00332640
Obec Pakostov
Pakostov 24, Pakostov, 09407, SVK
36763977
STAVBY Nitra, s.r.o.
Nitrianska 2, Nitra, 94901, SVK
Rekonštrukcia miestnych komunukácií
Rekonštrukcia komunikácie, plôch,chodníka, podkladové vrstvy, zlepšenie stavu,vodorovné dopravné značenia,
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia miestnych komunukácií
|
|
---|---|
Funkcia |
očistenie exist. Krytu vozovky, oprava výtlkov, na povrch telesa cesty bude zhotovenýn asfaltbetónový kryt, zeleň. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Postrek živičný spojovací z cest. asfaltu do 0,7kg/m2 | m2 | 6075,50 | ||
Betón asfaltový tr. 2 AC08 hr. 4cm | m2 | 438,5 | ||
Betón asfaltový tr.2 AC0 11 hr. 5 cm | m2 | 5637,00 | ||
Odstránenie nánosu z povrchu krytu alebo podkl. bet. alebo živič. | m2 | 6075,50 | ||
Betón asfasltový ACp 22 II.tr.hr. 70mm | m2 | 389 | ||
Hĺbenie jám v hornine 3 ručne | m3 | 2,55 | ||
Výsadba krov bez obalu výška nad 60 cm | ks | 17 | ||
Tuja- Thuja plicata 40-60 cm | ks | 17,85 | ||
Prípl. Za donesenie hliny do 10 m pre jamku pr./hl. 50/60 cm | ks | 17 | ||
Presun hmôt pre komunikácie a plochy letísk, kryt živičný | t | 870,371 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
asfaltbetónový kryt | STN E 13108-1 |
zeleň | STN 837010 |
Doprava asfaltových zmesí | TKP časť 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ. |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 10a zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľov |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Najneskôr do 7 dní sa požaduje predložiť doklad - vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne zmluvu na dodávku asfaltovej zmesi na predmetnú obstarávanú stavbu, preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti obaľovacej súpravy od stavby podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspev |
a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť |
Požadujeme zmluvu o dielo:Uzatvorenie Zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a k akceptácii procesu VO |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase podpísania Zmluvy. |
Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov podľa §45 ods.10 zákona 25/2006 Z.z. a v takom prípade je povinný : |
-identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
-čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 zákona 25/2006 Z.z. |
- doklad, čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod |
Zmluva nadobudne účinnosť po pridelení verejných prostriedkov objednávateľovi a po formálnej kontrole procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných |
známenie o nadobudnutí účinnosti zmluvy bude dodávateľovi oznámená do 7 dní odo dňa kedy budú pridelené finančné prostriedky objednávateľovi a/alebo objednávateľ dostane povolenie na realizovanie stavby poskytovateľom finančných prostriedkov |
V prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, je podmienkou pre zhotoviteľa, aby zamestnali na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC). |
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 |
– 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych (ďalej len „MRK“), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 |
Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodách o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
Pakostov, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
16.02.2016 00:00 — 30.06.2017 00:00
1,00 celok
123 290,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2016 13:40
04.02.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2016 13:51 - Vstupná ponuka | 122 400,00 | € | Cena s DPH |
04.02.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 132,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: