00158232
Domov Speváckeho zboru slovenských učiteľov
Partizánska 11, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
36362727
ENERGA Slovakia s. r. o.
ul. Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Dodávka elektriny
Elektrina
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Dodávka elektriny
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberného miesta špecifikovanom odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR |
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný ročný odber | MWh | 40 | ||
Existujúca hodnota maximálnej rezervovanej kapacity NN | A | 80 | ||
Vysoká tarifa VT | MWh | 19 | 20 | |
Nízka tarifa NT | MWh | 16 | 20 | |
Jednotarifný odber | MWh | 35 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto | Trenčianske Teplice |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Produkt | C2-X3 |
Napäťová úroveň | NN |
Istič | 3x80A |
Zodpovednosť za odchýlku | požadujeme od dodávateľa , aby prevzal zodpovednosť za odchýlku |
Číslo odberného miesta distribúcie | 4841911000 |
EIC kód | 24ZZS8419110000X |
Číslo odberného miesta dodávateľa | 4841911001 |
Číslo miesta spotreby | 3108419110 |
Názov |
1. Združená dodávka elektrickej energie |
2. Miestom plnenia je odberné miesto v sídle kupujúceho |
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa |
5. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distrubúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných |
cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
6. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
7. Cena bude uhradená v mene euro. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy |
9. Ďalej za dodávateľ zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy |
10. Dodávateľ si nebude uplatňovať vodi odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
11. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok el. energie, |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky |
POZOR! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
12.1 ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
12.2 vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
12.3 vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných , odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA" |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcih sa predmetnej zákazky |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby |
3. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude účasťou uzatvorenej zmluvy |
4. Originál, alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka el. energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení |
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
5. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu |
6. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej prenosovej sústavy na vymedzenom území Západoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľ, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
8. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom na predkladanie ponúk |
v minimálnej hodnote 50 000,- € bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započíta výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel.číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila (pre účely overenia uvedených údajov), |
c) obdobie plnenia od - do |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v € bez DPH za uvedené obdeobie plnenia, |
e) prílohu Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzať dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s §9a ods. 2 zákona o VO. |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. Osobitné požiadavky na plnenie - DOKLADY" objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
POZOR! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastnosti bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušeniea povinností dodávateľom. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľom povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu |
2. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom plnenia zmluvy od 1.4.2016, s výpovednou dobou 6 týždňov pred ukončením zmluvy |
4. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
5. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať mesačné vyúčtovania za dodávku elektrickej energie a distgribučné služby na základe faktúry vystavenej dodávateľom |
6. Splatnosť faktúry: 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
Partizánska 11, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
38,00 MWh
6 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2016 09:04
08.02.2016 09:02
08.02.2016 09:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.02.2016 14:20 - Vstupná ponuka | 6 386,27 | € | Cena s DPH |
08.02.2016 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: