00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie I/16
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie I/16
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Fólia potravinárska 60cm /300 m | rol | 12 | ||
2. Pákový šanón, 75 mm, A4, PP/PP, DONAU Premium žltý | ks | 150 | ||
3. Pákový šanón, 75 mm, A4, PP/PP, DONAU Premium červený | ks | 150 | ||
4. Pákový šanón, 75 mm, A4, PP/PP, DONAU Premium biely | ks | 150 | ||
5. Kupecké vrecká papierové, nosnosť 3 kg | kg | 30 | ||
6. Kryštálová sóda/1 kg | ks | 36 | ||
7. Jar, umývací prostriedok na riad/1 L | ks | 180 | ||
8. Baliaca páska TESA premium 50mmx66m transparentná | ks | 92 | ||
9. Fixinela, prášok čistiaci 400 gr | ks | 80 | ||
10. Obálka poštová TB4, silikónová s vnútornou potlačou/250 ks | bal | 8 | ||
11. Obálka s postranným záhybom, TB4, šírka spodku: 40 mm/250 ks | bal | 4 | ||
12. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 červený/20 ks | bal | 1 | ||
13. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 modrý/20 ks | bal | 1 | ||
14. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 zelený/20 ks | bal | 1 | ||
15. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 žltý/20 ks | bal | 1 | ||
16. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 čierny/20 ks | bal | 1 | ||
17. Batéria, 9V, 1 db, ENERGIZER "Max" | ks | 100 | ||
18. Záložky, papierové, 5x40 záložiek, 20x50 mm, SIGEL "Neon" | bal | 100 | ||
19. PRONTO proti prachu Multi Surface 400 ml sprej | ks | 100 | ||
20. Guľôčkové pero URANUS 106, kovové, modrá tuha | ks | 300 | ||
21. Guľôčkové pero UNI "SN-100" , 0,2 mm, tlačidlový systém, zelené | ks | 100 | ||
22. Guľôčkové pero UNI "SN-100" , 0,2 mm, tlačidlový systém, červené | ks | 100 | ||
23. Permanentný popisovač, OHP, 0,6 mm, EDDING "141 F", modrý | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.-4. Pákový šanón, šírka chrbta75 mm, A4, PP/PP, s ochranným spodným kovaním, DONAU "Premium" | vhodné na uchovávanie dokumentov A4 vynikajúca kvalita, na každodenné použitie |
s ochranným spodným kovaním PP povrch na vonkajšej aj vnútornej strane | s chrbtovým otvorom vymeniteľný chrbtový štítok |
7. Jar, umývací prostriedok na riad/1 L - účinný a silný čistiaci prostriedok na odstraňovanie mastnoty z riadu s príjemnou vôňou citrónu. Umývací prostriedok na riad s patentovanou technológiou a príjemnou vôňou. | Efektívny, ekonomický a šetrný k pokožke rúk. |
Má skvelé odmastňovacie schopnosti a bohatújemnú penu. Výnimočný v odstraňovaní mastnoty i v studenej vode. | Bohatá pena vydrží a účinkuje dlho. |
8. Baliaca páska TESA premium 50mmx66m transparentná | Vhodná aj do ručných odvíjačov Tesa. |
Odolná baliaca páska ideálna na uzatváranie a lepenie stredne ťažkých až ťažkých zásielok a na balenie. Kvalitný PP nosič, tiché a rovnomerné odvíjanie. | |
9. Fixinela, práškový čistič s dezinfekčním účinkem/ 400 g - na hygienické zariadenia, umývadlá, kuchynské drezy, sporáky, kúpeľne. | Čistí a dezinfikuje, vyčistí aj keramické obklady a dlažbu. |
10. Obálka poštová TB4, silikónová s vnútornou potlačou/250 ks | vnútornou potlačou - materiál: 90 g biely ofset - rozmery: 250x353 mm |
11. Obálka s postranným záhybom, TB4, šírka spodku: 40 mm/250 ks | bez vnútornej potlače materiál: 120 g hnedý kraft papier rozmery: 250x353 mm šírka spodku: 40 mm |
12.-16. Rýchloviazač s eurodierovaním, PP, A4 | spodná strana farebná, vrchný list transparentný |
17. Batéria, 9V, 1 db, ENERGIZER "Max" | vysokokvalitná batéria s dlhou životnosťou |
18. Záložky, papierové, 5x40 záložiek, 20x50 mm, SIGEL "Neon" - bez rozpúšťadiel | ideálne na krátke odkazy a vyznačovanie informácií popisovateľný povrch materiál: papier |
19. PRONTO proti prachu Multi Surface 400 ml sprej - multifunkčný sprej proti prachu na rôzne povrchy. Odstraňuje prach z rôznych povrchov ako je napr kov, drevo, sklo a elektronika (okrem plazmových / LCD obrazoviek) | Vytvára lesk bez šmúh. |
20. Guľôčkové pero URANUS 106, kovové, modrá tuha | vysokokvalitné kovové pero, farba tela kombinácia strieborno/modrá, šírka stopy 0,7mm |
21.-22. Guľôčkové pero UNI SN-100 - priehľadné telo pera, dobre sledovateľné množstvo atramentu úchyt vo farbe náplne ergonomický pogumovaný úchyt tlačidlový systém ovládania náplň s dlhou životnosťou | hrúbka písma: 0,2 mm vymeniteľná náplň: UNI SA-5CN |
23. Permanentný popisovač, OHP, 0,6 mm, EDDING "141 F", modrý - s OHP atramentom na popisovanie fólie, kovu, dreva, plastu a skla precízny, kovový hrot rýchloschnúci, neblednúci atrament | nestierateľné a vodeodolné hrúbka písma: 0,6 mm |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
- objednávateľ pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok. |
2. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
3. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: |
- dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi v uzatvorenej obálke označenej heslo "NEOTVÁRAŤ súťaž - "Kancelárske potreby, vrecia na odpad, svietidlá, spotrebný materiá", na adresu sídla objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy nasledovné doklady, ktorými preukáže splnenie |
požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a.) prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru, pri čistiacich potrebách Kartu bezpečnostných údajov tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých, |
ním požadovaných technických vlastností na tovar, podľa požiadaviek objednávateľa. |
b.) pri technických zariadeniach manuál k tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku, |
c.) nacenenie predmetu zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie všetky tovary. Nacenenie musí obsahovať: |
- názov tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
6.) v prípade dodania ekvivalentu platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
7.) Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: |
meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
8.) Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-och pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitat. parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
9.) Množstvá uvedené v zákazke sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňov |
Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto (priestor pred skladom). |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2016 10:00 — 26.02.2016 12:00
1 797,00 ks
2 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2016 11:49
12.02.2016 13:30
12.02.2016 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2016 13:52 - Vstupná ponuka | 2 900,00 | € | Cena bez DPH |
12.02.2016 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: