00309516
Obec Dubovce
Vidovany 175, Dubovce, 90862, SVK
00614521
GFCH spol. s r.o.
Vojtecha Tvrdého 777/12 , Žilina, 01001, SVK
Park pre uctenie pamiatky
park, výstavba parku, výstavba, miestna komunikácia, parkovisko, chodníky, terénne úpravy, zeleň
Stavebná práca
|
1. Park pre uctenie pamiatky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zmena funkčného využitia pozemku - vytvorenie verejného priestranstva |
| Vytvorenie pietneho miesta |
| Zvýšenie kvality urbánneho dizajnu i kvality života občanov a návštevníkov |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozsah zákazky | Stavebné objekty, ktoré môžu byť predmetom Čiastkových výziev |
| SO 1 | Terénne úpravy |
| SO 1.1 | Terénne úpravy |
| SO 1.2 | Zárubný múr za kaviarňou |
| SO 1.3 | Záchytné múriky |
| SO 1.4 | Výrub stromov |
| SO 2 | Spevnené plochy a komunikácie |
| SO 2.1 | Chodník pri ceste |
| SO 2.2 | Spevnené plochy a chodníky |
| SO 2.3 | Rekonštrukcia miestnej komunikácie |
| SO 2.4 | Dažďová kanalizácia |
| SO 2.4 | Stoka D |
| SO 2.4 | Stoka D1 |
| SO 3 | Stavby |
| SO 3.1 | Kaviareň |
| SO 3.1 | Kaviareň - zdravotechnika |
| SO 3.1 | Kaviareň - ústredné vykurovanie |
| SO 3.1 | Kaviareň - plynoinštalácia |
| SO 3.1 | Kaviareň - stavebná časť |
| SO 3.1 | Kaviareň - elektroinštalácia |
| SO 3.1 | Kaviareň - studňa |
| SO 3.2 | Turisticko-informačná kancelária (TIK) |
| SO 3.2 | TIK - stavebná časť |
| SO 3.2 | TIK - elektroinštalácia |
| SO 3.3 | Kolumbárium |
| SO 3.3 | Kolumbárium - stavebná časť |
| SO 3.3 | Kolumbárium - elektroinštalácia |
| SO 3.4 | Hľadisko |
| SO 3.5 | Pódium |
| SO 3.6 | Vstupná brána |
| SO 4 | Verejné osvetlenie |
| SO 5 | Prvky drobnej architektúry |
| SO 6 | Krajinno-architektonické úpravy |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od dňa uzavretia zmluvy osobu určiť stavbyvedúceho. a doručiť Objednávateľovi doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho, v ktorom sa preukáže minimálna prax 5 rokov v danom odbore.. |
| Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Podrobný rozpočet (vo formáte excel na CD alebo USB a listinne) bude vypracovaný na podklade Výkazov výmer, ktoré sú prílohou tohto formuláru. |
| Dodávateľ po uzavretí zmluvy je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty Diela. Splnenie podmienky preukáže kópiou poistnej zmluvy a dokladom o uhradení poistného do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.. |
| Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi doklady podľa predchádzajúcich 3 bodov do 7 pracovných dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1 000 eur.. |
| Výsledkom obstarávania bude Rámcová dohoda. Plnenie Dodávateľa bude na základe Čiastkových výziev na plnenie od Objednávateľa. |
| Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu 12 mesiacov v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska účinnými od 01.12.2015 |
| Čiastková výzva bude zaslaná Dodávateľovi v prípade, že Objednávateľovi bude na príslušnú časť schválený Projekt a pridelené finančné prostriedky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nedoručiť Dodávateľovi žiadnu Čiastkovú výzvu v prípade, že mu nebude schválený žiaden Projekt na financovanie diela. |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 9 mesiacov pri SO 1 Terénne úpravy |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 12 mesiacov pri SO 2 Spevnené plochy a komunikácie |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 21 mesiacov pri SO 3 Stavby |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 12 mesiacov pri SO 4 Verejné osvetlenie |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 6 mesiacov pri SO 5 Prvky drobnej architektúry |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 9 mesiacov pri SO 6 - Krajinno-architektonické úpravy |
| Splnenie termínov podľa predchádzajúcich bodov potvrdia zmluvné strany písomne pred požadovaným začatím plnenia. |
| Ak v momente uzavretia Rámcovej dohody nemá Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu |
| Projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer, rozpočet a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať časť Plnenia a bez udelenia súhlasu takéhoto subdodávateľa nepoužiť. |
| Ak sa Objednávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že Objednávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. Každý subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO. |
| Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy každé porušenie Zmluvných podmienok a Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
| Dielo sa považuje za zhotovené, odovzdané a Objednávateľom prevzaté momentom podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom, v ktorom Objednávateľ potvrdí vykonanie a prevzatie Diela bez akýchkoľvek vád alebo s výhradou odstránenia vád nebrániacich riadnemu užívaniu Diela. |
| Dodávateľ prehlasuje, že sa oboznámil s predmetom Diela, prislúchajúcou projektovou dokumentáciou a výkazom výmer a ponúknutá cena Diela zahŕňa všetky náklady na vykonanie Diela. Sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela a nemá k tomu výhrady. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že Cena za realizáciu Diela je stanovená s ohľadom na možné nedostatočné určenie prác a/alebo materiálov a bola stanovená ako reálna za realizáciu diela v požadovanom rozsahu a kvalite. |
| Iné náklady na realizáciu diela, ktoré neboli zahrnuté v Cene uvedenej v zmluve, ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol dodávateľ zistiť a neboli zahrnuté v cene Diela, uhradí Dodávateľ bez možnosti navýšenia Ceny za dielo, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| Dodávateľ bude predkladať objednávateľovi súpis skutočne vykonaných prác do 5. dňa nasledujúceho mesiaca. Objednávateľ sa k predloženému súpisu vyjadrí do 3 pracovných dní. |
| Dodávateľ je oprávnený účtovať Objednávateľovi svoje plnenia na základe písomne odsúhlasených odovzdávacích protokolov so súpisom vykonaných prác a dodávok a vystaviť príslušnú faktúru na čiastkové plnenie. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu |
| Zálohy a preddavky na účely úhrady ceny alebo jej časti sa neposkytujú. |
| Splatnosť predloženej faktúry je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa. |
| Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy bez DPH z vystavenej faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených za odstránenie vád diela, alebo úhradu časti alebo celej hodnoty zmluvných pokút. |
| Objednávateľ sa zaväzuje ku dňu začatia prác odovzdať Dodávateľovi stavenisko, projektovú dokumentáciu týkajúcu sa plnenia v troch vyhotoveniach, z toho jedno vyhotovenia v digitálnej forme. |
| Dodávateľ je povinný viesť odo dňa prevzatia staveniska o prácach, ktoré vykonáva stavebný denník. Do denníka sa zapisujú všetky rozhodujúce skutočnosti, týkajúce sa realizácie práce. Objednávateľ je oprávnený denne sledovať obsah stavebného denníka. |
| Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa. |
| Stavebný denník sa vedie do doby odovzdania a prevzatia diela a uchováva sa minimálne do doby uplynutia lehoty na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady. |
| Všetky podstatné časti diela, stavebné materiály, výrobky, ich hlavné časti a pod. je dodávateľ pred ich objednaním povinný predložiť na schválenie objednávateľovi. Všetky použité materiály a výrobky musia byť v 1. akostnej triede. |
| Dodávateľ sa zaväzuje na stavenisku ako aj v okolí (vrátane verejných plôch) zachovávať poriadok a čistotu a odstraňovať priebežne na svoje náklady prach, odpady a nečistoty, vzniknuté pri zhotovení Diela. |
| Objednávateľ je oprávnený kontrolovať práce a používané materiály a výrobky kedykoľvek počas zhotovovania Diela. Dodávateľ sa zaväzuje, že minimálne 3 pracovné dni vopred zápisom v stavebnom denníku vyzve na kontrolu vykonaných prác a použitých materiálov, ktoré budú zakryté. |
| Objednávateľ je oprávnený dať pracovníkom dodávateľa príkaz prerušiť prácu, ak zodpovedný pracovník dodávateľa nie je dosiahnuteľný a ak je ohrozená bezpečnosť uskutočňovanej stavby, život alebo zdravie pracujúcich na stavbe, dielo nie je vykonávané v požadovanej kvalite alebo hrozia iné vážne škody |
| Dodávateľ poskytuje na Dielo záruku 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť písomným prevzatím ucelenej časti plnenia. |
| Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, bude predmetom „ex ante“ administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania. |
| Ak výsledok administratívnej kontroly nebude kladný, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
| Schválenie Zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy |
| V predloženom výkaze výmer a projektovej dokumentácii pri všetkých požadovaných technických parametroch platí, že dodávateľ môže ponúknuť použitie aj iných, kvalitatívne a technicky rovnakých alebo lepších riešení. Použitie týchto riešení dodávateľ musí preukázať pred začatím prác. |
| Pokiaľ sa vo výkaze výmer alebo projektovej dokumentácii nachádzajú názvy konkrétnych výrobkov a materiálov, objednávateľ ich týmto dopĺňa slovami "alebo ekvivalentný". |
| Súčasťou Plnenia je podľa povahy Diela aj dodanie príslušnej dokumentácie: |
| a) Projekt slutočného vyhotovenia v 1 vyhotovení v slovenskom jazyku. |
| b) Vykonanie príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN vrátane vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach |
| c) Dodanie dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú pri realizácii Diela alebo o ich uložení na povolené skládky. |
| d) Kópiu stavebného denníka |
| e) Zabezpečenie ďalších dokladov súvisiacich s realizáciou, napr. záručných listov, návodov na údržbu. |
| Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb |
| Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Vidovany 175, Dubovce, Skalica, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet projekt
946 053,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2016 13:27
25.01.2016 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.01.2016 10:32 - Vstupná ponuka | 933 332,40 | € | Cena s DPH |
| 25.01.2016 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 794 684,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: