00318418
Obec Poluvsie
Poluvsie 251, Poluvsie, 97216, SVK
17317282
STRABAG s.r.o.
Mlynské Nivy 61/A, Bratislava, 82518, SVK
Rekonštrukcia miestnej komunikácie
Rekonštrukcia miestnej komunikácie
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia miestnej komunikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia miestnej komunikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie krytu v ploche nad 200 m2 z betónu prostého, hr. vrstvy do 150 mm, -0,22500t | m2 | 450 | ||
Odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním, v do 500 m2,pruh nad 750 mm,s prek.hr.70 mm, -0,17800t | m2 | 3030 | ||
Odstránenie podkladu v ploche nad 200 m2 z kameniva ťaženého, hr. vrstvy 100 do 200 mm, -0,24000t | m2 | 300 | ||
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné | tona | 72 | ||
Úprava pláne v zárezoch v hornine 1-4 so zhutnením, lokálna sanácia podložia | m2 | 300 | ||
Vytýčenie inžinierských sieti | ks | 1 | ||
Zhotovenie vrátane dodávky vrstvy z geomreže Glassgrid (alebo ekvivalentný) | m2 | 600 | ||
Úprava škár asfaltovou zálievkou pre všetky sklony do 1 kg zálievky na 1 m škáry, vrátane chodníkov | m | 600 | ||
Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 250 mm | m2 | 300 | ||
Podklad z kameniva spevneného cementom s rozprestrením a zhutnením, KZC I, po zhutnení hr. 150 mm | m2 | 450 | ||
Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0, 70 do 1,00 kg/m2 - na vrstvu CBGM | m2 | 3030 | ||
Betón asfaltový po zhutnení I.tr. strednozrnný AC 11 (ABS) alebo hrubozrnný (ABH) hr.70mm | m2 | 3030 | ||
Výšková úprava uličného vstupu alebo šupáka do 200 mm | ks | 25 | ||
Prenosné dopravné značenie - dodanie ako celok | ks | 1 | ||
Zarovnanie styčnej plochy pozdľž vybúranej časti komunikácie asfaltovej hr.nad 100 do 200 mm | m | 100 | ||
Rezanie existujúceho asfaltového krytu alebo podkladu hĺbky nad 100 do 150 mm | m | 200 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | tona | 712,590 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km | tona | 10688,85 | ||
Poplatok za skladovanie - bitúmenové zmesi, uholný decht, dechtové výrobky (17 03 ), ostatné | tona | 712,590 | ||
Uloženie sutiny na skládku s hrubým urovnaním bez zhutnenia | tona | 712,590 | ||
Presun hmôt pre pozemnú komunikáciu a letisko s krytom asfaltovým akejkoľvek dĺžky objektu | tona | 874,03 |
Názov |
1. Požaduje sa realizovať plnenie jednorazovo na základe zmluvy. |
2. Požaduje sa, aby realizácia predmetu zákazky: |
2.1 začala protokolárnym odovzdaním staveniska od objednávateľa dodávateľovi (Protokol o odovzdaní staveniska), |
2.2 bola ukončená protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi (Protokol o odovzdaní diela), a to najneskôr do 120 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska (do termínu sa započítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3. Požaduje sa, aby protokolárne prevzatie staveniska dodávateľom prebehlo najneskôr do 10 pracovných dní po doručení Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ najmenej 1 pracovný deň pred dňom nástupu na realizáciu vyzval zodpovednú osobu objednávateľa na protokolárne prevzatie staveniska od objednávateľa (podrobnosti o zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
5. Požaduje sa, aby dodávateľ bez meškania písomne informoval objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá má vplyv na realizáciu s dôsledkom omeškania s realizáciou. |
6. Požaduje sa platbu za plnenie: |
6.1 realizovať jednorázovo, a to až po protokolárnom odovzdaní zrealizovaného diela objednávateľovi a zároveň po odstránení kolaudačných vád. |
6.2 realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom doručenej faktúry podľa skutočne vykonaných prác, a to za riadne a včas realizované plnenie, ktorej povinnou prílohou musí byť protokol o odovzdaní diela a fotokópia zmluvy. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ zrealizoval zákazku vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na vlastné náklady vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ pri realizácii: |
8.1 dodržiaval všetky bezpečnostné a protipožiarne opatrenia v zmysle príslušných platných právnych predpisov, noriem a požiadaviek objednávateľa, |
8.2 zabezpečil bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov, vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku a bezpečnú prevádzku svojich technických zariadení pri prácach v priebehu vykonávania diela v zmysle platných právnych predpisov SR, |
8.3 na svoje náklady naložil, odviezol a uložil na príslušnú organiz. skládku odpadu stavebný odpadový, obalový a iný materiál, vzniknutý pri plnení diela podľa tejto zmluvy v zmysle zák. č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, zabezpečil vypratanie a vyčistenie priestorov po skončení prác |
8.4 zabezpečil, aby všetky prvky, mechanizmy a strojové zariadenia použité pri realizácii spĺňali požiadavky bezpečnej prevádzky, ako aj zabezpečil bezpečný technický stav strojových a technologických zariadení používaných na stavbe, |
8.5 zabezpečil, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy mali všetky legislatívou predpísané školenia a skúšky súvisiace s ich pracovným zaradením pri realizácii predmetu plnenia tejto zmluvy dodávateľom, |
8.6 zodpovedal za prípadné poškodenie alebo zničenie diela alebo jednotlivých častí diela až do odovzdania celého diela objednávateľovi. Dňom protokolárneho odovzdania celého diela prechádza nebezpečenstvo škody na vykonanom diele na objednávateľa, |
8.7 dodržal všetky všeobecne záväzné právne predpisy, stanoviská a vyjadrenia štátnych orgánov, ako aj záväzné i doporučené STN súvisiace s predmetom tejto zmluvy, |
8.8 postupoval pri realizácii tak, aby neobmedzil prevádzku objednávateľa nad nevyhnutný rozsah, |
8.9 vypratal a uvoľnil miesto realizácie najneskôr do 3 dní, a to ak dôjde k zániku záväzku vykonať dielo, resp. po protokolárnom odovzdaní diela objednávateľovi, |
8.10 úspešne vykonával všetky potrebné skúšky, resp. skúšky vyplývajúce z platnej legislatívy pred protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi, |
8.11 začal s odstraňovaním prípadných vád diela bezodkladne, najneskôr však do 3 pracov. dní od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa a vady odstránil v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 7 pracov. dní |
9. Požaduje sa možnosť zabezpečiť odstránenie vád a nedorobkov treťou osobou na náklady dodávateľa v prípade, ak o to dodávateľ objednávateľa písomne požiada alebo ak dodávateľ v dohodnutom termíne vady neodstráni. |
10. Požaduje sa, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy boli vyškolené z podmienok dodržiavania hygieny, BOZP a PO. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ viedol stavebný denník: |
11.1 odo dňa protokolárneho odovzdania staveniska dodávateľovi až do protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi, |
11.2 a to minimálne v rozsahu prác vykonaných v daný deň, |
11.3 a dbal o to, aby sa zaznamenávali všetky skutočnosti, zmeny a dôvody zmien oproti projektu, ako aj oznámenia a výzvy adresované objednávateľovi, pripravenosť stavebných prác a pod. |
11.4 priamo na stavbe tak, aby bol prístupný zodpovednej osobe objednávateľa a dotknutým orgánom štátnej správy. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ zabezpečil alebo vykonal nápravu na odstránenie vád vytknutých zápisom do stavebného denníka. Pokiaľ dodávateľ nesúhlasí so zápisom, ktorý vykoná objednávateľ, musí k tomuto zápisu zaujať stanovisko, a to najneskôr do 2 pracovných dní. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie: |
13.1 že objednávateľ bude stav. denník podpisovať aspoň jedenkrát za 3 pracovné dni (v prípade potreby sa písomne vyjadrí k zápisom, pričom ak tak nevykoná do 3 pracovných dní od zápisu, považuje sa zápis v staveb. denníku za odsúhlasený objednávateľom), |
13.2 že zápisy v staveb. denníku obojstranne odsúhlasené zodpovednými osobami zmluvných strán sa nepovažujú za zmenu zmluvy (pre zápisy, ktoré by svojou povahou predstavovali zmenu zmluvných podmienok a/alebo zmenu rozsahu diela sa bude vyžadovať vypracovanie a uzavretie písomného dodatku k zmluve), |
13.3 že denné záznamy sa vyhotovujú v 2 vyhotoveniach, po 1 vyhotovení pre každú zmluvnú stranu. |
14. Objednávateľ upozorňuje, že predmetné Dielo sa bude realizovať len v prípade ak objednávateľ získa finančné prostriedky na toto Dielo v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020. |
15. Pokiaľ objednávateľ tieto prostriedky nezíska, tak nie sú splnené podmienky pre realizáciu Diela a objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť. |
16. Dodávateľ aj objednávateľ sa zaväzujú, že strpia výkon kontroli svojej činnosti v rámci kontroly dotácie získanej zo zdrojov programu : PRV SR 2014 - 2020. |
17. V prípade, ak dodávateľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, je podmienkou pre uchádzačov, aby v realizačnej zmluve v takomto prípade zamestnali na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky. |
Poluvsie, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.06.2017 00:00 — 31.12.2017 00:00
1,00 celkom
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2016 09:21
28.01.2016 09:08
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.01.2016 14:14 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena s DPH |
28.01.2016 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: