00603317
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK
43874801
BIOMETRIC, spol. s r. o.
Rovniankova 2/1658, Bratislava, 85102, SVK
Dochádzkový systém miestneho úradu
Dochádzkový systém
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dochádzkový systém miestneho úradu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie a inštalácia dochádzkového systému, slúžiaceho na evidenciu, kompletné spracovanie a vyhodnotenie dochádzky a nároku na stravné lístky zamestnancov s miestom výkonu práce, pričom ho bude možné prepojiť aj so systémom na spracovanie miezd (program SAMO od spol. TRIMEL s. r. o.), |
a to vrátane nákladov na dopravu, inštalácie (uvedenia do prevádzky), montáže, naprogramovania podľa požiadaviek obstarávateľa, aktualizácie príslušného softvéru podľa požiadaviek obstarávateľa |
zaškolenia obstarávateľom určeného počtu zamestnancov (najviac 10) na používanie systému a podpory pri využívaní dochádzkového systému v plnom rozsahu |
a to aj vrátane aplikačných správcov (počas 5 rokov od prevzatia diela) na základe samostatných požiadaviek obstarávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa písomného požiadania (postačí e-mail) zo strany obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
softvér na zaznamenávanie dochádzky, výpočet odpracovaných a neodpracovaných hodín / dní / doby za týždeň a mesiac, s možnosťou nahrávania prekážok na strane zamestnanca aj zamestnávateľa oprávnenou osobou (dovoleniek, PN a OČR, ...) do programu evidencie dochádzky | ks | 1 | ||
softvér na riadenie prístupu - konfigurácia ID kariet | ks | 1 | ||
zariadenie na zaznamenávanie príchodu | ks | 1 | ||
zariadenie na zaznamenávanie odchodu | ks | 1 | ||
zariadenie na zaznamenávanie prerušenia pracovnej doby za účelom návštevy lekára, obednej prestávky, obhliadky / služobnej cesty, osobného voľna a podľa dodatočného určenia objednávateľom v zmysle platnej legislatívy, resp. dôvodu oneskoreného príchodu | ks | 1 | ||
elektronické bezkontaktné karty pre zamestnancov | ks | 200 |
Názov |
Prístup a práva spracovateľov v programe evidencie dochádzky všetkých zamestnancov bude mať starosta, prednosta a personalista |
Vedúcim oddelení bude umožnené cez www rozhranie nahliadať a spracovávať evidenciu dochádzky vlastných podriadených |
Každý zamestnanec bude mať cez www rozhranie prístup nahliadnuť do evidencie vlastnej dochádzky vrátane jej archívu |
Každý zamestnanec bude môcť zaznamenať požiadavku na dovolenku, osobné voľno, obhliadku resp. inú prekážku a táto bude viditeľná pre vedúceho, ktorý ju bude môcť schváliť alebo zamietnuť, o čom dostane zamestnanec notifikáciu formou e-mailu, |
Program dochádzky bude umožňovať nahrávanie prekážok na strane zamestnanca (aj spätne) osobou, resp. osobami na to určenými (spracovateľmi) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Možnosť tzv. integrovanej autentifikácie, tzn. pri prístupe do programového vybavenia nebudú musieť používatelia zadávať meno a heslo |
Funkcie softvéru: |
1. Evidencia zamestnancov (pridávanie, oprava, rušenie, archív, tlač zostáv) |
2. Prideľovanie bezkontaktných ID kariet zamestnancom |
3. Vyhodnocovanie a sledovanie aktuálnej prítomnosti zamestnancov |
4. Možnosť nastavenia individuálneho pracovného kalendára pre jednotlivých zamestnancov a možnosť vybrať zamestnancov, ktorých dochádzka sa nespracováva podľa zaznamenaných údajov |
5. Výpočet odpracovaných hodín a evidencia nadčasov |
6. Výpočet odpracovanej doby za týždeň a mesiac |
7. Mesačný sumár odpracovanej doby |
8. Zaznamenávanie, výpočet a rozdelenie druhov prerušenia pracovnej činnosti (automatické prepočítavanie) |
9. Zadávanie neprítomností do dochádzkových listov (dovolenka, OČR, PN,...) dopredu aj spätne pre vybraných užívateľov |
10. Výpočet nároku na stravné lístky vo forme výstupnej zostavy |
11. Audit spracovania (zaznamenanie a prehľad ručných zásahov do dochádzkových listov) |
Poskytovať konzultácie pri prevádzkovaní diela formou e-mailu, resp. telefonicky, pričom na e-mail objednávateľa je zhotoviteľ povinný odpovedať najneskôr v nasledujúci pracovný deň, a to po dobu 5 rokov od prevzatia diela |
Pravidelný servis diela v intervale pravidelných prehliadok min. 2 x ročne, ako aj v prípade porúch na základe písomného oznámenia zo strany objednávateľa (postačí e-mailom) v lehote do 24 hodín, a to po dobu 5 rokov od prevzatia diela |
Aktualizáciu predmetu diela (technická a softvérová podpora), ktorá spočíva v zabezpečení bezporuchového a nepretržitého (24 hod.) správneho fungovania a v aktualizácii softvéru, a to na základe: |
- písomných požiadaviek objednávateľa (postačí e-mailom) v lehote najneskôr do 3 dní od odoslania požiadavky, a to po dobu 5 rokov od prevzatia diela |
- vlastnej aktualizácie zhotoviteľa, a to po dobu 5 rokov od prevzatia diela |
Junácka 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.03.2016 09:58
1,00 Ks
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2016 10:10
05.02.2016 09:57
05.02.2016 10:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.02.2016 08:27 - Vstupná ponuka | 11 997,60 | € | Cena s DPH |
05.02.2016 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: