30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
10688323
Ing. Ladislav Kende - GASTEST-KONŠTRUKTA
Drevný trh 3, Košice, 04001, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky tlakových a plynových zariadení/RV
odborná prehliadka, odborná skúška, plynové a tlakové zariadenia
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky tlakových a plynových zariadení/RV
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky v zmysle vyhlášky Úradu bezpečnosti práce SR č. 25/1984 Zb. v znení vyhlášky č. 75/1996 Z. z. a vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. |
1.Vykonanie odbornej prehliadky, odbornej skúšky tlakových zariadení. |
2.Vykonanie odbornej prehliadky, odbornej skúšky nízkotlakových plynových kotolní, rozvodov plynu, regulátora tlaku plynu . |
Odborné prehliadky a odborné skúšky budú realizované: |
Budova č.1 - v meste Rožňava, Šafáriková ulica |
Budova č.2 - v meste Rožňava, Ernesta Rótha ulica |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odborné prehliadky a odborné skúšky sa vykonajú | na nasledovných zariadeniach: |
Budova č1./ BUDERUS Logamax GB 112-43 | 2x43 kW |
Budova č1./ Tlaková nádoba: expanzomat Reflex DT5 s membránou | 2x50 l |
Budova č1./ Domový regulátor tlaku plynu | v zmysle STN EN 12279 |
Budova č1./ Strednotlakový regulátor tlaku plynu | umiestnený v plechovej skrinke pre reguláciu a meranie v stene budovy |
Budova č1./ Nízkotlakový rozvod zemného plynu | od hl.uzáveru až po spotrebiče, odberné plynové zariadenie v budovách v zmysle STN |
Budova č1./Strednotlaková plynová prípojka PE D 40 | dĺžky 25,1m |
Budova č1./ Tlaková nádoba: zásobník ohrievač vody stojatý | S 120L |
Budova č2./ Leiber KN-24 PEB+M | 24,9 kW |
Budova č2./Domový regulátor tlaku plynu | v zmysle STN EN 12279 |
Budova č2./strednotlakový regulátor tlaku plynu | umiestnený v plechovej skrinke pre reguláciu a meranie v predzáhradke |
Budova č2./Nízkotlakový rozvod zemného plynu | od hl.uzáveru až po spotrebiče, odberné plynové zariadenie v budovách v zmysle STN |
Budova č2./ Expanzomat s gumovou membránou | 40 l |
Názov |
01.Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia odborného pracovníka v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa zaisťujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, |
zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a podľa platných všeobecne záväzných právnych predpisov, technických podmienok a odporúčaní výrobcov jednotlivých zariadení. |
02. Dodávateľ vyhlasuje, že Cena služby zahŕňa: |
02.1. odbornú prehliadku a odbornú skúšku zariadení |
02.2. spísanie príslušných správ a protokolov |
02.3. dopravu odborného pracovníka na miesto výkonu odbornej prehliadky a späť |
02.4. ako aj všetky náklady spojené s dodaním služby |
03.Požaduje sa vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
04.Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník termínov odborných prehliadok a skúšok zariadení . |
05.Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
06. Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry. |
07.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
08.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
09.Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach , ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
10.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
11.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
12.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
13.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
14.V zmysle § 134e zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní objednávateľ vypovie túto dohodu, ak poskytovateľ nemal v čase jej uzatvorenia zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod,alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí poskytovateľa z registra |
konečných užívateľov výhod, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa ustanovenia § 149 ods. 3 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Skutočnosť, že poskytovateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
15.Zmluvné pokuty: |
16.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 150 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 150 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
17.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
18.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
19.Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením predmetu zákazky alebo odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, prípadne ak nastanú skutočnosti uvedené v bode 14 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
20.Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
21.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.04.2016 08:00 — 30.09.2016 23:59
1,00 kompletný predmet zákazky
1 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2016 14:09
29.02.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2016 20:49 - Vstupná ponuka | 1 100,00 | € | Cena s DPH |
29.02.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 465,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: