37831631
Základná škola Ul. J. A. Komenského 4, Veľký Krtíš
J.A.Komenského 4, Veľký Krtíš, 99001, SVK
44496788
FISgroup ASSET, spol. s r.o.
Považská 23, Bratislava, 83103, SVK
Zachytenie a využitie dažďovej vody na základnej škole
dažďová voda, meteostanica, stromy, rastliny, rezervoár, zásobník, nádrž
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zachytenie a využitie dažďovej vody na základnej škole
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybudovanie a inštalácia stavebných objektov na využitie dažďových vôd z areálu pre skrášlenie okolia. |
Technické využitie dažďovej vody na úsporu spotreby pitnej vody. |
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedených v prílohách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stavebný objekt - podzemný zásobník dažďovej vody o objeme 13,00 m3 spolu so závlahou | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - terasovanie svahu | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - záchytný vsakovací rezervoár | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - vegetačná stena | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - vegetačná strecha | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - nadzemná amfóra na zachytenie dažďových vôd zo zvodu strechy | kus | 1 | ||
Stavebný objekt - výsadba zelene | kus | 36 | ||
Stavebný objekt - meteorologická stanica | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrobný rozpis stavebných prác na objektoch predmetu zákazky | súčasťou výkazu výmer a príloh |
Ak sa v rozpise stavebných prác prípadne v prílohách uvádza konkrétna značka alebo typ | dodávateľ má možnosť uviesť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality |
Opis predmetu zákazky | súčasťou technickej správy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet aj vo formáte Excel, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy s typovým označením a názvom zariadenia alebo materiálov. |
Ak je potrebné je Zhotoviteľ povinný zabezpečiť realizáciu diela zaškoleným pracovníkom pri dodržaní všetkých všeobecne záväzných právnych predpisov, hygienických a bezpečnostných STN, ako aj technologických a montážnych predpisov. |
Inštaláciu a údržbu elektrických zariadení zariadení môžu vykonávať len odborne spôsobilé osoby v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a STN 34 3100 (§21 - 24) alebo ekvivalent. |
Realizácia zákazky nesmie mať vplyv na okolie a ani na životné prostredie v okolí školy, ani rušivé vplyvy z hľadiska zaťaženia hlukom a odpadom. |
Ak je potrebné Dodávateľ musí predložiť potrebné oprávnenia k vykonávaniu predmetu zákazky a prác s tým spojených. |
Objednávateľ poskytne projektovú dokumentáciu zazmluvnenému dodávateľovi diela do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný poučiť objednávateľa o obsluhe zariadenia, zaškoliť maximálne 3 osoby v rozsahu maximálne 1 hodiny o obsluhe meteorologickej stanice. Zhotoviteľ je povinný odovzdať objednávateľovi návody na obsluhu, prevádzku a údržbu zariadení. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Faktúra bude obsahovať okrem zákonných náležitostí aj krycí list faktúry, zisťovací protokol, súpis vykonaných prác, rekapituláciu a CD/DVD s fotodokumentáciou zachytávajúcou práce, ktoré sú predmetom predkladanej faktúry podľa súpisu prác. |
Súpis prác bude vyhotovený v súlade s oceneným výkazom výmer a bude obsahovať názvy objektov, položiek, jednotkové ceny, množstvá, rozmery, sumy zrealizovaných položiek. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania diela objednávateľovi. Záručná doba sa končí uplynutím 60 mesiacov. Pri výrobkoch, zabudovaných materiáloch, prvkoch a technologických zariadeniach sa končí záručná doba uplynutím doby zhodnej s dĺžkou záručnej doby poskytovanej ich výrobcom. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu zákazky bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia vady objednávateľom, pri vadách ohrozujúcich prevádzku stavby alebo vyvolávajúcich nebezpečenstvo vzniku bezprostrednej škody do 24 hodín od doručenia oznámenia vady objednávateľom. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť vadu v čo najkratšom technicky možnom čase, vždy však najneskôr do 3 dní od doručenia oznámenia vady objednávateľom, pokiaľ sa nedohodlo so zástupcom objednávateľa inak. |
K plneniu zo zmluvy nedôjde, ak proces verejného obstarávania nebude schválený zo strany riadiaceho orgánu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Veľký Krtíš, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika
16.02.2016 11:00 — 30.04.2016 11:00
8,00 stavebné objekty
25 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2016 11:42
04.02.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2016 16:17 - Vstupná ponuka | 22 344,00 | € | Cena s DPH |
04.02.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: