30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36268518
A J Produkty a.s.
Galvaniho 7/B, Bratislava, 82104, SVK
Skladové regály do archívu/ Pezinok
regál,polica,archivácia,archivačný systém,uskladnenie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Skladové regály do archívu/ Pezinok
|
|
---|---|
Funkcia |
kovový policový regál archívny/ ochrana dokumentov pred manuálnym poškodením |
kovový policový regál archívny/archivácia dokumentov |
kovový policový regál archívny/regály pre manuálne ukladanie a vyberanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.kovový policový regál archívny/ základná sekcia | ks | 12 | ||
B.kovový policový regál archívny/prídavná sekcia | ks | 18 | ||
A,B kovový policový regál archívny/výška | mm | 1970 | ||
A,B kovový policový regál archívny/šírka | mm | 1000 | ||
A,B kovový policový regál archívny/hĺbka | mm | 300 | ||
A,B kovový policový regál archívny/nosnosť jednej police | kg | 170 | ||
A.kovový policový regál archívny/základná sekcia/stojky | ks | 4 | ||
A.kovový policový regál archívny/základná sekcia/police | ks | 5 | ||
A.kovový policový regál archívny/základná sekcia/zavetrenia | ks | 4 | ||
A.kovový policový regál archívny/základná sekcia/plast.pätky | ks | 4 | ||
B.kovový policový regál archívny/prídavná sekcia/stojky | ks | 2 | ||
B.kovový policový regál archívny/prídavná sekcia/police | ks | 5 | ||
B.kovový policový regál archívny/prídavná sekcia/zavetrenie | ks | 3 | ||
B.kovový policový regál archívny/prídavná sekcia/plast.pätky | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kovový policový regál archívny A.,B. | spájaný skrutkovými spojkami |
kovový policový regál archívny A.,B. | vrátane spojovacieho materiálu |
kovový policový regál archívny A.,B. | plastové pätky stojok |
kovový policový regál archívny A.,B. | so zavetrením |
kovový policový regál archívny A.,B. | farba biela |
Názov |
01. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
02.Vrátane inštalácie na mieste plnenia podľa požiadaviek objednávateľa. |
03.Vrátanie vyloženia na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom. |
04.Vrátane odbornej montáže/zmontovanie regálov. |
05. Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní a odbornej montáži dodávaného tovaru, podpísaný protokol o prevzatí tovaru bude prílohou faktúry. |
06.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
07.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
08.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
09.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
10.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
11.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
12.V zmysle § 134e zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní objednávateľ vypovie túto dohodu, ak poskytovateľ nemal v čase jej uzatvorenia zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod,alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí poskytovateľa z registra |
konečných užívateľov výhod, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa ustanovenia § 149 ods. 3 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Skutočnosť, že poskytovateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
13.Zmluvné pokuty: |
14.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 150 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 150 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
15.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
16.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
17.Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením predmetu zákazky alebo odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
obhliadka tovaru | vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím |
rozpis položiek | predložiť rozpis položiek dodaného tovaru a ich jednotkových cien pri fakturácii |
certifikát výrobku/doklad o zhode/ekvivalent | predložiť pri dodávke |
Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
17.02.2016 08:00 — 11.03.2016 12:00
1,00 kompletný predmet zákazky
4 614,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2016 15:15
08.02.2016 08:00
08.02.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2016 15:31 - Vstupná ponuka | 4 614,00 | € | Cena s DPH |
08.02.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 296,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: