• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2016 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2016 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2016 08:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2016 13:05

Detail zákazky Z2016720

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2016 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2016 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2016 08:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2016 13:05

Základné údaje

Z2016720

OF-71736

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2276500

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

47586222

Š-live s.r.o

Špitálska 994, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie strážnej služby

strážna služba, bezpečnosť, stráženie

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba

23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie strážnej služby
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie strážnej služby v priestoroch objednávateľa, ochrana hnuteľného aj nehnuteľného majetku , ktorý sa nachádza v chránenom objekte , ochrana osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástup na výkon služby dátum 01.02.2016
ukončenie výkonu služby dátum 01.02.2017
Počet objektov objekt 1
stráženie objektu (pondelok-sobota) hodina 20.00 hod. 06.00 hod.
stráženie objektu nedeľa, deň pracovného voľna, pokoja a štátny sviatok) hodina 00.00 hod. 24.00 hod.
Predpokladaný počet hodín stráženia hod. 4600
Predpokladaný počet hodín ochrany osôb hod. 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah činností, ktoré tvoria predmet obstarávania je komplexné zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku
zabezpečenie ostrahy objektu proti vniknutiu nepovolaných osôb
vykonávať pravidelné obhliadky budovy z vnútra aj z vonku.
výkon ochrany osôb v rozsahu 1-4 hodiny mesačne
pri ochrane osôb odprevádza dohodnuté osoby na verejnosti vo vybraných priestoroch a v motorovom vozidle, ktoré však neriadi
Strážna služba zodpovedá za bezpečnosť budovy a majetku v budove v plnom rozsahu.
Strážna služba podáva každý mesiac report o aktivovaných poplachoch a prípadných menších závadách koordinátorovi prevádzky alebo vedúcemu Technicko-prevádzkového útvaru
Narušenie, pri ktorom je zistené vážne poškodenie majetku , hlási ihneď koordinátorovi prevádzky alebo vedúcemu Technicko-prevádzkového útvaru
Ak to okolnosti vyžadujú môže strážna služba privolať políciu a bez zbytočného odkladu o tom informuje koordinátora prevádzky alebo vedúceho Technicko prevádzkového útvaru objednávateľa
Požaduje sa, aby dodávateľ zaručil kvalitu poskytovanej strážnej služby počas celej doby trvania zmluvného vzťahu.
Požaduje sa , aby dodávateľ služby zabezpečil preškolenie zamestnancov vykonávajúcich strážnu službu z predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a z predpisov požiarnej ochrany v potrebnom rozsahu pred začiatkom výkonu strážnej služby.
Požaduje sa, aby dodávateľ pri výkone svojej činnosti dodržiaval predpisy upravujúce bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a protipožiarne predpisy v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, s prihliadnutím na smernice a osobitné pokyny objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ, ako aj jeho zamestnanci zachovávali mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia v súvislosti s poskytovaním služieb. Tejto povinnosti ich môže zbaviť iba objednávateľ. osoby podieľajúce sa na výkone strážnej služby podpisujú prehlásenie o mlčanlivosti .
Oznamovacia povinnosť alebo povinnosť vypovedať podľa osobitných predpisov tým nie je dotknutá.
Dodávateľ zodpovedá za výzbroj a technické zabezpečenie poskytovaných služieb.
Pri plnení úloh sú osoby podieľajúci sa na výkone strážnej služby povinní mať viditeľne umiestnený identifikačný preukaz na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela.
Požaduje sa, aby dodávateľ viedol na stráženom stanovisku Knihu evidencie služieb, knihu evidencie zásahov, inšpekčnú knihu dozoru, denník strážnej služby, príp. iný druh evidencie v súlade s príslušnými právnymi predpismi
Požaduje sa, aby dodávateľ prešetril výhrady a nedostatky vznesené objednávateľom a podľa výsledkov šetrenia vykonal navrhnuté opatrenia voči konkrétnym osobám, ktoré budú vykonávať strážnu službu. Za odôvodnené výhrady, resp. nedostatky sa bude považovať najmä, avšak nielen: nečinnosť tam,
kde je potrebné konať; konanie, ktoré je v rozpore so strážnou službou; konanie, ktoré vykazuje dôvodné znaky podozrenia zo spáchania priestupku, prečinu alebo trestného činu v súvislosti s výkonom strážnych služieb; porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť;
nedodržanie predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a protipožiarnych predpisov.
Požaduje sa, aby dodávateľ pri výkone strážnej služby v rámci prevencie predkladal písomné návrhy na opatrenia nevyhnutné k riadnemu zaisteniu poskytovaných služieb a predchádzal vzniku možných škôd pri výkone strážnej služby.
Nedodržaním ktorejkoľvej podmienky uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby bol dodávateľ služby držiteľom licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby v zmysle zák. č. 473/2005 Z. z. v znení neskorších predpisov alebo iného ekvivalentného predpisu.
Požaduje sa výkon ochrany osôb odborne spôsobilými zamestnancami , ktorí su držitelmi zbrojneho preukazu skupiny C.
Požaduje sa predložiť platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby do 3 dní od uzatvorenia zmluvy a to originál alebo úradne overenú kópiu.
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov , podieľajúcich sa na výkone strážnej služby a na ochrane osôb s uvedením mena, priezviska a predložením platných preukazov odbornej spôsobilosti zodpovedných osôb a platných zbrojných preukazov skupiny C.
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnúť osoby u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu.
Nedodržanie podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený :
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet /rozpis cien do 3 dní od uzavretia zmluvy
Vystavený a potvrdený rozpis ceny za poskytovanie strážnej služby a ochrany osoby uvedie dodávateľ v zložení :
-Cena bez DPH v EUR za jednu (1) hodinu stráženia , sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za jednu (1)hodinu stráženia
- Cena bez DPH v EUR za predpokladaný počet hodín stráženia (cca 4600), sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za predpokladaný počet hodín stráženia (cca 4600)
-Cena bez DPH v EUR za jednu hodinu ochrany osôb, sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za jednu hodinu ochrany osôb,
- Cena bez DPH v EUR za predpokladaný počet hodín za ochranu osôb (cca 48 hodín), sadzba DPH v %, Cena s DPH v EUR za predpokladaný počet hodín za ochranu osôb (cca 48 hodín)
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom .
Požaduje sa, aby dodávateľ vystavil faktúru do 15. kalendárneho dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca za predchádzajúci mesiac podľa skutočne poskytnutého plnenia. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude mesačný výkaz odpracovaných osobohodín
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Pre opravenú a riadne doručenú faktúru platí nová lehota splatnosti.
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavok .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 17. novembra 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.02.2016 20:00 — 01.02.2017 06:00

4 648,00 hodiny

27 720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2016 08:17

22.01.2016 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 290
 20
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2016 12:53 - Vstupná ponuka 27 720,00 € Cena s DPH
22.01.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 15 611,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS