00312304
Obec Borovce
168, Borovce, 92209, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Zber a likvidácia odpadu
odvoz odpadu, likvidácia , zber, uloženie, komunálny odpad, separovaný zber
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
• Odvoz vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu ich spracovateľom |
• Prenájom zberových nádob |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. 110 lit. kovová 200301 - vývoz 1x za 2 týždne (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | vývoz/rok, ks/vývoz | 26,115 | ||
A.2. Prenájom 120 lit. plastová (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | ks | 305 | ||
A.3. 120 lit. plastová - vývoz 1x za 2 týždne (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | vývoz/rok, ks/vývoz | 26,305 | ||
A.4. Prenájom - 1100 lit. nádoba (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | ks | 6 | ||
A.5. 1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 2 týždne (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | vývoz/rok, ks/vývoz | 26,6 | ||
B.1. Prenájom - 240 lit. plastová (komodita 200101 papier a lepenka) | ks | 274 | ||
B.2. 240 lit. plastová - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 200101 papier a lepenka) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,274 | ||
B.3.Prenájom - 1100 lit. odpadová nádoba (komodita 200101 papier a lepenka) | ks | 4 | ||
B.4.1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 200101 papier a lepenka) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,4 | ||
C.1. Prenájom - 1100 lit. odpadová nádoba (komodita 200102 sklo) | ks | 7 | ||
C.2. 1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 200102 sklo) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,7 | ||
D.1.Prenájom - 1100 lit. odpadová nádoba (komodita 150105 kompozitné obaly) | ks | 4 | ||
D.2. 1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 150105 kompozitné obaly) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,4 | ||
E.1.Prenájom - 1100 lit. odpadová nádoba (komodita 200140 kovy) | ks | 2 | ||
E.2. 1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 12 týždňov (komodita 200140 kovy) | vývoz/rok, ks/vývoz | 4,2 | ||
F.1.Prenájom - 1100 lit. odpadová nádoba (komodita 200139 plasty) | ks | 8 | ||
F.2. 1100 lit. nádoba - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 200139 plasty) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,8 | ||
F.3. vrecia 120 l - vývoz 1x za 6 týždňov (komodita 200139 plasty) | vývoz/rok, ks/vývoz | 8,480 | ||
G.1. Zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (komodita 200301 zmesový komunálny odpad) | tona/rok | 150 | 190 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
Dodávateľ, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, je povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad, sklo, papier a lepenka, plasty, kompozitné obaly a kovy podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. a 4. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
Služba zahŕňa aj zabezpečenie poriadku po vysypaní nádob. |
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné poškodenia na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie. |
Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpočte. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.2.2016 do 31.1.2017 |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto Zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné prepisy. |
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob alebo vriec. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie odpadu na skládke vzdialenej max. 20 km od obecného úradu po bránu skládky odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze, podľa bodov B.1 až F.3 technickej špecifikácie zákazky s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov pre obaly, s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | mesačne, podľa skutoč. objemu odvezeného kom. odpadu, nájmu a vývozu odsúhl. počtu zb. nádob a vriec |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom zberových nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesto |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Vrecia na likvidáciu obalov z plastov | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Poplatky za uloženie odpadu a zákonné poplatky | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Borovce 168, Borovce, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
09.02.2016 15:00
1,00 ks
22 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2016 14:50
29.01.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2016 08:31 - Vstupná ponuka | 22 200,00 | € | Cena s DPH |
29.01.2016 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 149,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: