00332640
Obec Pakostov
Pakostov 24, Pakostov, 09407, SVK
43844456
ENERGOTRADING, s. r. o.
Mlynská 1483/93, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Rekonštrukcia miestnych komunukácií
Rekonštrukcia komunikácie, plôch,chodníka, podkladové vrstvy, zlepšenie stavu,vodorovné dopravné značenia,
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia miestnych komunukácií
|
|
---|---|
Funkcia |
očistenie exist. Krytu vozovky, oprava výtlkov, na povrch telesa cesty bude zhotovenýn asfaltbetónový kryt, zeleň. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vysprav. krytov chodníkov po výtlkov asfaltom hr. do 3cm | m2 | 138,1 | ||
Postrek živičný spojovací z cest. asfaltu do 0,7kg/m2 | m2 | 4132,5 | ||
Betón asfaltový tr. 2 AC08 hr. 4cm | m2 | 438,5 | ||
Betón asfaltový tr.2 AC0 11 hr. 5 cm | m2 | 3694 | ||
Odstránenie nánosu z povrchu krytu alebo podkl. bet. alebo živič. | m2 | 4132,5 | ||
Vysprav. krytov vozov. po výtlkoch obaľ. kamenivom hr. do 5cm | m2 | 983,8 | ||
Hĺbenie jám v hornine 3 ručne | m3 | 2,55 | ||
Výsadba krov bez obalu výška nad 60 cm | ks | 17 | ||
Tuja- Thuja plicata 40-60 cm | ks | 17 | ||
Prípl. Za donesenie hliny do 10 m pre jamku pr./hl. 50/60 cm | ks | 17 | ||
Presun hmôt pre komunikácie a plochy letísk, kryt živičný | t | 583,53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
asfaltbetónový kryt | STN E 13108-1 |
zeleň | STN 837010 |
Doprava asfaltových zmesí | TKP časť 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ. |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 10a zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľov |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Najneskôr do 7 dní sa požaduje predložiť doklad - vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne zmluvu na dodávku asfaltovej zmesi na predmetnú obstarávanú stavbu, preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti obaľovacej súpravy od stavby podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspev |
a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť |
Požadujeme zmluvu o dielo:Uzatvorenie Zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a k akceptácii procesu VO |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase podpísania Zmluvy. |
Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov podľa §45 ods.10 zákona 25/2006 Z.z. a v takom prípade je povinný : |
-identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
-čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 zákona 25/2006 Z.z. |
- doklad, čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod |
Zmluva nadobudne účinnosť po pridelení verejných prostriedkov objednávateľovi a po formálnej kontrole procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných |
známenie o nadobudnutí účinnosti zmluvy bude dodávateľovi oznámená do 7 dní odo dňa kedy budú pridelené finančné prostriedky objednávateľovi a/alebo objednávateľ dostane povolenie na realizovanie stavby poskytovateľom finančných prostriedkov |
V prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, je podmienkou pre zhotoviteľa, aby zamestnali na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC). |
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 |
– 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych (ďalej len „MRK“), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 |
Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodách o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
Pakostov, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
11.02.2016 00:00 — 31.12.2016 00:00
1,00 celok
123 290,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2016 15:18
28.01.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2016 20:06 - Vstupná ponuka | 122 400,00 | € | Cena s DPH |
28.01.2016 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: