• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2016 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2016 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2016 09:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2016 13:20

Detail zákazky Z20162014

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2016 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2016 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2016 09:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2016 13:20

Základné údaje

Z20162014

OF-73460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2303409

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Sliačska 1, Bratislava, 83102, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

strážna služba, ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku a osôb

strážna služba, bezpečnostná služba, ochrana majetku

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby

Služba

23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. strážna služba, ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku a osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
strážna služba, ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku a osôb budova 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stráženie a komplexné zamezpečenie ochrany majetku obstarávateľa, jeho zamestnancov
a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch obstarávateľa.
Vybavovanie a evidenica návštev v sídle obstarávateľa, výkon kontroly donášania
a vynášania materiálu do a zo sídla obstarávateľa, výkon funkcie informátora
Vydávanie a preberanie a preberanie kľúčov zamestnancom a iným oprávneným osobám
Zabezpečenie verejného poriadku v sídle obstarávateľa
Koordinácia činností s verejnými inštitúciami, napr. policajný, hasičský a záchranný zbor
havaríjna služba, rýchla zdravotná služba a pod.
Kontrola objektu pred ukončením pracovnej zmeny strážnej služby formou obchôdzky objektu
za účelom kontroly neoprávneného pohybu osôb v objekte a zabezpečenie požiarne -
bezpečnostných predpisov vrátane kontroly uzatvorenia dverí a okien v objekte
Výkon kontroly neporušenosti vstupov do budovy a dverových zámkov
Usmerńovanie pri parkovaní motorových vozidiel na vyhradených miestach pred objektom
doba vykonávania stráženia, ochrany a výkonu informátora :
od 6.00 do 20.00 h 7 dní v týždni
minimálny počet zamestnancov počas pracovnej zmeny : 1
Vyžaduje sa licencia na prevádzkovanie strážnej služby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2016 09:12 — 30.09.2016 09:12

1,00 výkon strážnej služby od 1.3.2016 do 30.9.2016

10 500,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2016 09:15

08.02.2016 09:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 291
 13
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2016 09:28 - Vstupná ponuka 10 499,00 € Cena s DPH
08.02.2016 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 10 066,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS