31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
41447620
Peter Tkáč - Axet
Erveňská 6, Čaňa, 044 14, SVK
Údržba a opravy výpočtovej techniky a počítačovej siete
servis, výpočtová technika, počítačová sieť
Služba, Tovar
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Údržba a opravy výpočtovej techniky a počítačovej siete
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pozáručný servis výpočtovej techniky a počítačovej siete vrátane dodávky náhradných dielov. |
Miestom plnenia predmetu zákazky je pracovisko verejného obstarávateľa v Košiciach. |
Súčasťou plnenia je oprava hardvéru počítačov v systéme Windows, dodávka a inštalácia náhradných dielov a odstraňovanie porúch v rozvodoch lokálnej počítačovej siete poskytovaná počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odstraňovanie porúch v rozvodoch počítačovej siete (vrátane dopravy na miesto plnenia) | hodina | 10 | ||
2. Oprava hardvéru počítačov vrátane inštalácie náhradných dielov (vrátane dopravy na miesto plnenia) | hodina | 20 | ||
3. Vybrané náhradné diely v skladbe: | komplet | 1 | ||
3.1 HDD 1TB 64MB SATA III, 3.5“ | ks | 3 | ||
3.2 HDD 2TB USB 3.0, 2.5“ (externý) | ks | 1 | ||
3.3 HDD 500 GB SSD SATA III, 2.5" | ks | 1 | ||
3.4 Kábel SATA HDD, 0,5m (so západkou) | ks | 3 | ||
3.5 Kábel napájací interný 5.25" Molex M na 2x SATA F | ks | 3 | ||
3.6 Kábel HDMI Male/Male, 3m | ks | 1 | ||
3.7 Kábel USB 3.0 predlžovací A-A, 2m | ks | 2 | ||
3.8 Kábel USB 2.0 A/B M/M, 3m | ks | 1 | ||
3.9 UTP patchkábel cat.5e, 3m | ks | 2 | ||
3.10 UTP patchkábel cat.5e, 5m | ks | 2 | ||
3.11 FTP kábel 4x2xAWG26 cat.5e LSOH, 305m (balenie) | ks | 1 | ||
3.12 Krytka na konektor RJ45 (farebná) (balenie 100 ks) | balenie | 1 | ||
3.13 Konektor RJ45 tienený (balenie 100 ks) | balenie | 1 | ||
3.14 Spojka RJ45 STP, cat.5e, tienená | ks | 2 | ||
3.15 Zdroj ATX 400W (min. 4x SATA) | ks | 1 | ||
3.16 Zdroj ATX 450W (min. 4x SATA) | ks | 1 | ||
3.17 Zdroj ATX 500W (min. 4x SATA) | ks | 2 | ||
3.18 Náhradná batéria pre záložné zdroje, napätie 12V, kapacita 7.2Ah | ks | 2 | ||
3.19 Myš optická USB s 2 tlačidlami a scrollovacím kolieskom | ks | 4 | ||
3.20 Mechanika optická, Blu-Ray COMBO SATA (vrátane softvéru) | ks | 2 | ||
3.21 Graf. karta 1 GB PCIe, DVI, HDMI | ks | 1 | ||
3.22 Graf. karta 2 GB PCIe, DVI, HDMI | ks | 2 | ||
3.23 Pamäť RAM 2 GB DDR3 | ks | 1 | ||
3.24 Pamäť RAM 4 GB DDR3 | ks | 4 | ||
3.25 Pamäť RAM 8 GB DDR3 | ks | 2 | ||
3.26 Pamäť RAM 16 GB DDR3 | ks | 1 | ||
3.27 Batéria CMOS CR2025 | ks | 5 | ||
3.28 Batéria CMOS CR2032 | ks | 5 | ||
3.29 WiFi router 802.11 b/g/n, 1xWAN 4xLAN | ks | 1 | ||
3.30 Switch 5-portový, RJ45 10/100/1000 Mbps | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Ponuková cena za predmet zákazky bude zahŕňať aj dopravu na miesto plnenia predmetu zákazky. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Plnenie Rámcovej dohody bude len na základe doručenia (e-mailom) písomnej Čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané druhy a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty Rámcovej dohody). |
Plnenie predmetu Rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Predmet zákazky /servis a opravy vrátane dodávky náhradných dielov/ sa požaduje zrealizovať v miestne plnenia predmetu Rámcovej dohody. |
Zistenie príčiny poruchy bude vykonané poskytovateľom v priebehu nasledujúceho pracovného dňa po doručení (e-mailom) Čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa/objednávateľa na plnenia. |
Lehota na poskytnutie plnenia /odstránenie poruchy/ bude vykonané do 3 pracovných dní od zistenia príčiny poruchy poskytovateľom, pokiaľ nebude v Čiastkovej výzve na plnenie dohodnuté inak. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne písomne (e-mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby a ktorých následkom bude omeškanie s plnením (napr. dodávka náhradných dielov). |
Ponuková cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za opravu/odstránenie poruchy (stanovenú na základe normohod. sadzby práce servis. technika vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu dohody a predpoklad. počtu odpracovaných hodín) a cenu predpoklad. množstva vybraných náhradných dielov tvoriacich predmet |
Pred vykonaním opravy/odstránením poruchy je poskytovateľ povinný so zástupcom verejného obstarávateľa/objednávateľa odsúhlasiť predpokladanú cenu opravy (vrátane predpokladaného času trvania opravy, ako aj predpokladanej ceny náhradných dielov). |
Zástupca verejného obstarávateľa/objednávateľa sa na základe vyššie uvedených informácií (cena opravy) rozhodne, či na oprave zariadenia trvá. |
Skutočná cena za opravu/odstránenie poruchy bude stanovená podľa skutočných nákladov na opravu (na základe normohodinovej sadzby práce servisného technika vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu dohody a skutočného počtu odpracovaných hodín) a skutočných nákladov na výmenu náhradných dielov. |
V prípade potreby použitia náhradného dielu, ktorý sa nenachádza medzi vybranými náhradnými dielmi stanovenými verejným obstarávateľom/objednávateľom podľa technickej špecifikácie sa cena náhradného dielu počas platnosti rámcovej dohody sa určí ako nižšia cena z nasledovných cien: |
1. z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena rovnakého typu náhradného dielu od troch rôznych dodávateľov na trhu. Jedným z povinne oslovených dodávateľov v rámci prieskumu trhu bude poskytovateľ. Prieskum trhu vykoná verejný obstarávateľ/objednávateľ, alebo |
2. z ponukovej ceny predloženej poskytovateľom v prieskume trhu. |
V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého z vybraných náhradných dielov stanovených verejným obstarávateľom/objednávateľom podľa technickej špecifikácie musí byť táto skutočnosť poskytovateľom doložená na základe oficiálneho vyhlásenia distribútora. |
Poskytovateľ je zároveň povinný ponúknuť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi plne funkčný náhradný diel s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená. |
Cena náhradného dielu nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. Ak trhová cena ponúknutého náhradného dielu bude v danom období nižšia ako cena pôvodného tovaru, platí spôsob určenia ceny uvedený v predchádzajúcom ustanovení. |
Poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o poskytnutých službách vrátane súpisu použitých náhradných dielov, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom verejného obstarávateľa/objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu predmetnej služby. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych náhradných dielov, prípadne po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá za ich materiálové vady. |
Poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na vlastné náklady (bezplatná bude aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky v primeranom čase k povahe vady. |
Termín opravy, odstránenie reklamovaných porúch do 3 pracovných dní po písomnom (e-mailom) uplatnení reklamácie verejným obstarávateľom/objednávateľom. |
Pri nerentabilnej oprave poskytovateľ bezplatne vypracuje a odovzdá verejného obstarávateľovi/objednávateľovi Zápis o technickom stave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytovaných služieb. |
Požaduje sa do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť kontaktné údaje poskytovateľa (tel. číslo, mailová adresa) pre nahlasovanie porúch – v pracovnej dobe (Po-Pi od 08.00 do 16.00 hod.). |
Odovzdávanie a preberanie poskytnutej služby bude za verejného obstarávateľa/objednávateľa vykonávať oprávnený zástupca verejného obstarávateľa/objednávateľa, ktorého kontaktné údaje budú poskytnuté poskytovateľovi do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej uzavretia alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného ako maximálna výška zdrojov. |
Jesenského 6 a 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
2 796,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2016 14:02
08.02.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2016 10:56 - Vstupná ponuka | 2 795,00 | € | Cena bez DPH |
08.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 650,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: