Z20161575
OF-72796
zrušená
30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
Vypracovanie bezpečnostného projektu
bezpečnostný projekt ochrany osobných údajov
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Vypracovanie bezpečnostného projektu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Vypracovanie Bezpečnostného projektu v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. a v zmysle Vyhlášky č. 164/2013 Z.z. Úradu na ochranu osobných údajov SR o rozsahu a dokumetnácii bezpečnostných opatrení |
1.1. Bezpečnostný projekt bude vypracovaný v súlade s bezpečnostnými štandardami, právnymi predpismi a medzinárodnými zmluvami, ktorými je Slovenská republika viazaná |
BEZPEČNOSTNÝ PROJEKT, okrem uvedených bezpečnostných zásad obsahuje : |
- poradenskú a konzultačnú činnosť |
- revíziu bezpečnostnej politiky |
- prípad porušenia bezpečnostnej politiky |
- koordináciu aktivít smerom k informačnej bezpečnosti |
- riadenie rizík |
- analýzu závislosti procesov |
2. Ochranná lehota minimálne 3 mesiace na dopracovanie Bezpečnostného projektu - prípadné zmeny alebo doplnenia, ktoré vyplynú z legislatívnych zmien, alebo na základe podnetu zo strany objednávateľa |
3. Dodanie Bezpečnostného projektu min. do 3 mesiacov od podpísania zmluvy v dvoch vyhotoveniach v písomnej forme a v jednom vyhotovení v elektronickej forme |
4. Vypracovanie a zavedenie Bezpečnostnej politiky v súvislosti s výnosom Ministerstva financií 55/2014, s implementáciou bezpečnostných praktík podľa príslušných STN a ISO noriem |
Požadovaný obsah jednotlivých častí riešenia: |
AUDIT INFORMAČNEJ BEZPEČNOSTI musí vymedzovať obsahovať najmä: |
a) audit súčasného stavu bezpečnostnej politiky a jej cieľov |
b) audit bezpečnostných dokumentov (smernica, evidenčné listy informačných systémov, poučenia oprávnených osôb, zápisy u kontrolnej činnosti a pod.) |
c) audit jednotlivých aktív úradu a personálnej zodpovednosti za tieto aktíva |
d) audit dodržiavania bezpečnostných štandardov podľa výnosu 55/2014 Ministerstva financií podľa schválenej metodiky (dokument zápis kontroly dodržiavania štandardov) |
Z výsledkov auditu požadujeme vyhotoviť správu, ktorá bude obsahovať nájdené nezrovnalosti s výnosom ministerstva financií s návodom ako ich zapracovať do bezpečnostnej politiky. |
KONTROLNÁ ČINNOSŤ |
V rámci kontrolnej činnosti požadujeme konzultácie ohľadom postupov a zavádzania bezpečnostnej politiky do praxe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezpečnostný projekt | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Bezpečnostný projekt musí byť vypracovaný v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov | v znení zákona č. 84/2014 Z.z. |
2. Požaduje sa | Potvrdenie priemyselnej bezpečnosti NBU- stupeň DÔVERNÉ (!!!) |
3. Požaduje sa | Certifikát CISA |
4. Požaduje sa aby spracovatelia Bezpečnostného projektu boli zároveň audítormi informačnej bezpečnosti | podľa ISO/IEC 27001:2005 |
5. Požaduje sa | v lehote do 7 dní predložiť min. 3 referencie |
Názov |
Zhotoviteľ zodpovedá za správnosť a úplnosť Diela tak, aby bolo v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä so Zákonom a Vyhláškou. |
Dodávateľ doloží: min. 3 referencie - vypracovanie Bezpečnostných projektov v inštitúciách verejnej a štátnej spravy SR- uchádzač môže uviesť referencie aj spoločnosti patriacich do holdingu |
Dodávateľ doloží certifikát Interný audítor podľa ISO/IEC 27001 a Potvrdenie priemyselnej bezpečnosti NBU- stupeň DÔVERNÉ (!!!) |
Vrátane dopravy na miesto |
Cena je konečná a zahŕňa všetky náklady zhotoviteľa na zhotovenie a dodanie predmetu zákazky. |
Fakturáciu je možné realizovať formou čiastkových platieb v zmysle realizácie a v závislosti od priebežného plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Nepredloženie požadovanej certifikácie | bude dôvodom na odstúpenie od plnenia zákazky. |
Hodžovo nám. 1, 810 00 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2016 08:00 — 20.04.2016 13:00
1,00 súbor
3 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2016 13:20
03.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: