskumu sa predpokladá použitie vápennej stabilizácie v hrúbke 25cm |
Po ukončení prác sa okolie upraví zahumusovaním hrúbky 15cm a zatrávnením parkovou zmesou. |
Zemné práce je potrebné realizovať podľa tohto postupu : |
• po výkopových prácach na potrebnú úroveň sa pláň zhutní vibračným valcovaním, vykonajú sa merania. Požadované Edef,2 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5 postupovať podľa konštrukčných skladieb vozoviek. Skúšky vykonávať v zmysle požiadaviek normy STN 72 10 02 a STN 72 10 06. |
• ak sa parameter nedosiahne, použije sa vápenná stabilizácia (predpoklad 25cm) resp. geomreže. Jednotlivé postupy vyplynú z podmienok priamo na stavbe (hutniaci pokus) a budú sa v prípade potreby konzultovať s projektantom. |
• pri úprave plôch, ktoré budú nespevnené (terén resp. zelené plochy) nie je potrebné dosiahnuť hodnoty parametra Edef.2. |
• zhutnené násypy je potrebné robiť zo zeminy kategórie min. „vhodná“ resp. použiť štrkodrvu. Predpokladá sa, že sa využije zemina z výkopov v rámci stavby. |
• skúšky vykonávať v zmysle požiadaviek normy STN EN 72 10 02 a STN EN 72 10 06. |
• zhutnenie pláne pod konštrukčnou skladbou vozovky požadujem s Edef.2 45MPa + E2/ E1 ≤ 2,5 |
• miera zhutnenia na konštrukčnej pláni (pod konštrukčnou skladbou vozoviek podľa vzorových priečnych rezov) bude 100% PS pri zemine resp. ID = 0,75 pri použití štrkodrvy. |
• zabudovanie materiálu vzhľadom na konkrétne podmienky bude sledovať stavebný dozor za investora. Tieto kubatúry sa budú konzultovať na úrovni objednávateľ – dodávateľ. |
Zemné práce budú podľa predpokladu zahŕňať : |
• odhumusovanie záujmového územia v hrúbke 15cm – cca 1 368m2 |
• výkop pre spodnú stavbu ciest v zemine 3. tr. ťažiteľnosti – cca 115m3 |
• zhutnené násypy – cca 35m3 |
• úprava pláne so zhutnením – cca 953m2 |
• úprava pláne bez zhutnenia (príprava pre zelené plochy) – cca 496m2 |
• odvoz prebytočného výkopu (predpoklad do 10km) – cca 80m3 |
• uloženie výkopu na skládku – cca 80m3 |
• zahumusovanie hr. 15cm – cca 496m2 |
• zatrávnenie parkovou zmesou 0,03kg/m2 - cca 796m2 |
Dopravná situácia po zrealizovaní stavby |
Dopravné napojenie a dopravná obsluha záujmového územia sa rieši kolmým napojením tvaru „T“ obojsmernej príjazdovej komunikácie funkčnej triedy C3, kategórie MO 6,5/30 s jazdným pruhom šírky 2,75m na štátnu cestu III/5481. |
Dopravný pohyb v rámci záujmového územia bude riadený zvislými dopravnými značkami. Zvislé dopravné značenie je súčasťou výkresovej časti PD – viď. situácia. |
Dopravné značenie |
Trvalé dopravné značenie : Dopravné značenie po výstavbe prístupovej komunikácie bude zabezpečené osadením nových zvislých dopravných značiek, pričom ak je dopravná značka v blízkosti jestvujúceho stĺpu resp oplotenia, osadí sa na tieto konštrukcie. Osadenie značiek je zrejmé zo situácie. |
Dočasné dopravné značenie : Počas výstavby napojenia prístupovej komunikácie na štátnu cestu č. III/5481 je potrebné robiť dočasné dopravné značenie, pričom pre tento prípad je spracované vo výkresovej časti PD. |
Vplyv stavby na životné prostredie |
V rámci tohto stavebného objektu nebude stavebnou činnosťou ohrozené životné prostredie, vzhľadom na to, že nevzniknú stavebné odpady, ktoré ostanú na záujmovom území po ukončení stavby a majú znečisťujúci charakter. |
Do úvahy prichádzajú iba búracie práce (stavebná suť) a zemné práce (výkopová zemina). Katalóg odpadov - Vyhláška č.284 kategorizuje takýto odpad ako kategóriu odpadu – O. |
Odpady vznikajúce zo stavebného procesu |
1. skupina Búracie práce (stavebná suť - 17 01) a výkopová zemina neznečistená škodlivinami (17 05 06) bude následne odvezená a odborne uložená na najbližšiu riadenú skládku podľa inštrukcií investora pri predpokladanej vzdialenosti do 10km. |
2. skupina Odpad, ktorý vznikne z použitých stavebných materiálov (zmesi betónu, bituménové zmesi a pod.) môže byť použitý priamo na stavbe v rámci terénnych úprav resp. ako podkladový materiál |
na spevnenie prístupových ciest a pod., čo je nutné zahrnúť do projektu organizácie výstavby a vopred počítať s určením použitia týchto odpadov. Prípadný nepotrebný odpad bude odvezený a odborne uložený na najbližšiu riadenú skládku podľa inštrukcií investora pri predpokladanej vzdialenosti do 10km. |
3. skupina Odpad z obalových materiálov použitých stavebných hmôt v rámci stavby kategórie „O“ |
15 01 01 obaly z papiera a lepenky, 15 01 02 obaly z plastov, 15 01 03 obaly z dreva, 15 01 04 obaly z kovu, 15 01 06 zmiešané obaly |
V prípade vzniku takýchto odpadov je potrebné zriadiť v rámci stavby zberné miesto, kde sa budú uvedené druhy odpadov zhromažďovať a následne budú odovzdané (odvezené) na recykláciu. |
Vplyv na ovzdušie |
Počas výstavby budú vplývať na okolité ovzdušie stavebné mechanizmy a motorové vozidlá jednak výfukovými plynmi zo spaľovania motorovej nafty, emisiami prepravovaných práškových stavebných materiálov (cement, piesok, a pod.) a tiež emisiami prachu pohybom vozidiel po komunikáciách a teréne. |
Tieto vplyvy sa budú eliminovať používaním vozidiel a motorov v dobrom technickom stave a s pravidelnými emisnými kontrolami, obmedzeným používaním cementu a ďalších práškových zmesí, dovozom betónu domiešavačmi z externých veľkokapacitných výrobných jednotiek, |
prípadne skladovaním práškových materiálov v uzatvorených kontajneroch a tesných obaloch, zakrytím plachtou pri voľnom skladovaní a opatrnou manipuláciou. |
Emisie z pohybu dopravných prostriedkov sa budú obmedzovať pravidelným čistením kolies vozidiel od nánosov blata, čistením komunikácií a ich udržiavaním v bezprašnom stave polievaním v letných mesiacoch. |
Bezpečnosť a ochrana zdravia |
Spoločnosť realizujúca dodávku, musí investorovi predložiť spracovaný technologický postup prác, ktorý musí byť v súlade so všeobecne platnými predpismi o ochrane zdravia pri práci. |
Pre prácu a pohyb osôb v priestoroch staveniska platia všeobecne platné predpisy pre dodržiavanie BOZP pri práci, ktoré môžu byť spresnené v niektorých oblastiach osobitnými internými predpismi a smernicami vydanými investorom. |
Každý dodávateľ stavebných prác musí byť v zmysle týchto predpisov poučený a musí ich počas svojej činnosti na stavbe dodržiavať. |
Spôsob dodržiavania pravidiel BOZP počas výstavby môže byť spresnený na základe požiadavky objednávateľa (investora). |
Na základe toho môžu byť zodpovední pracovníci dodávateľa stavby ako aj zodpovední pracovníci jeho subdodávateľov preškolení kompetentnými pracovníkmi investora a títo musia potom následne poučiť a preškoliť svojich pracovníkov. |
Zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri realizácii stavebných prác na budúcom stavenisku bude dosiahnuté dodržiavaním opatrení a požiadaviek najmä nasledujúcich predpisov pri realizácii stavby: |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním, v ploche do 500 m2,pruh do 750 mm,hr.50 mm, -0,12700t | m2 | 13,00 | ||
Odstránenie ornice s premiestn. na hromady, so zložením na vzdialenosť do 100 m a do 1000 m3 | m3 | 205,20 | ||
Výkop v zemníku na suchu v horninách 1-2, do 100 m3 | m3 | 74,40 | ||
Odkopávka a prekopávka nezapažená pre cesty, v hornine 3 nad 100 do 1000 m3 | m3 | 115,00 | ||
Odkopávky a prekopávky nezapažené pre cesty. Príplatok za lepivosť horniny 3 | m3 | 115,00 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 nad 20-50m | m3 | 74,40 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4 v množstve do 100 m3 na vzdialenosť do 3000 m | m3 | 80,00 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4 v množstve do 100 m3, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m | m3 | 560,00 | ||
Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 nad 100 do 1000 m3 | m3 | 205,20 | ||
Uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia nad 96 do 100 % podľa Proctor-Standard | m3 | 35,00 | ||
Uloženie sypaniny na skládky nad 100 do 1000 m3 | m3 | 285,20 | ||
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné | t | 828,00 | ||
Založenie trávnika parkového výsevom v rovine do 1:5 | m2 | 496,00 | ||
Trávové semeno | kg | 15,326 | ||
Úprava pláne v zárezoch v hornine 1-4 bez zhutnenia | m2 | 496,00 | ||
Úprava pláne v zárezoch v hornine 1-4 so zhutnením | m2 | 953,00 | ||
Rozprestretie ornice na svahu so sklonom nad 1:5, plocha do 500 m2,hr.nad 100 do 150 mm | m2 | 496,00 | ||
Obrobenie pôdy bránením v rovine alebo na svahu do 1:5 | m2 | 496,00 | ||
Obrobenie pôdy hrabaním v rovine alebo na svahu do 1:5 | m2 | 496,00 | ||
Zhotovenie podkladu zo zeminy stabilizovanej cementom S II, systém Road Mix,hr.200 mm | m2 | 692,00 | ||
Štrkopiesok drvený 0-45 n | m3 | 138,40 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.150 mm | m2 | 46,30 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.200 mm | m2 | 73,00 | ||
Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 150 mm | m2 | 46,30 | ||
Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 200 mm | m2 | 765,00 | ||
Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0, 50 do 0,70 kg/m2 | m2 | 1397,00 | ||
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ), strednozrnný AC 11 (ABS) alebo hrubozrnný AC 16 (ABH) hr.50mm | m2 | 705,00 | ||
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ), strednozrnný AC 16 (ABS) alebo hrubozrnný AC 16 (ABH) hr.50mm | m2 | 692,00 | ||
Kladenie zámkovej dlažby hr.8cm pre peších nad 20 m2+lôžko 4cm | m2 | 73,00 | ||
Dlažba zámková | m2 | 73,73 | ||
Montáž uzavretého žľabu BG, BGU-Z, BGZ-S, SV 200, do lôžka z betónu prostého tr.C 25/30 | m | 44,50 | ||
BGU-Z Univerzálny žľab SV V NW 200, č. 2, s oceľovou pozinkovanou hranou, s 0,5 % spádom | ks | 44,50 | ||
BG-SV Mriežkový rošt NW 200, 500/247/25, MW 30/10, tr. B 125 kN HYDRO BG | ks | 89,00 | ||
Osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky na stľpik, stľp,konzolu alebo objekt | ks | 4,00 | ||
Dopravné značky Slepá cesta, Al / Reflexnosť - Trieda 1, 750/750 mm kod IP4 | ks | 1,00 | ||
Dopravné značky Daj prednosť v jazde!, Al / Reflexnosť - Trieda 1, ? 900 mmkod P1 | ks | 2,00 | ||
P8 „Hlavná cesta“ pozinkovaná, základný rozmer 500x500 mm, fólia RA2*(R3A, R3B) | ks | 1,00 | ||
Stojany pre značku výšky 4 m | ks | 4,00 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou deliacich čiar šírky 125 mm | m | 83,00 | ||
Predznačenie pre značenie striekané farbou z náterových hmôt deliace čiary, vodiace prúžky | m | 83,00 | ||
Osadenie záhon. obrubníka betón., do lôžka z bet. pros. tr. C 10/12,5 s bočnou oporou | m | 27,00 | ||
Obrubník betónový A 4-5 | ks | 54,54 | ||
Osadenie chodník. obrubníka betónového s oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka | m | 235,00 | ||
Obrubník betónový A 1-15 100x15x30 | ks | 237,35 | ||
Lôžko pod obrub., krajníky alebo obruby z dlažob. kociek z betónu prostého tr. C 10/12,5 | m3 | 0,150 | ||
Osadenie priekopového žľabu z betónových priekopových tvárnic šírky nad 800 do 1200 mm | m | 75,60 | ||
Tvárnica priekopová TBM 1-60 62x30 | ks | 254,52 | ||
Očistenie povrchu krytu alebo podkladu asfaltového, betónového alebo dláždeného saponátovým roztokom | m2 | 13,00 | ||
Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu, z povrchu podkladu alebo krytu bet. alebo asfalt. | m2 | 13,00 | ||
Vodorovná doprava sutiny so zložením a hrubým urovnaním na vzdialenosť do 1 km | t | 1,651 | ||
Príplatok k cene za každý ďalší aj začatý 1 km nad 1 km | t | 14,859 | ||
Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu sutiny | t | 1,651 | ||
Poplatok za skladovanie - iné odpady zo stavieb a demolácií (17 09), ostatné | t | 1,651 | ||
Presun hmôt pre pozemnú komunikáciu a letisko s krytom asfaltovým akejkoľvek dĺžky objektu | t | 914,191 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón | STN EN 13108-1 |
Stavba vozoviek. Postreky, nátery a membrány | STN 73 6129 |
Stavba vozoviek. Kamenivo stmelené hydraulickým spojivom | STN 73 6124 |
Nestmelené zmesi | STN EN 13285 |
Stavba vozoviek. Dlažby a dielce. Časť 1: Kryty z dlažieb | STN 73 6131-1 |
Skušky zhutnenia | STN 72 10 02 a STN 72 10 06 |
Nariadenie vlád o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko | SR č.396/2006 Z.z. |
Slovenského úradu bezpečnosti práce a Slovenského banského úradu | vyhl. SÚBP a SBÚ č.374/1990 Zb |
Vyhláška Slovenského úradu bezpečnosti práce, ktorou sa určujú základné požiadavky na zaistenie bezpečnosti práce a technických zariadení | vyhl. SÚBP č.59/1982 Zb., |
VYHLÁŠKA Federálneho výboru pre životné prostredie, Ministerstva životného pro | vyhl.č.378/1992 Zb. §22 (ST) |
Nariadenie vlády SR o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko | SR č.510/2001 Z. z. |
Zákon o technických požiadavkách na výrobky ustanovuje základné povinnosti dodávateľov stavebných prác, povinnosti pri odovzdávaní staveniska a príprave stavieb. | Zákon č. 90/1998 Z.z |
Zemné práce. Všeobecné ustanovenia | ČSN 73 3050 |
Zákony : | STN 736005, STN 386410, STN 386413, STN 386415, § 56, 57 Zákona 656/2004 Z.z. |
ministerstva práce , sociálnych vecí a rodiny SR na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, bezpečnosti tlakových, zdvíhacích, elektrických a plynových zariadení a o odbornej spôsobilosti | Vyhláška č.718 /2002 |
o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach | Vyhláška č.147 /2013 Zb. |
o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci | Zákon č.124/2006 Z.z. |
o inšpekcií práce | Zákon č.125/2006 Z.z |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko | Nariadenie vlády SR č.396/2006 Z.z. |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.11. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.12. V prípade Zhotoviteľom požadovaných dodatočných výkonov, zmien podmienok v realizačnej projektovej dokumentácii, ktoré nie sú uvedené v ponuke, v prípade iných zmien plnenia Zhotoviteľa, u ktorých sa Zhotoviteľ bude domnievať, že mu z nich vzniknú voči Objednávateľovi |
ďalšie nároky na plnenie nad rámec dohodnutej ceny za dielo a / alebo na zmenu termínu dokončenia stavby, alebo v prípade iných nárokov, Zhotoviteľ písomne oboznámi o tom Objednávateľa. |
2.12.1.V súlade s § 10a zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, je možné uzatvoriť dodatok k zmluve, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania len za podmienok uvedených v predmetnom zákone. |
V prípade, ak je dielo financované z prostriedkov fondov EÚ bude pre obe zmluvné strany záväzné aj stanovisko z Pôdohospodárskej platobnej agentúry, pričom do doby vyjadrenia poskytovateľa NFP, lehoty podľa tejto Zmluvy neplynú. |
2.12.2.Bez Objednávateľom potvrdeného zmenového listu, následného súhlasu Poskytovateľa pomoci a rozhodnutia Rady v zmysle § 10a zákona č. 25/2006 Z. z., v znení neskorších predpisov, ak v zmysle platnej legislatívy bude potrebné toto rozhodnutie, nemôže Zhotoviteľ tieto dodatočné výkony |
alebo zmeny začať. Až po kladných vyjadreniach a právoplatných rozhodnutiach bude podpísaný dodatok k tejto zmluve, na základe ktorého bude mať Zhotoviteľ nárok na úhradu takýchto prác vykonaných podľa zmenového listu a účinného dodatku k tejto zmluve |
2.13. Dodávateľ je povinný: |
2.13.1. upozorniť na chyby v Zmluvnom formulári a jeho prílohách a ostatných podkladoch súvisiacich so zhotovením Diela a to najneskôr do času, kedy má dôjsť k zhotoveniu časti Diela, ktorej sa chyba v Zmluvnom formulári a jeho prílohách týka. |
2.13.2. tieto zistenia na svoje náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné zhotovenie Diela, ak ich plnenie je nevyhnutné na riadne zhotovenie Diela, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.14. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté. |
2.17. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.18. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode o použitých materiálov a staveb.výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí potrebných ku kolaudacií diela, |
revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
2.19. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.19.1. identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.19.2. identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.19.3. čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
2.19.4. Na základe dohody zmluvných strán a vzhľadom na financovanie diela aj z prostriedkov Európskej únie sa zhotoviteľ zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania, vykonávaného aj tretími osobami, a to najmä: |
- poskytovateľom financovania objednávateľovi, resp. príslušným Riadiacim orgánom a ním poverenými osobami, |
- Útvarom následnej finančnej kontroly a ním poverenými osobami (v zmysle zákona č.502/2001 o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších |
predpisov a zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov/, |
- Najvyšším kontrolným úradom SR, príslušnou Správou finančnej kontroly, certifikačným orgánom a nimi poverenými osobami, |
- orgánmi auditu a ich spolupracujúcimi orgánmi a nimi poverenými osobami, |
- splnomocnenými zástupcami Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
- osobami prizvanými dotknutými orgánmi v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi |
súvisiaceho s vykonaným dielom podľa tejto zmluvy kedykoľvek počas trvania Zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi príslušným riadiacim orgánom a Objednávateľom ako konečným prijímateľom pomoci za účelom |
financovania diela vykonávaného podľa tejto zmluvy, a že osobám vykonávajúcim kontrolu/audit/overovanie poskytne všetku potrebnú súčinnosť |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Účinnosť zmluvy o dielo podlieha schváleniu žiadosti o NFP z Programu rozvoja vidieka SR 2014-2020, číslo výzvy: 13/PRV/2015 a podpísania a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP. |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momemtu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu doručené |
3.1.1Požadujeme zmluvu o dielo:Uzatvorenie Zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a k akceptácii procesu VO |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do šiestich (6) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2.Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) kalendár. dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii |
4.2.1. Ocenený rozpočet stavby musí spĺňať túto podmienku: jednotlivé položky rozpočtu a ich súčty sa uvádzajú v eurách s presnosťou na dve desatinné miesta. V programe MS Excel sa pre takýto spôsob musí použiť funkcia „round“ (matematické zaokrúhlenie). |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4.Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písom. dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Cena diela bude uhrádzaná na základe daňových dokladov – faktúr (vystavenými v súlade s platnými právnymi predpismi), ktorých prílohou budú súpisy vykonaných prác a dodávok za fakturované obdobie. |
Súpisy vykonaných prác a dodávok budú na každej strane potvrdené oprávneným zástupcom Objednávateľa a Zhotoviteľa. |
Okrem poslednej faktúry bude každá vystavená faktúra vo výške minimálne 20 % z ceny diela. Faktúra bude vystavená so splatnosťou 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Návrh súpisu vykonaných prác odovzdá Zhotoviteľ zástupcovi Objednávateľa na kontrolu vždy po uplynutí príslušného kalendárneho mesiaca, ku ktorému sa návrh súpisu vykonaných prác spracováva. |
V prípade jeho neodsúhlasenia vráti Objednávateľ Zhotoviteľovi predložený návrh na prepracovanie s uvedením jeho dôvodu najneskôr do 5 pracovných dní od jeho predloženia Zhotoviteľom. |
Súpis vykonaných prác, potvrdený oprávneným zástupcom Objednávateľa, bude Zhotoviteľovi k dispozícii (k vyzdvihnutiu) najneskôr do 5 pracovných dní |
odo dňa doručenia návrhu súpisu vykonaných prác Objednávateľa. Do stavebného denníka sa potvrdí odovzdanie a prevzatie súpisu vykonaných prác. |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.4. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.5. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.6. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.7. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúri, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia. |
5.8. Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
5.9. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.10. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8., 4.2. a 8.8. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
ekvivalentný výrobok vrátane popisu parametrov, ktorý spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu na ktorý je požadovaný výrobok určený |
8.3. Dodávateľ predmetnej zákazky má povinnosť zamestnať pri realizácií stav. diela min. dve osoby dlhodobo nezamestnanéa patria k MRK |
Za nesplnenie povinnosti uvedenej v bode 8.3. zo strany dodávateľa, bude uplatnená zmluvná pokuta vo výške 1% z ceny diela. |
8.5. Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
- Dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
8.6. Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené,, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy |
s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur. |
8.7.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.8. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financovane z prostriedkov Europských štrukturálných a investičných fondov a z prostriedkov štátneho rozpočtu |
8.9. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska, Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
9. Iné: |
9.1 Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
9.2 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Lorinčík 15, Lorinčík, Košice II, Košický, Slovenská republika
19.02.2016 09:14 — 31.12.2016 09:14
1,00 celok
59 510,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2016 09:22
09.02.2016 09:12
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2016 08:13 - Vstupná ponuka | 59 501,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2016 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 187,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: