00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
36449814
INTES Poprad, s.r.o.
Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK
Diagnostické- testovacie prúžky ku prístroju Reflotron a AccuTrend Plus
Diagnostický spotrebný materiál.
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Diagnostické- testovacie prúžky ku prístroju Reflotron a AccuTrend Plus
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostické testovacie prúžky, kalibrátory a kontroly. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Accutrend Cholesterol, 1bal. -25 test.prúžkov | balenie | 5 | ||
Reflotron Cholesterol, 1 bal.-30 test.prúžkov | balenie | 13 | ||
Reflotron Glucose, 1 bal. -/2x15/-30 test.prúž. | balenie | 14 | ||
Reflotron Triglycerides, 1 bal. - 30 test.prúžkov | balenie | 14 | ||
Reflotron HDL Cholesterol,1bal-30 test.prúž. | balenie | 14 | ||
Reflotron clean+ check | balenie | 1 | ||
Reflotron Precinorm U,1 bal. 4x2ml | balenie | 1 | ||
Reflotron Precinorm HDL, 1 bal.-4 x 2 ml | balenie | 1 | ||
Accutrend Control Cholesterol, 1. bal.-1x 1,5 ml | balenie | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
Splatnosť faktúry 14 dní |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bula fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
16.02.2016 00:00 — 31.12.2016 23:59
1,00 cena celkom
2 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2016 10:42
04.02.2016 12:00
04.02.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2016 14:16 - Vstupná ponuka | 2 950,00 | € | Cena s DPH |
02.02.2016 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: