• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2016 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2016 15:40

Detail zákazky Z20161684

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2016 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2016 15:40

Základné údaje

Z20161684

OF-72049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2297781

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

35845295

Auto Ideal s.r.o.

Vajnorská 97/A , Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávkový automobil skriňový

dodávkový automobil skriňový, motorové vozidlo, preprava osôb a materiálu

  • 34136200-1 - Dodávkové automobily skriňové
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávkový automobil skriňový
Funkcia
nákup nového, nepoužitého nepoškodeného a plne funkčného dodávkového automobilu skriňového na prepravu osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávkový automobil skriňový ks 1
rok výroby rok 2015 2016
výkon motora kW 120
motor emisná norma Euro 5+
objem palivovej nádrže l 80
objem nákladného priestoru m3 9
celková prípustná hmotnosť kg 3500
užitočné zaťaženie kg 1000
hmotnosť brzdného prívesu kg 2500
miest na sedenie počet 7
počet prevodových stupňov stupne 6
reproduktory ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
palivo nafta motorová
prevodovka manuálna
farba biela
Výbava vozidla: výškovo prestaviteľné sedadlo vodiča s vyhrievaním a lakťovou a bedrovou opierkou, dvojmiestna lavica na mieste spolujazdca, štvormiesta lavica v druhom rade, posuvné bočné dvere na pravej strane, pevné okno na strane vodiča v druhom rade, nepresklené dvojkrídlové zadné dvere
pevné úchyty na podlahe nákladového priestoru, zadný nárazník so schodíkom, predné hmlové svetlá
el. nastavenie a ohrev spätných zrkadiel, el. ovládanie predných okien, výškovo nastaviteľný volant, imobilizér, posilňovač riadenia,ESP+ASR, ABS s brzdovým asistentom, parkovací asistent zadný s akustickým signálom, centrálne uzamykanie všetkých dverí s diaľkovým ovládaním
airbag vodiča+spolujazdca, manuálna klimatizácia s peľovým filtrom, tempomat s obmedzovačom rýchlosti, palubný počítač, rádio s CD, MP3,AUX, USB s ovládaním na volante, oceľové disky kolies
Povinná výbava: autolekárnička, výstražný trojuholník, reflexná vesta, lano na ťahanie vozidla
Doplnková výbava: sada gumených kobercov, mechanický zdvihák, sada na opravu pneumatík, plnohodnotné rezervné koleso, zimené pneumatiky s diskami 4 ks, ťažné zariadenie
Súčasťou vozidla je: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisná knižka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
S tovarom musí byť dodaný platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca
Súčasťou predmetu plnenia zákazky je záručný servis vozidla v záručnej dobe
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie výrobku, ktorý je predmetom plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ak bude zistné, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špcifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus,
Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy,
a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Ak nebudú dodržané podmienky úplného prístupu k účtovníctvu dodávateľa alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie , alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača,
a to najmä v prípade ak bude prijímateľ povinný vrátiť poskytnutý projektový grant, dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 % z celkovej ceny zákazky
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, bude zverejnená na webovom sídle správcu programu eeagrants.sk a norwaygrants.sk.
Dodávateľ je povinný v prípade zámeru prenechania výkonu časti diela subdodávateľom, bezodkladne o tejto skutočnosti písomne informovať Objednávateľa, pričom musí špecifikovať, ktorá časť diela bude vykonávaná subdodávateľmi, ako aj špecifikovať subdodávateľov a predmet subdodávky.
Okrem uvedeného sa zaviaže , že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný túto zmenu písomne oznámiť objednávateľovi, pričom nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky v zmysle ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ môže pripustiť subdodávateľa k plneniu vymedzenej časti diela až po schválení zámeru prenechania výkonu časti diela subdodávateľom alebo zmeny subdodávateľa Objednávateľom
Zákazka je financovaná z nenávratného finančného príspevku a podlieha schvaľovaciemu procesu postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC - Technický a skúšobný ústav pôdohospodársky, 900 41 Rovinka, Rovinka, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

12.02.2016 11:00 — 12.07.2016 11:00

1,00 ks

22 250,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.01.2016 11:31

03.02.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2016 12:24 - Vstupná ponuka 21 984,00 € Cena bez DPH
02.02.2016 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 21 684,16 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS