00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A3, A4
kopírovací, xerografický papier A3, A4
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier A3, A4
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač a kopírovanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 : obstarávané množstvo balíkov kancelárskeho papier A4 | balíkov | 3000 | ||
Položka č. 2 : obstarávané množstvo balíkov kancelárskeho papiera A3 | balíkov | 100 | ||
hrúbka pre A4, A3 | mikrometer | 100 | ||
plošná hmotnosť pre A4, A3 | g/m2 | 77 | 83 | |
belosť CIE pre A4, A3 | % | 143 | 149 | |
jasnosť pre A4, A3 | % | 103,50 | ||
Belosť UV pre A3, A4 | % | 102,5 | 105,5 | |
veľkosť pre A4 | formát | A4 | ||
výška pre A4, A3 | mm | 297 | ||
šírka pre A4 | mm | 210 | ||
šírka pre A3 | mm | 420 | ||
počet kusov papiera v balíku pre A4 , A3 | ks | 500 | ||
veľkosť pre A3 | formát | A3 | ||
Opacita pre A4, A3 | % | 91 |
Názov |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požadujeme predložiť e-mailom opis ponúkaného tovaru vrátane typu papiera do 48 hodín od uzavretia zmluvy na EKS. |
V prípade všetkých rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazné bremeno znáša dodávateľ. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. |
Dodávateľ je povinný preukázať,že nie je v reštrukturalizácii,a to potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,alebo jeho úradne overenou kópiou,v lehote do 5 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak táto skutočnosť už nevyplýva z doplnenia do zoznamu podnikateľov vedeným ÚVO. |
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazky, sú len množstvá predpokladané, to znamená , že môžu byť objednané v počte kusov viac alebo menej. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a doručenie do miesta dodania ( 4 adresy v rámci mesta Trenčín) a pod. |
Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2016, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Za účelom dodržania čl. XVI. ods. 16.1.8-16.1.9 OPET platí nasledovné: Objednávateľ je oprávnený realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie ceny tovaru, za ktorú by bolo možné tovar aktuálne kúpiť na trhu aspoň raz za každé obdobie šiestich mesiacov počas účinnosti tejto Rámcovej dohody. |
Takýto prieskum trhu musí byť realizovaný minimálne prostredníctvom troch ponúk na jednotlivé položky tovaru. Ponuky, ktoré je Objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto Dohode. |
V prípade, ak prieskumom trhu bude zistená nižšia cena niektorého z tovarov, je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi tovar za takto určenú cenu. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený postupovať podľa ustanovenia čl. XVI. ods. 16.1.10 OPET. |
Objednávky sa budú realizovať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 7 pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na EKS. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi kompletný tovar v lehote do 2 pracovných dní po obdržaní objednávky. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi bezzavadný tovar v lehote do 2 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom Objednávateľ uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu Objednávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
Osoby oprávnené zasielať objednávky a preberať tovary budú Dodávateľovi oznámené na mailovú adresu do 8 pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na EKS. |
Ak Dodávateľ neprevezme reklamovaný tovar, je Objednávateľ oprávnený zaslať tento tovar Dodávateľovi na jeho náklady - t.z., tovar bude zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty, pričom náklady na poštovné vrátane poistenia zásielky je povinný uhradiť Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný uhradiť náklady spojené s reklamovaním tovaru do 3 pracovných dní odo dňa obržania písomnej výzvy na úhradu. V prípade, ak Dodávate výzvu nepreberie, výzva sa považuje za doručenú tretím dňom uloženia zásielky na pošte, aj keď sa Dodávateľ o jej uložení nedozvedel. |
V prípade, ak Dodávateľ neuhradí sumu uvedenú vo výzve,je Objednávateľ oprávnený si túto sumu započítať s faktúrou Dodávateľa. Výzva na úhradu musí obsahovať do kópie dokladov preukazujúcich uhradené poštovné a poistné. |
Objednávateľ predpokladá periodicitu zasielania Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - cca. raz za dva mesiace. |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa -10 balíkov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť). |
MIerové námestie 2, Hviezdoslavova 6, Hviezdova6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok - všetky tovary požadované v tech. špecif.
9 306,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2016 11:18
11.02.2016 14:00
11.02.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2016 16:26 - Vstupná ponuka | 9 306,00 | € | Cena s DPH |
11.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 814,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: