36858749
Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravné poukážky na účely poskytnutia stravovania zamestnancov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 3,15 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 2 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi , vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1. Z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. Z ceny poplatku za poskytnuté služby 3. Z DPH, ak je dodávateľ platca DPH. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením ifnančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí vyfakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavrretia zmluvy predloží výpočet výšky poplatku za poskytnuté služby, poplatok sa počas platnosti zmluvy nebude meniť. Zároveň poskytne objednávateľovi zoznam minimálne 50 zariadení v Nitrianskom kraji, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka , v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.02.2016 12:30 — 11.02.2017 12:31
2 500,00 ks
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2016 13:32
02.02.2016 12:26
02.02.2016 12:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2016 09:41 - Vstupná ponuka | 7 875,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2016 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 875,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: