30810701
Slovenský metrologický ústav
Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Prenájom farebných multifunkčných zariadení a s tým súvisiace služby
prenájom, farebné laserové multifunkčné zariadenie
Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prenájom farebných multifunkčných zariadení a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača poskytnúť verejnému obstarávateľovi po dobu trvania zmluvného vzťahu 48 mesiacov prenájom 5 ks nových nepoužitých farebných multifunkčných zariadení a s tým súvisiacich služieb, vrátane dodávky papiera. |
V priestoroch objednávateľa zriadiť 5 centrálnych tlačových miest za účelom optimalizácie a zefektívnenia tlačového prostredia. Vytvoriť technické podmienky na sledovanie množstva tlačených, kopírovaných dokumentov u každého zamestnanca prostredníctvom zamestnancovi pridelenej čípovej karty. |
Predpokladaný objem tlače na 5 zariadeniach spolu je cca 100 000 strán za rok. Požadujeme kompletný servis prenajatých zariadení, vrátane bezplatného doručenia spotrebného materiálu. Bližšie údaje v osobitných požiadavkách na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Digitálne kopírovacie farebné multifunkčné zariadenie OKI ES9455MFP-PFP alebo "ekvivalent" | ks | 5 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych strán A4 za 48 mesiacov k celkovému počtu zariadení | ks | 300 000 | ||
Predpokladaný počet farebných strán A4 za 48 mesiacov k celkovému počtu zariadení | ks | 150 000 | ||
Papier formátu A4 (80 g/m2) | ks | 280 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
MINIMÁLNE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA ZARIADENIE: | |
Vlastnosti | tlačiareň, kopírka a skener v jednom zariadení |
Ovládací panel | dotykový LCD, min 8" |
TLAČ | |
Formát | A4/A3 |
Technológia tlače | laserová/ LED, farebná |
Rozlíšenie tlače | 600 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | 25 str./min. A4 čiernobielo i farebne, 12 str./min. A3 čiernobielo i farebne |
Doba zohrievania (prechod z úsporného režimu) | max. 16 sek |
Obojstranná tlač | áno |
Gramáž papiera | min. 60-200 g/m2, duplex 60-160 g/m2 |
Vstupné zásobníky papiera | min. 1 400 listov hrúbky 80 g/m2 |
Bočný vstupný podávač | áno |
Pamäť | min. 2 GB + min. 4 GB SSD |
Pevný disk | voliteľne min. 160 GB |
Sieťová tlač | áno |
Sieťový protokol | TCP/IP |
Správa zariadenia | vzdialená správa stavu zariadenia cez internetový prehliadač |
Rozhranie | USB 2.0, 10/100/1000 Base- TX Ethernet |
Emulácia | PCL5e, PCL5c, PCL6, PS3, PDF, XPS |
Podporované OS | Windows8/7/XP, Win2003 server / 2008 server |
SKENOVANIE | |
Formát | A4/A3 |
Obojstranné skenovanie pomocou automatického podávača dokumentov | áno |
Rozlíšenie skenovania | 100 - 600 dpi |
Formát skenovania | TIFF, JPEG, PDF, Slim PDF, XPS |
Spôsob skenovania | do USB, do e-mailu, do súboru (SMB, FTP, FTPS, IPX/SPX, lokálne) |
Rýchlosť skenovania s automatickým obojstranným podávačom | min. 50 str./min A4 pri 300 dpi |
KOPÍROVANIE | |
Rozlíšenie kopírovania | 600 x 600 dpi |
Obojstarnné kopírovanie | áno |
Rýchlosť kopírovania A4 | 25 str./min |
Rýchlosť kopírovania A3 | 12 str./min |
Zoom kopírovania (zmenšiť/zväčšiť) | 25% - 400% po 1% |
Predvoľba počtu kópií | 1-999 |
INÉ | |
Bezpečnostné funkcie | riadenie prístupov, zabezpečená tlač, šifrovanie SSL3/TLS HTTPS |
Plnohodnotné čierne a farebné tonerové náplne s maximálnou kapacitou nainštalované v zariadení | áno |
Pre ponúkané zariadenie musia existovať originálne tonery od výrobcu zariadenia o kapacite najmenej | 32000 str. A4 pri 5% pokrytí alebo podľa normy ISO/IEC 19798 pre každú farbu a 38000 pre čiernu tlač |
Volitelné príslušenstvo | Vnútorný alebo externý finišer |
Záruka | 48 mesiacov, servis na mieste inštalácie |
Názov |
POŽADOVANÉ MINIMÁLNE PARAMETE RIEŠENIA A SLUŽIEB |
• Aktuálna nonstop evidencia zariadení evidovaných pod zmluvou vrátane detailných informácií o umiestnení zariadenia, jeho sériovom čísle, stavu spotrebovaného materiálu a počítadiel strán. |
• Automatická emailová notifikácia na email zadávateľa o vzniknutých hláseniach a požiadavkách tlačového zariadenia |
• Online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovateľných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu |
• Automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu |
CENTRALIZOVANÉ SOFTVÉROVÉ RIEŠENIE PRE RIADENIE A SLEDOVANIE TLAČE SAFEQ ALEBO EKVIVALENT |
• Možnosť užívateľského a administratívneho nastavenia rozhrania riešenia |
• Možný kreditný systém bez možnosti tlače cez limit |
• Podpora tlače prostredníctvom mobilných zariadení |
• Podpora tlače prostredníctvom webového rozhrania, bez nutnosti inštalácie tlačových ovládačov |
• Tlač spustená bezprostredne po priložení karty |
• Dostupnosť tlačových úloh pre tlač aj medzi lokalitami |
• Možnosť tvorby workflow pre skenovanie na úrovni administrátora |
• Multitaksing riešenia - možnosť súčasnej tlače a skenovania |
• Súbežné účtovanie viacerých operácií (kopírovanie/tlač/skenovanie) |
• Zdieľaná autorizácia užívateľa na zariadení pre všetky používané aplikácie |
• Totožný dizajn a ovládanie terminálu s ovládaním zariadenia |
• Sledovanie zariadení centrálne, dostupnosť cez webové rozhranie - identifikácia stavu zariadenia |
• Centralizované administrátoské a užívateľské webové rozhranie |
• Komplexná správa tlačových font (tlač a kopírovanie pomocou karty/PINu, tlač bez karty) |
• Možnosť grupovania zariadení a využívania šablón pre hromadnú úpravu zariadení |
• Možnosť nastavenia prístupu k tlači, kopírovaniu a skenovaniu podľa rolí |
• Reštrikcia využívania farebného kopírovania na zariadení/užívateľa/skupinu užívateľov |
• Možnosť definovania projektu a vybraných užívateľov pridať k projektu |
• Učtovanie a reposting vrátane grafov nad zariadením/užívateľom/oddelením/dokumentom/projektom |
• Reporting z lokálnych USB tlačiarní |
• Možnosť účtovania podľa pokrytia tonerom |
• Automatické ukladanie alebo posielanie reportov na zvolený e-mail vo formáte XLS (podľa nastavenia administrátora) |
• Možnosť exportu reportu do HTML, CSV, PDF, XLS |
• Nastavenie ceny úloh podľa stroja/užívateľa/oddelenia |
• Tlač/kopírovanie/skenovanie - štatistiky podľa zariadenia |
• Opakovaná tlač už vytlačených úloh užívateľom |
• Podpora smerovania tlače službou FollowMe alebo jej ekvivalentom |
• Slovenská jazyková podpora webového rozhrania, terminálov a aplikácií |
• Možnosť prechádzania histórie tlače na externom termináli |
• Možnosť použiť zdielané tlačové fronty pre vybraných užívateľov |
• Komplexná integrácia s ActiveDirectory vrátane využitia definovaných schém a integráciou s databázou kariet |
• Automatický import z ActiveDirectory |
• Online autentifikácia voči ActiveDirectory |
• Integrácia rolí s ActiveDirectory |
• Kompatibilita tlačového riešenia so systémami tretích strán |
• Podporovaná instalačná platforma Windows |
• Sledovanie tlače kompatibilné s Linux, Mac, Windows |
CENA |
• Cena prenájmu cetralizovaného softvérového riešenia pre riadenie a sledovanie tlače musí obsahovať kompletné náklady na softvér (licencia, inštalácia, konfigurácia, upgrade, servis a pod.) podľa zadanej technickej špecifikácie. |
• Cena servisu a služieb súvisiacich s prevádzkou multifunkčných zariadení musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (papier, tonery, fotovalce, vývojnice, odpadové nádoby, a pod.). |
• Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na prenájom 5 ks multifunkčných zariadení na 48 mesiacov, celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve a servisnomateriálovú službu. |
• Cena predmetu zákazky bez DPH = (nájomné za 5 ks zariadení x 48 mes.) + (predpokl. počet ČB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu ČB A4 stranu) + (predpokl. počet FB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu FB A4 stranu) + (predpokl. počet ks papiera A4 za 48 mes. x cena za 1ks A4 papiera) |
Servisnomateriálová služba obsahuje najmä : |
• Opotrebiteľné a neopotrebiteľné náhradné diely, spotrebný materiál, prácu technika v mieste inštalácie zariadenia, cestovné |
• Záruku na zariadenie počas celej doby trvania služby |
• Zabezpečenie inštalácie zariadenia, jeho nastavenie a zaškolenie obsluhy - minimálne 5 osôb |
• Profesionálnu starostlivosť o zariadenia (minimálne - pravidelné servisné prehliadky určené výrobcom zariadení) počas doby prenájmu |
• V prípade poruchy zariadenia, vykonanie servisného zásahu do 24 hodín (v prac. dňoch od 8:00 do 16:00) od nahlásenia poruchy |
• Ak porucha zariadenia nebude servisným technikom odstránená priamo u objednávateľa, povinnosť dodať a nastaviť náhradné zariadenie (s rovnakým alebo vyšším výkonom) do 24 hod. objednávateľovi |
• Hotline v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 |
• Automatické dodávky spotrebného materiálu a udržiavanie dohodnutých zásob |
OSTATNÉ DOJEDNANIA |
• Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zmluvy. |
• Pokiaľ dodávateľ dodá zariadenie nižších parametrov ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a osobitných požiadavkách na plnenie, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy |
• Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladé množstvo výtlačkov a odobrať stanovené predpokladané množstvo papiera |
• Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení, s označením výrobcu a modelu zariadenia. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať parametre ponúkaného zariadenia s parametrami požadovanými. |
• Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH mesačného preájmu zariadení, farebného a čiernobieleho výtlačku formátu A4, ako aj cenu papiera formátu A4 |
• Dodávateľ oznámi do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy |
• Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy |
• Cena za stranu A4 sa účtuje bez závislosti na % pokrytí strany tonerom |
• V cene výtlačkov je zahrnuté servisné zabezpečenie a v prípade požiadavky dodávateľa na poistenie zariadení aj toto positenie |
• Skenovanie sa neúčtuje |
• Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany |
• Formát papiera pre fakturáciu je: A4 (80 g/m2), A3 - 2x A4 |
• Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení, mesačné náklady za skutočne vyhotovený počet strán a skutočne dodaný počet papierov |
• Splatnosť faktúry je stanovená na 30 dní po dodaní tovaru |
• Tovar súvisiaci s poskytovaním služby preberie informatik objednávateľa |
• Doprava na miesto plnenia, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov je zahrnutá v cene |
• Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou |
• Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenie a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 21 dní od uzavretia zmluvy |
• Ak dodávateľ nedodá službu v opísanom rozsahu podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške ako je uvedená maximálna výška zdrojov v objednávke. |
• Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu |
• Uzatvorenie zmluvy je platné iba z Dodávateľom, ktorý má zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie |
Karloveská 63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2016 09:00 — 01.03.2020 08:59
1,00 celok
38 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2016 10:00
29.01.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2016 10:25 - Vstupná ponuka | 37 999,99 | € | Cena s DPH |
29.01.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: