31946615
Hotelová akadémia, Južná trieda 10, Košice
Južná trieda 10, Košice, 04001, SVK
47102357
PAPIER LECHMAN s.r.o.
Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier A4
Papier do atramentových a laserových tlačiarní, papier do kopírovacích zariadení,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do laserových, atramentových tlačiarní a kopírovacích zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer - výška | mm | 297 | ||
Rozmer - šírka | mm | 210 | ||
Hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | nanometer | 103 | ||
Opacita /nepriehľadnosť | % | 90 | 93 | |
Belosť | CIE | 150 | ||
Drsnosť | ml/min | 220 | ||
Rozmer | rozmer | A 4 | ||
Počet kusov v balení | ks | 500 | ||
Počet balení v krabici | krabica | 5 | ||
Požadované množstvo krabíc | krabica | 34 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - kancelária na 1. poschodí |
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky, poštou) do 3 dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien položiek: a) ak je platcom DPH v členení jednotková cena položiek 1-26 bez DPH, sadzbu DPH a s DPH b) ak nie je platcom DPH uvedie jednotkovú cenu položiek 1 - |
a) ak je platcom DPH v členení jednotková cena bez DPH, sadzbu DPH a s DPH |
b) ak nie je platcom DPH uvedie jednotkovú cenu |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
Dodanie celkového požadovaného množstva tovaru bude rozdelené do troch dodávok v termíne do 30.06.2016 nasledovne:15.02.2016 10 krabíc,06.04.2016 10 krabíc,27.06.2016 14 krabíc |
Objednávateľ doručí dodávateľovi ( elektronicky, poštou) požiadavku na plnenie časti zmluvy (maximálne 3 x počas platnosti zmluvy) - dodanie konkrétnych položiek, ich množstva a lehoty dodania a to najneskôr 3 pracovné dni pred ich dodaním. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie časti predmetu plnenia - určeného množstva konkrétnych, objednávateľom samostatne určených položiek a to po skutočnom dodaní tejto časti predmetu zákazky. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zmluvy najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluva bude ukončená buď uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celého zmluvného množstva predmetu plnenia, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Južná trieda 10, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
16.02.2016 15:00 — 30.06.2016 15:00
1,00 celok
460,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2016 14:08
04.02.2016 15:00
04.02.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2016 08:51 - Vstupná ponuka | 424,99 | € | Cena s DPH |
04.02.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 417,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: