• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2016 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2016 15:05

Detail zákazky Z20161439

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2016 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2016 15:05

Základné údaje

Z20161439

OF-71079

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2295758

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

46326138

Váš Komfort s. r. o.

Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovanie zastávok a zber odpadu z košov

Zber odpadu a upratovanie chodníkov a komunikácií

  • 90610000-6 - Služby na čistenie a zametanie ulíc
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

27. Ostatné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovanie zastávok a zber odpadu z košov
Funkcia
Zber,preprava a zneškodňovanie odpadov z košov nachádzajúcich sa na označníkoch električkových zastávok a upratovanie určených plôch električkových zastávok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kôš o objeme 10 l na označníku ks 65
kôš o objeme 10 l na označníku s vrecom na odpad(dodávka vriec je súčasťou zadania) ks 28
čistenie plochy zastávok a ich blízkosti(hlavne okolie nástupnej hrany zastávky), vrátane prístreškov MHD m2 2442
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyprázdnenie košov 3 x týždenne (utorok, štvrtok, nedeľa počas noci) s ich zneškodnením v súlade s VZN mesta KE
pozametať a upratať plochy zastávok električkových tratí a trať v ich blízkosti od odpadu(hlavne okolie nástupnej hrany zastávky), vrátane prístreškov MHD, zametanie plôch zastávok vykonávať v noci-2 x týždenne,a to z nedele na pondelok a zo štvrtka na piatok
miesto plnenia predmetu zákazky- Železničná stanica -300 m2 ,Námestie Osloboditeľov -326 m2, Amfiteáter - 274 m2, Námestie MM- 198 m2, Stará nemocnica- 96 m2, Námestie Jána Pavla II- 96 m2, Štadion TU - 96 m2, Štadión Lokomotívy - 96 m2, Sídlisko Nad Jazerom - 10x96 m2 zoznam miest na čistenie a plochy električkových zastávok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania pracovného náradia, vriec do košov a inštalácie na mieste plnenia potrebných na zabezpečenie predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť vlastný časový návrh harmonogramu na plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie harmonogramu lehôt, množstva a kvality v rozsahu požadovaného plnenia bude sa pokladať za nedodržanie podmienok zmluvy
Kontrolu plnenia bude priebežne zabezpečovať určená osoba objednávateľom zodpovedná za údržbu zastávok, ktorá bude písomne oznámená poskytovateľovi služieb pred začiatkom plnenia
Poskytovateľ služieb musí najneskôr do 3 dní písomne doručiť meno, priezvisko a telefónne číslo na osobu, ktorá bude priamo zodpovedná riešiť resp. odstraňovať nedostatky
Dodávateľ predloží zmluvu s mestom Košice o nakladaní s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi v zmysle § 81 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov
Dodávateľ predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z.
Za všetky škody, ktoré dodávateľ priamo spôsobil objednávateľovi nedostatočným plnením svojich povinností vyplývajúcich z predmetu zákazky, zodpovedá objednávateľ
Do 3 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ doručí doklad o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky (výpis z OR alebo živnostenský list)
Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov
Lehota splatnosti faktúry je 45 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

01.03.2016 00:00 — 28.02.2018 23:59

2 442,00 m2

24 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.01.2016 10:33

02.02.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 344
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2016 10:48 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH
02.02.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 18 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS