17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
47586222
Š-live s.r.o
Špitálska 994, Michalovce, 07101, SVK
Poskytovanie strážnej služby
strážna služba, bezpečnosť, stráženie
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Poskytovanie strážnej služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie strážnej služby v priestoroch objednávateľa, ochrana hnuteľného aj nehnuteľného majetku , ktorý sa nachádza v chránenom objekte , ochrana osôb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástup na výkon služby | dátum | 01.02.2016 | ||
ukončenie výkonu služby | dátum | 01.02.2017 | ||
Počet objektov | objekt | 1 | ||
stráženie objektu (pondelok-sobota) | hodina | 20.00 hod. | 06.00 hod. | |
stráženie objektu nedeľa, deň pracovného voľna, pokoja a štátny sviatok) | hodina | 00.00 hod. | 24.00 hod. | |
Predpokladaný počet hodín stráženia | hod. | 4600 | ||
Predpokladaný počet hodín ochrany osôb | hod. | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah činností, ktoré tvoria predmet obstarávania je komplexné zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku | |
zabezpečenie ostrahy objektu proti vniknutiu nepovolaných osôb | |
vykonávať pravidelné obhliadky budovy z vnútra aj z vonku. | |
výkon ochrany osôb v rozsahu 1-4 hodiny mesačne | |
pri ochrane osôb odprevádza dohodnuté osoby na verejnosti vo vybraných priestoroch a v motorovom vozidle, ktoré však neriadi | |
Strážna služba zodpovedá za bezpečnosť budovy a majetku v budove v plnom rozsahu. | |
Strážna služba podáva každý mesiac report o aktivovaných poplachoch a prípadných menších závadách koordinátorovi prevádzky alebo vedúcemu Technicko-prevádzkového útvaru | |
Narušenie, pri ktorom je zistené vážne poškodenie majetku , hlási ihneď koordinátorovi prevádzky alebo vedúcemu Technicko-prevádzkového útvaru | |
Ak to okolnosti vyžadujú môže strážna služba privolať políciu a bez zbytočného odkladu o tom informuje koordinátora prevádzky alebo vedúceho Technicko prevádzkového útvaru objednávateľa | |
Požaduje sa, aby dodávateľ zaručil kvalitu poskytovanej strážnej služby počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. | |
Požaduje sa , aby dodávateľ služby zabezpečil preškolenie zamestnancov vykonávajúcich strážnu službu z predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a z predpisov požiarnej ochrany v potrebnom rozsahu pred začiatkom výkonu strážnej služby. | |
Požaduje sa, aby dodávateľ pri výkone svojej činnosti dodržiaval predpisy upravujúce bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a protipožiarne predpisy v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, s prihliadnutím na smernice a osobitné pokyny objednávateľa. | |
Požaduje sa, aby dodávateľ, ako aj jeho zamestnanci zachovávali mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia v súvislosti s poskytovaním služieb. Tejto povinnosti ich môže zbaviť iba objednávateľ. | osoby podieľajúce sa na výkone strážnej služby podpisujú prehlásenie o mlčanlivosti . |
Oznamovacia povinnosť alebo povinnosť vypovedať podľa osobitných predpisov tým nie je dotknutá. | |
Dodávateľ zodpovedá za výzbroj a technické zabezpečenie poskytovaných služieb. | |
Pri plnení úloh sú osoby podieľajúci sa na výkone strážnej služby povinní mať viditeľne umiestnený identifikačný preukaz na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. | |
Požaduje sa, aby dodávateľ viedol na stráženom stanovisku Knihu evidencie služieb, knihu evidencie zásahov, inšpekčnú knihu dozoru, denník strážnej služby, | príp. iný druh evidencie v súlade s príslušnými právnymi predpismi |
Požaduje sa, aby dodávateľ prešetril výhrady a nedostatky vznesené objednávateľom a podľa výsledkov šetrenia vykonal navrhnuté opatrenia voči konkrétnym osobám, ktoré budú vykonávať strážnu službu. Za odôvodnené výhrady, resp. nedostatky sa bude považovať najmä, avšak nielen: nečinnosť tam, | |
kde je potrebné konať; konanie, ktoré je v rozpore so strážnou službou; konanie, ktoré vykazuje dôvodné znaky podozrenia zo spáchania priestupku, prečinu alebo trestného činu v súvislosti s výkonom strážnych služieb; porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť; | |
nedodržanie predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a protipožiarnych predpisov. | |
Požaduje sa, aby dodávateľ pri výkone strážnej služby v rámci prevencie predkladal písomné návrhy na opatrenia nevyhnutné k riadnemu zaisteniu poskytovaných služieb a predchádzal vzniku možných škôd pri výkone strážnej služby. | |
Nedodržaním ktorejkoľvej podmienky uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov |
Požaduje sa, aby bol dodávateľ služby držiteľom licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby v zmysle zák. č. 473/2005 Z. z. v znení neskorších predpisov alebo iného ekvivalentného predpisu. |
Požaduje sa výkon ochrany osôb odborne spôsobilými zamestnancami , ktorí su držitelmi zbrojneho preukazu skupiny C. |
Požaduje sa predložiť platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby do 3 dní od uzatvorenia zmluvy a to originál alebo úradne overenú kópiu. |
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov , podieľajúcich sa na výkone strážnej služby a na ochrane osôb s uvedením mena, priezviska a predložením platných preukazov odbornej spôsobilosti zodpovedných osôb a platných zbrojných preukazov skupiny C. |
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnúť osoby u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Nedodržanie podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený : |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet /rozpis cien do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Vystavený a potvrdený rozpis ceny za poskytovanie strážnej služby a ochrany osoby uvedie dodávateľ v zložení : |
-Cena bez DPH v EUR za jednu (1) hodinu stráženia , sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za jednu (1)hodinu stráženia |
- Cena bez DPH v EUR za predpokladaný počet hodín stráženia (cca 4600), sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za predpokladaný počet hodín stráženia (cca 4600) |
-Cena bez DPH v EUR za jednu hodinu ochrany osôb, sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za jednu hodinu ochrany osôb, |
- Cena bez DPH v EUR za predpokladaný počet hodín za ochranu osôb (cca 48 hodín), sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za predpokladaný počet hodín za ochranu osôb (cca 48 hodín) |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom . |
Požaduje sa, aby dodávateľ vystavil faktúru do 15. kalendárneho dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca za predchádzajúci mesiac podľa skutočne poskytnutého plnenia. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude mesačný výkaz odpracovaných osobohodín |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Pre opravenú a riadne doručenú faktúru platí nová lehota splatnosti. |
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok . |
Ul. 17. novembra 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
02.02.2016 20:00 — 01.02.2017 06:00
4 648,00 hodiny
27 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2016 08:17
22.01.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.01.2016 12:53 - Vstupná ponuka | 27 720,00 | € | Cena s DPH |
22.01.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 611,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: