00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31576303
CANBERRA - PACKARD, s.r.o.
Vojtecha Tvrdého 790/13, Žilina, 01001, SVK
Röntgenterapeutický prístroj (RTG th)
röntgenový prístroj, terapeutický prístroj, rtg systém
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Röntgenterapeutický prístroj (RTG th)
|
|
---|---|
Funkcia |
Röntgenterapeutický prístroj umožňujúci ožarovanie pacientov s onkologickými ochoreniami ale aj ožarovanie pacientov pri rôznych zápalových nenádorových ochoreniach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. RTG generátor s výkonom | W | 3000 | ||
1.1 Stabilita napätia a prúdu z nastavenej hodnoty | % | 0,1 | ||
2. Špecifikácia zväzkov žiarenia - predvolených klinických energií | počet | 7 | ||
3. Filtre a aplikátory - kodóvané aplikátory | ks | 10 | ||
3.1 z toho: kruhové s priemerom od 3-6 cm | ks | 4 | ||
3.2 z toho: pravouhlé (štvorcové alebo obdĺžníkové) | ks | 6 | ||
3.3 Kódovaný zahrievací filter | ks | 1 | ||
3.4 Kódované klinické filtre | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.2 Chladiaci systém | voda - voda alebo voda - olej |
2.2 Prúd pre röntgenky v rozsahu min. | 0 - 20 mA |
2.1 Napätie na röntgenke v rozsahu min. | 40 - 200 kV |
3.5 Rozsah HVL1 pre klinické použitie | od max. 1,0 Al do min. 2,0 Cu |
3.6 Kódovací systém | na jednoznačnú identifikáciu filtrov a aplikátorov |
4. Ovládacia konzola | automatická štartovacia procedúra |
4.1 Pracovné režimy min. | fyzikálny a liečebný |
4.2 Dvojkanálový monitorovací systém obsahujúci | systém pre monitorovanie dávky a záložný časový spínač |
5. Statív | stropné ukotvenie |
5. 1 Systém s elektromagnetickými brzdami | |
5.2 Stupne rotácie lampy, minimálne možné pohyby | okolo osi horizontálneho ramena röntgenky, okolo ďalšej kolmej osi k osi ramena röntgenky |
5.3 Pohyb | vo vertikálnom, longitudinálnom i transverzálnom smere |
6. Ochrana pred žiarením | núdzový spínač, dverný kontakt, kódovanie filtrov a aplikátorov |
7. Príslušenstvo | |
7.1 Polohovateľné ožarovacie lôžko | elektrický ovládané, brzdené kolieska |
7. 2 Kamerový a komunikačný systém | medzi liečebnou miestnosťou a ovladovňou |
8. Dozimetria | |
8.1 Dozimeter (elektrometer) | kompatibilný s dozimetriou pracoviska - Multidos alebo Unidos (firmy PTW) |
8. 2 Ionizačná komora na mäkké žiarenie | kompatibilná s dozim.výbavou pracoviska (technológia od firmy PTW) a fantómom pre spätný rozptyl |
8.3 Tesniace dvere | dodanie a montáž |
8.4 Stôl v ovladovni | dodanie a montáž |
9. Objednávateľ požaduje prístroj | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Názov |
1. Inštalácia prístroja |
2. Dodanie technologického projektu za účelom inštalácie prístroja |
3. Uvedenie prístroja do prevádzky |
4. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
5. Odovzdanie dokumentácie |
6. Zaškolenie zamestnancov objednávateľa na obsluhu dodaného prístroja |
7. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku |
8. Záručný servis |
9. Vykonanie prvej úradnej skúšky a preberacej skúšky na rtg prístroje |
10. Vzhľadom na spôsob financovania Tovaru z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly MZ SR, ktorého dodanie je predmetom Zmluvy sa zmluvné strany v súlade s Čl. IV ods. 4.3 VZP dohodli, že Zmluva nadobudne účinnosť |
pokračovanie 10: najskôr potom, ako bude proces verejného obstarávania (vrátane Ceny Tovaru) po jeho ukončení akceptovaný zo strany MZ SR (ďalej len „Podmienka účinnosti Zmluvy“). |
11. Podmienka účinnosti Zmluvy je splnená dňom doručenia písomnej akceptácie procesu verejného obstarávania zo strany MZ SR Objednávateľovi. |
12. Ak Podmienka účinnosti Zmluvy nebude splnená najneskôr v lehote 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto Zmluvy odstúpiť. |
13. Objednávateľ má vzhľadom na viazanie finančných prostriedkov v rozpočtovej kapitole MZ SR právo od Zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak Objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na účely plnenia predmetu tejto Zmluvy zo strany MZ SR v plnom rozsahu |
pokračovanie 13: a to v primeranej lehote potom, ako sa o uvedenej skutočnosti dozvedel. |
14. Zmluvné strany berú na vedomie a súhlasia s tým, že čas Plnenia špecifikovaný v Zmluve je určený len rámcovo. Objednávateľ v medziach takto určeného časového rámca písomne vyzve Dodávateľa na začatie Plnenia s konkrétnym určením lehoty, do ktorej má byť príslušné Plnenie poskytnuté. |
pokračovanie 14: Takto určená lehota nesmie byť kratšia ako 60 dní odo dňa doručenia výzvy na začatie Plnenia Dodávateľovi, a ktorá je zároveň pre Dodávateľa záväzná, avšak vždy najneskôr do uplynutia určeného časového rámca špecifikovaného v Zmluve. |
pokračovanie 14: Do toho času nie je Dodávateľ oprávnený začať s poskytovaním Plnenia. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
16• V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH |
pokračovanie 16: a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
17. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní s účinnosťou od 29.4.2015. Ide o doplnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
pokračovanie 17: Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii, predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace do 7 pracovných dní |
pokračovanie 17: od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle. |
18. Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát VO objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
19. V prípade ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode a dodávateľ ich predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát VO |
20. Objednávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát VO objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru |
21. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom , resp. v českom jazyku |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 pracovných dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna, pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.02.2016 08:00 — 30.09.2016 14:00
1,00 ks
213 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2016 16:35
02.02.2016 09:00
02.02.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2016 09:23 - Vstupná ponuka | 213 000,00 | € | Cena s DPH |
01.02.2016 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: