00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery - originál I/16
originál toner, náplň
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Tonery - originál I/16
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka originálnych tonerov doporučených výrobcom zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. HP Q2612AD black - originál vyťaženosť 4000 strán (2x2000) | ks | 30 | ||
2. HP CE285AD black - originál vyťaženosť 3200 strán (2x1600) | ks | 40 | ||
3. HP CB436A black - originál vyťaženosť 2000 strán. | ks | 40 | ||
4. HP CB435A black - originál vyťaženosť 1500 strán. | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
originál toner | balenie/originálny obal od výrobcu/spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia(hologramy) |
tonerové náplne | vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení |
originál toner, tonerové náplne | obal príslušnej značky, neporušený, nepoškodený |
Značky kvality : ISO9001:2000, ISO14001:2004, ISO/IEC 19752 | áno - preúkazatelne ISO |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. |
Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou , dodacím listom a tovarom. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
Názov | Upresnenie |
obhliadka tovaru | vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím |
Potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa §15 ods.2 zákona o odpadoch. | predložiť do 1 dni od ukončenia aukcie. |
Vyhlásenie výrobcu zariadení vybraných príslušných značiek , že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752,19798, v závislosti od typu náplne. | predložiť do 1 dní od ukončenia aukcie. |
Certifikát - vyhlásenie výrobcu zariadení od HP Inc Slovakia, s. r. o. - Certifikát vydaný priamo na IČO dodávateľa. | predložiť do 1 dní od ukončenia aukcie. |
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, splňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. | áno |
Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach. | áno |
Originálne tonery HP spňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť . | áno |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.02.2016 08:00 — 19.02.2016 11:00
140,00 ks
9 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2016 10:59
08.02.2016 14:00
08.02.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2016 13:42 - Vstupná ponuka | 9 250,00 | € | Cena bez DPH |
08.02.2016 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: