00309869
Obec Prietrž
Prietrž 126, Prietrž, 90611, SVK
34128344
CESTY NITRA, a.s.
Murgašova 6 , Nitra, 94978, SVK
Cesta k pamätníku - rekonštrukcia
oprava, rekonštrukcia,
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Cesta k pamätníku - rekonštrukcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom sú stavebné práce pozostávajúce z výmeny a opravy vrstvy krytu a hornej vrstvy podkladu a z rekonštrukcie nespevnených krajníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO-01 | m2 | 1733 | ||
1.Zobratie mačiny hr. do 150 mm | m2 | 126 | ||
2.Odstránenie krytu asfaltového v ploche nad 200 m2, hr. nad 50 do 100 mm, -0,18100t | m2 | 1733 | ||
3.Odstránenie podkladu v ploche nad 200 m2 z kameniva hrubého drveného, hr.100 do 200 mm, -0,23500t | m2 | 1733 | ||
4.Odkopávka a prekopávka nezapažená pre cesty, v hornine 3 nad 100 do 1000 m3 | m3 | 143 | ||
5.Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, nad 100 do 1000 m3 na vzdialenosť do 3000 m | m3 | 112 | ||
6.Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, nad 100 do 1000 m3, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m | m3 | 224 | ||
7.Vodorovné premiestnenie mačiny so zložením na vzdialenosť nad 2000 do 3000 m | m2 | 126 | ||
8.Príplatok za každých ďalších aj začatých 1000 m | m2 | 252 | ||
9.Nakladanie mačiny zo skládky | m2 | 126 | ||
10.Uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia nad 100 do 102 % podľa Proctor-Standard | m3 | 31 | ||
11.Uloženie sypaniny na skládky nad 100 do 1000 m3 | m3 | 112 | ||
12.Výplň odvodňovacieho rebra alebo trativodu do rýh kamenivom hrubým drveným frakcie 16-125 | m3 | 142,50 | ||
13.Zhotovenie opláštenia výplne z geotextílie, v ryhe alebo v záreze so stenami šikmými o skl. do 1:2,5 | m2 | 950 | ||
14.Geotextílie netkané polypropylénové Tatratex pp 200 | m2 | 997,50 | ||
15.Podklad alebo podsyp z asfaltového recyklátu s rozprestretím, vlhčením a zhutnením, po zhutnení hr. 170 mm | m2 | 1733 | ||
16.Podklad z asfaltového betónu AC 22 L s rozprestretím a zhutnením v pruhu š. do 3 m, po zhutnení hr. 80 mm | m2 | 1733 | ||
17.Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z cestnej emulzie v množstve od 0,50 do 0,80 kg/m2 | m2 | 3466 | ||
18.Asfaltový betón vrstva obrusná AC 11 O v pruhu š. do 3 m z modifik. asfaltu tr. I, po zhutnení hr. 50 mm | m2 | 1733 | ||
19.Montáž potrubia z kanalizačných rúr z tvrdého PVC tesn. gumovým krúžkom v skl. do 20% DN 200 | m | 28 | ||
20.Kanalizačné rúry PVC-U hladké s hrdlom 200x 4.9x2000mm | ks | 30,604 | ||
21.Osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky na stľpik, stľp,konzolu alebo objekt | ks | 2 | ||
22.Stĺpky k dopravným značkam ) | ks | 2 | ||
23.Dopravné značky štandarné ) | ks | 2 | ||
24.Osadenie chodník. obrubníka betónového s oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka | m | 843 | ||
25.Obrubník betónový cestný 100x10x20 so skosením | ks | 851,43 | ||
26.Búranie muriva nadzákladového kamenného príp. zmieš. na akúkoľvek maltu, -2,38500t | m3 | 24 | ||
27.Vodorovná doprava sutiny so zložením a hrubým urovnaním na vzdialenosť do 1 km | t | 282,53 | ||
28.Príplatok k cene za každý ďalší aj začatý 1 km nad 1 km | t | 1 130,12 | ||
29.Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu sutiny | t | 282,53 | ||
SO-02 Oporný múr | m3 | 135 | ||
1.Výkop ryhy šírky 600-2000mm horn.3 od 100 do 1000 m3 | m3 | 441 | ||
2.Zásyp sypaninou so zhutnením jám, šachiet, rýh, zárezov alebo okolo objektov nad 100 do 1000 m3 | m3 | 441 | ||
3.Násyp pod základové konštrukcie so zhutnením z kameniva hrubého drveného fr.32-63 mm | m3 | 67,20 | ||
4.Montáž oporných a zárubných múrov z drôtokamenných košov z dvojzákrutovej šesťuholníkovej siete - pletených, priemer drôtu 2,7mm, povrchová ochrana | m3 | 135 | ||
5.Drôtokamenné koše - pletené, typ siete 6x8, priemer drôtu 2,7mm, povrchová ochrana Galmac (Zn+Al) | m3 | 137,7 | ||
6.Osadenie stĺpika oceľového plotového do výšky 2.60m zaliatim cem.mal. | ks | 18 | ||
7.Stĺpky z ocelových rúr SL 5 H 215 | ks | 14 | ||
8.Stĺpky rohové SL 2 VZ H 165 | ks | 4 | ||
9.Osadenie priekopového žľabu z betónových priekop. tvárnic šírky do 500 mm | m | 15 | ||
10.Tvárnica priekopová TBM 55/30 | ks | 50,5 | ||
11.Montáž oplotenia strojového pletiva, s výškou do 1,6 do 2,0 m | m | 84 | ||
12.Sieť so štvorcovými okami, EN S195T (11343) pozinkovaná 50,0/2,5mm/0,80m | m2 | 84 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh |
1.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo znížiť rozsah predmetu zákazky . |
1.3. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.4. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zast upovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania Zmluvy. |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretia Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
2.6. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.7.Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia stavenisk |
2.8. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.9. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľ |
2.10. Dodávateľ je povinný: |
2.11. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.12. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.11. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.13. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.14. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.15. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od všetkých použitých materiálov a stavebných výrobkov na Diele, projekt skutočného vyhotovenia Diela, záručné listy, |
2.16. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.16.1. identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.16.2. identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.16.3. doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
2.16.4. čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmuvy mu bol rozhodnutím RO poskynutý NFP |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momemtu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie RO doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do štyroch (3) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: - materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady ,príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady, náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela, zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela, náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi, akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. Výkaz výmer uvedený v prílohe Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte |
4.3. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú zmluvné strany a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust. ZVO, VZP- OPET, |
4.4. Pri oceňovaní prác podľa 4.3 sa budú zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.5. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísaného zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie |
7.1. Objednávateľ nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z týchto osobitných požiadaviek na plnenie považuje za podstatný spôsob porušenia Zmluvy s možnosťou uplatnenia |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 500 Eur za každé jednotlivé porušenie v prípadoch, ktoré sa dotýkajú porušenia povinnosti Dodávateľa (okrem sankcií vyplývajúcich zo VZP OPET, alebo inak určených v týchto osobitných požiadavkách) |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia od Zmluvy o dielo |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že |
ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky ( v poradí obec, okres, VÚC) |
8.4. V prípade, že sa Dielo bude realizovať v obci z Atlasu róm. komunít 2013, sa Dodávateľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MR) |
8.5. Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
8.6 Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
8.7. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financovane z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu |
8.8. Pokiaľ Objednávateľ tieto finančné prostriedky nezíska, Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
8.9 Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy až zápisom Dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy nebude registrovaný. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Prietrž, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2017 00:00 — 31.05.2017 00:00
1,00 subor položiek
128 127,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2016 13:15
04.03.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2016 09:08 - Vstupná ponuka | 127 200,00 | € | Cena s DPH |
04.03.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 104,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: