42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
47216174
Enfield, s.r.o.
Kapicova 6, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
upratovacie služby, čistiace služby
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb |
Termín realizácie služieb 01.02.2016-31.01.2017 (12mesiacov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objekt č. 1 - upratovaná plocha celkom | m2 | 4903,36 | ||
z toho: vstupné priestory | m2 | 74,79 | ||
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) | m2 | 3599,50 | ||
chodby | m2 | 707,81 | ||
schodiská | m2 | 248,24 | ||
kuchynky | m2 | 33,93 | ||
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) | m2 | 235,79 | ||
výťahy 2 ks (1,5 x 1,1m) | m2 | 3,3 | ||
Objekt č. 2 - upratovaná plocha celkom | m2 | 1810,54 | ||
z toho: vstupné priestory + chodba | m2 | 348,90 | ||
schodište | m2 | 60,38 | ||
technologické priestory | m2 | 194,20 | ||
výťah (1,5 x 1,1m) | m2 | 1,65 | ||
sociálne priestory (WC, sprchy, šatne, kuchynky, denné miestnosti)) | m2 | 284,24 | ||
kancelárie | m2 | 115,45 | ||
zasadačka | m2 | 46,58 | ||
laboratórne priestory (laboratóriá, laboratórne pracovne, laboratórne sklady) | m2 | 759,14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt č. 1 | |
Administratívne priestory - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby) | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou | |
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby vlhko) | |
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie) | |
- čistenie a umývanie pevných podláh | |
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
Administratívne priestory vedenia - kancelária a rokovacie priestory (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- čistenie a umývanie stolov v kancelárii vedenia | |
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích miestnostiach (2 ks) a v rokovacej miestnosti | |
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v kancelárii vedenia, v zasadacích miestnostiach (2ks) a v rokovacej miestnosti - podľa dohody, v prípade potreby | |
- podľa potreby utieranie kožených kresiel | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou | |
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko) | |
- čistenie a umývanie pevných podláh | |
- vysávanie kobercov v ostatných kanceláriách | |
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku | |
čistenie kuchynskej linky, drezu, kuchynskej batérie a obkladov v dosahu vody | |
Práce 1 x mesačne: | |
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v ostatných kanceláriách (v prípade potreby častejšie) | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch s pomocou rebríka na inventári a na kuchynskej linke | |
- dezinfekcia drezu a umytie chladničky | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
Administratívne priestory - kancelárie (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- čistenie a umývanie stola v zasadacej miestnosti | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou | |
- vysávanie kobercov v kanceláriách | |
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v zasadacej miestnosti | |
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku | |
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
Sociálne zariadenia - kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu | |
Denné práce: | |
- vyprázdňovanie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody | |
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií | |
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok | |
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody | |
- leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk) | |
- plnenie zásobníkov toaletného papiera | |
- dopĺňanie zásobníkov tekutého mydla v sociálnych zariadeniach | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utretie prachu na dostupných miestach | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku | |
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách | |
- vymieňanie textilných utierok | |
Práce 1 x mesačne: | |
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie | |
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií | |
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
Vstupné priestory, vrátnica, schody, chodby, výťahy | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov | |
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi | |
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov pod exteriérovým schodiskom | |
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore a na schodiskách | |
- odstránenie škvŕn z presklených dverí vo vstupnom priestore a na schodiskách | |
- čistenie interiéru výťahov 2 ks - umytie podláh, madiel, zrkadiel | |
Práce 1 x týždenne: | |
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch | |
- vysávanie čalúnených kresiel vo vstupnom priestore | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu z rámov obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
Objekt č. 2 | |
Administratívne priestory - kancelárie, zasadačka | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- čistenie a umytie stola v zasadačke (v prípade potreby) | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou (v prípade potreby) | |
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko) | |
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. | |
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku | |
- čistenie zrkadiel - 2 kancelárie na 1 NP + 2 kancelárie na 2 NP | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu zo stolových svietidiel v kanceláriách | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
Laboratórne priestory - laboratóriá, laboratórne pracovne, laboratórne sklady | |
(obmedzený vstup do niektorých skladov, príp. úplný zákaz kvôli nebezpečnému a rizikovému materiálu) | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- vyprázdňovanie skartovačiek (v prípade potreby) | |
Práce 1 x týždenne: | |
- vysávanie podlahovej krytiny a dlažby v laboratóriách a laboratórnych pracovniach | |
Práce 2 x týždenne: | |
- čistenie a umytie podlahovej krytiny a dlažby v laboratóriách a laboratórnych pracovniach | |
Práce 1 x mesačne: | |
- vysávanie, čistenie a umytie podlahovej krytiny v laboratórnych skladoch (na požiadanie zamestnanca objednávateľa) | |
- vysávanie čalúnených stoličiek v priestoroch laboratórií a laboratórnych pracovní | |
- ometanie pavučín v laboratóriách a laboratórnych pracovniach (v prípade potreby) | |
- utretie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou v laboratóriách, laboratórnych pracovniach a laboratórnych skladoch (v prípade potreby na požiadanie) | |
- vlhké utretie prachu z rámov obrazov a hasiacich prístrojoch v laboratóriách a laboratórnych pracovniach | |
- utretie prachu zo stolových svietidiel v laboratórnych pracovniach | |
- umývanie dverí, zárubní a kľučiek vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov v laboratóriách, laboratórnych pracovniach a laboratórnych skladoch | |
Sociálne zariadenia - WC, sprchy, šatne, kuchynky, denné miestnosti | |
Denné práce: | |
- vyprázdňovanie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- čistenie a umytie podlahovej krytiny a keramickej dlažby | |
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a keramických obkladov v dosahu vody | |
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, odkladacích poličiek, zrkadiel a keramických obkladov v dosahu vody | |
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, spŕch a výlevok | |
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel | |
- čistenie a umytie stolov v denných miestnostiach (v prípade potreby) | |
Práce 1 x týždenne: | |
- utretie prachu na dostupných miestach | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku | |
- dopĺňanie prostriedku na riad v kuchynkách | |
- dopĺňanie tekutého mydla do zásobníkov | |
- dopĺňanie gélov do závesných nádržiek v toaletách | |
Práce 1 x mesačne: | |
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie | |
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií | |
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov | |
- utretie prachu z nástenných lámp v kabínkach WC a nad umývadlami v sociálnych miestnostiach | |
- omietanie pavučín | |
- dopĺňanie osviežovačov vzduchu v toaletách | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
Vstupné priestory, chodba, schodište, výťah, technologické priestory | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- zabezpečenie čistoty priľahlej plochy pred vstupnými priestormi a okolo kontajnerov | |
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov pred budovou | |
- čistenie a umytie podláh | |
- odstránenie škvŕn z presklených dverí | |
- čistenie interiéru výťahu - umytie podlahy, madla, zrkadla | |
Práce 1 x týždenne: | |
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch | |
- vysávanie čalúnených kresiel vo vstupnom priestore + 4 kreslá na 3 NP | |
- utieranie prachu na dosiahnuteľných policiach a skriniach vo vstupnom priestore a na chodbách | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov, hasiacich prístrojoch, umelých kvetoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- utretie prachu z nástenných lámp na schodišti a presklenej spojovacej chodbe | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
- čistenie a umytie podláh v technologických priestoroch (len na požiadanie zamestananca objednávateľa) | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov |
Názov |
Objekt č. 1 - výkon práce upratovacej služby realizovaný v prac. dňoch v čase od 07:00 hod. do 20:00 hod. (6 NP, 1 NP so vstupnými priestormi a 1 PP) |
Objekt č. 2 - výkon práce upratovacej služby realizovaný v prac. dňoch v čase od 08:00 hod. do 12:00 hod. (2 NP, 1 NP so vstupnými priestormi + presklená spojovacia chodba medzi dvoma budovami + 1 NP, 1 NP so vstupnými priestormi) |
PLATOBNÉ PODMIENKY: |
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou uprat. služieb, s dopravou, vrátane dodávky hyg. potrieb, čistiacich a dezinf. materiálov, čistiacich prostr., prac. pomôcok, potrebnej techniky, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. |
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie mesačného poplatku o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby. |
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN: |
Poskytovateľ sa zaväzuje: |
Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 01.02.2016 do 31.01.2017, v pracovných dňoch: objekt č. 1 - od 7:00 hod do 20:00 hod; objekt č. 2 - od 8:00 hod do 12:00 hod. |
Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov a pod.), čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami, |
ako aj hygienickými potrebami (toaletný papier, tekuté mydlo, prostriedok na umývanie riadu, vône do WC, osviežovače vzduchu a pod.) na vlastné náklady. |
Poskytovateľ zabezpečí všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
Poskytovateľ bude pri zabezpečení služby používať ekologicky neškodné prostriedky, bezchybné materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom poskytovateľ nahradí škody, ktoré spôsobil objednávateľovi svojou činnosťou. |
Poskytovateľ je povinný vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. |
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace v čase uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. |
V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať odsúhlasiť zodpovednej osobe za objednávateľa, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. |
Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. |
Poskytovateľ je povinný v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť náhradu do dvanástich (12) hodín. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, |
ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými ho oboznámi objednávateľ pred začiatkom výkonu predmetných služieb, o čom bude vyhotovený písomný doklad. |
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, odo dňa |
doručenia písomného oznámenia (zistené buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom zistenia objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom tretích osôb (subdodávateľov). |
Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov dodávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), |
nachádzajúce sa v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutých predmetných služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje a zároveň akceptuje dohodu s objednávateľom o tom, že do kancelárie a rokovacích priestorov vedenia a do vybraných kancelárií objednávateľa, ktoré budú špecifikované po zazmluvnení, majú zamestnanci poskytovateľa povolený vstup len v prítomnosti zamestanca objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje a zároveň akceptuje dohodu s objednávateľom o tom, že zamestnanci budú v objekte č.2 dodržiavať prísny zákaz manipulácie s akýmkoľvek laboratórnym materiálom a laboratórnou technológiou,ako aj zákaz vstupu do vyhradených miestností laboratórnych priestorov. |
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
Objednávateľ sa zaväzuje sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. |
Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne a to od 01.02.2016 do 31.01.2017, v pracovných dňoch v čase: objekt č.1 od 7:00 hod do 20:00 hod; objekt č.2 od 8:00 hod do 12:00 hod. |
Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu (stojisko s kontajnermi). Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE: |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Poskytovateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi úradne overenú kópiu poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodp. za škodu spôsobenú pri poskytovaní uprat. a čist. služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť min. po dobu trvania zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť k nahliadnutiu doklad o bezúhonnosti zamestnancov vykonávajúcich predmetnú službu - výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. |
Názov | Upresnenie |
Miesto realizácie služieb pre objekty 1 a 2. | Bratislava |
Mierová 23, Bajkalská 24, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2016 07:00 — 31.01.2017 20:00
2,00 objekt
58 008,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2016 10:20
28.01.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2016 10:33 - Vstupná ponuka | 57 999,60 | € | Cena s DPH |
28.01.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: