00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
36495701
GAVAX, s.r.o.
Sídlisko 1. mája 65/13, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky.
Petri misky, kelímky.
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Petri misky- na rozpĺňovanie kultivačných médií a následnú kultiváciu pri teplote 22 st.Celzia až 42 st. Celzia. |
Kelímky- nádoby na odber vzoriek potravín prípadne iných vzoriek zo životného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Petri misky, jednorázové,plastové,sterilné,číre,nedelené,pH neutrálne, priemeru 90 mm ,výška 14 mm | bal. po 20 ks | 2000 bal. | ||
Petri misky, jednorázové,plastové,sterilné,číre,nedelené,pH neutrálne, priemer 65 mm,výška 14 mm | bal. po 20 ks | 400 bal. | ||
Kelimky s vrchnákom, plastové, sterilné,objem 500 ml | bal.po 1 ks | 1500 ks |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Petri misky , jednorázové plastové,sterilné,číre, nedelené, pH neutrálne | priemer 90 mm, výška 14 mm |
Petri misky , jednorázové plastové,sterilné,číre, nedelené, pH neutrálne | priemer 65 mm, výška 14 mm |
Kelímky s vrchnákom , jednorázové,plastové, sterilné objem 500 ml, balené po 1 ks | horný priemer kelímku cca 120 mm, dolný priemer cca 100 mm,výška 100 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
Splatnosť faktúry 14 dní |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bula fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
11.02.2016 09:37 — 31.12.2016 23:59
1,00 cena celkom
3 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2016 09:44
01.02.2016 09:39
01.02.2016 09:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2016 09:38 - Vstupná ponuka | 3 395,00 | € | Cena s DPH |
01.02.2016 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 395,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: