30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
48206326
Ledvák spol. s r.o.
103, Veľký Folkmar, 05551, SVK
Revízie pohyblivých prívodov a revízie elektrických spotrebičov podľa STN 331610/RV
revízia, kontrola,elektrický prívod,spotrebič
Služba
1. Opravy a údržba
1. Revízie pohyblivých prívodov a revízie elektrických spotrebičov podľa STN 331610/RV
|
|
---|---|
Funkcia |
A. Revízie pohyblivých prívodov podľa STN 331610 |
B. Revízie elektrických spotrebičov počas ich používania podľa STN 331610:2002 skupiny E ( spotrebiče používané pri admin. činnosti ) |
Revízie budú realizované v budovách objednávateľa: |
Budova č.1 - v meste Rožňava |
Budova č.2 - v meste Rožňava |
Budova č.3 - v meste Plešivec |
Budova č.4 - v meste Dobšiná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Revízie pohyblivých prívodov/ počet prívodov spolu | ks | 181 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/ počet spotrebičov spolu | ks | 742 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Mobilné telefóny | ks | 53 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/PC | ks | 117 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Monitory | ks | 96 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/PC Zostavy * | ks | 45 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/All in one PC | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Notebook | ks | 14 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Tlačiarne | ks | 97 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Multifunkčné zar. | ks | 15 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Kopírovacie stroje | ks | 22 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Fotoaparáty | ks | 4 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Chladničky | ks | 13 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Kanvice | ks | 14 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Kávovary | ks | 12 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Klimatizačné zariadenia | ks | 6 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Rádiomagnetofóny, Mikrosystemy | ks | 29 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Skartátory | ks | 18 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Laminátory | ks | 6 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Ventilátory | ks | 64 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Snímače čiar. Kódov | ks | 30 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/El. variče | ks | 3 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Frankovaci stroj | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Fax | ks | 5 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Vysielačky | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Vysávače | ks | 5 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Vŕtačky | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Videorekordéry, satelity | ks | 4 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Videoprojektor | ks | 7 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Meracie prístroje | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Mikrofóny | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Zosilňovač | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Elektrocentrála | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Detektor peňazí | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Mikrovlnky | ks | 4 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Telefóny | ks | 6 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/TV | ks | 5 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Záložné zdroje | ks | 6 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Videokamery | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Tlakový čistič | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Skener | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Modemy, routre, switche | ks | 4 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/El. radiátor | ks | 3 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Čerpadla | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Svietidlo | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Napájací panel | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Server | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Telefónna ústredňa | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Dochádzkový systém | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/Bezdrôtový zvonček | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/kosačka | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/rozvádzací box | ks | 3 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/žehlička | ks | 1 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/prietokový ohrievač | ks | 2 | ||
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E/El. konvektor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Revízie pohyblivých prívodov | - je potrebné vykonať kontrolu a revíziu podľa STN 331610 a Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z.z. |
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E | - je potrebné vykonať kontrolu a revíziu podľa STN 331610 vrátane vypracovania dokladu o revízii |
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E | osobou s odbornou spôsobilosťou na činnosť na tech. zariadení elektrickom |
B. Revízie elektrických spotrebičov skupiny E | v zmysle §19 Vyhláške 508/2009 Z.z. |
Názov |
Stanovené osobitné požiadavky je potrebné chápať ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou , nemajú vplyv na význam a uprednostnenie niektorých podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú uvedené. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
01. Záväzok Dodávateľa poskytnúť službu sa viaže na poskytnutie služby časť "A" a poskytnutie služby časť "B" a je potrebné za Službu považovať obe časti Služby "A" a "B" ako celok Služby . |
02.Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia odborného pracovníka v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa zaisťujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, |
zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a podľa platných všeobecne záväzných právnych predpisov, technických podmienok a odporúčaní výrobcov jednotlivých zariadení. |
03. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy/objednávky od objednávateľa. |
04. Lehota na začatie plnenia čiastkovej výzvy/objednávky je do 3 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej objednávky dodávateľovi. |
05. Dodávateľ je povinný vypracovať a dodať správy z vykonaných kontrol a revízii do 15 pracovných dní od vykonania kontrol a revízii, pre časť A a pre časť B samostatne.. |
06.Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník termínov kontrol a revízii zariadení, pre časť A a pre časť B samostatne. |
07.Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb časti A a časti B na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
08. Dodávateľ vystaví faktúru na skutočne vykonané množstvo služieb (revízii a kontrol ) pre časť služby A a pre časť služby B ( pre každú časť služby samostatne). |
8.1 Dodávateľ vystaví faktúru pre časť služby A a pre časť služby B ( pre každú časť služby samostatne) až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správ z vykonaných kontról a revízií, tieto správy budú prílohou faktúry. |
09.Faktúra pre časť služby A a pre časť služby B (ďalej len ako faktúra) musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
10.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
11.Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správ kontroly a revízie , ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach pre každý spotrebič a prívod samostatne. |
12.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
13.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
14.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
15.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
16.V zmysle § 134e zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní objednávateľ vypovie túto dohodu, ak poskytovateľ nemal v čase jej uzatvorenia zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod,alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí poskytovateľa z registra |
konečných užívateľov výhod, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa ustanovenia § 149 ods. 3 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Skutočnosť, že poskytovateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
17.Dodávateľ sa zaväzuje že je držiteľom a počas celej doby plnenia zmluvy: |
- bude vlastniť platný certifikát systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent |
- bude vlastniť platný certifikát systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou, |
ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem |
- bude vlastniť platný certifikát ISO:14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky |
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi certifikáty uvedené v bode 14, postačuje ich doručiť vo forme kópií |
19. Ak Dodávateľ nedoručí dokumenty - požadované kópie certifikátov podľa bodu 15 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
- zmluvnej pokuty vo výške 200 eur |
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
20.Zmluvné pokuty: |
21.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 150 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 150 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
22.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
23.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
24.Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením predmetu zákazky alebo odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
25.Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
26.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.09.2016 08:00 — 30.11.2016 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
9 488,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2016 14:59
05.02.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2016 23:26 - Vstupná ponuka | 7 753,20 | € | Cena s DPH |
05.02.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: