00324698
Obec Seňa
200, Seňa, 04458, SVK
36357065
AVE SK odpadové hospodárstvo s.r.o.
Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov, 1 100 l nádob |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber a odvoz zmesového tuhého komunálneho odpadu - 110 l nádoba | kus/mesiac | 1280 | 1491 | |
Zneškodnenie tuhého komunálneho odpadu - 110 l nádoba | kus/mesiac | 1280 | 1491 | |
Zber a odvoz objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 105 | 120 | |
Zneškodnenie objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 105 | 120 | |
Zber a odvoz papier a lepenka | tona/rok | 8,33 | ||
Zneškodnenie odpadu: papier a lepenka | tona/rok | 8,33 | ||
Zber a odvoz obalov z plastov | tona/rok | 4,63 | ||
Zneškodnenie odpadu: obaly z plastov | tona/rok | 4,63 | ||
Zber a odvoz obalov zo skla | tona/rok | 19,79 | ||
Zneškodnenie odpadu: obaly zo ska | tona/rok | 19,79 | ||
110 -litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 1280 | 1491 | |
Frekvencia vývozu 110 l nádob na komunálny odpad za 1 rok | ks/rok | 26 | ||
1100 litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 21 | ||
Frekvencia vývozu 1100 l nádob na komunálny odpad za 1x rok | ks/rok | 26 | ||
Veľkokapacitné kontajnery - stále | ks/rok | 1 | ||
Frekvencia vývozu veľkokapacitných kantajnerov stálych za rok | ks/rok | 6 | ||
Veľkokapacitné kontajnery na jarné upratovanie (odvoz 1xročne) | ks/rok | 10 | ||
Veľkokapacitné kontajnery na jesenné upratovanie (odvoz 1xročne) | ks/rok | 10 | ||
1100 l nádoby na obaly zo skla | ks/rok | 7 | ||
Prenájom 1100l nádob na obaly zo skla | ks/rok | 7 | ||
1100 l nádoby na papier a lepenku | ks/rok | 10 | ||
Prenájom 1100 l nádob na papier a lepenku | ks/rok | 10 | ||
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov - stálych celoročne | ks/rok | 1 | ||
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov na sezónne upratovanie po dobu 7 dní/1 kus | ks/rok | 20 | ||
Frekvencia vývozu obalov z plastov | komplet/5 mesiacov | 10 | ||
Frekvencia vývozu papiera a lepenky | ks/5 mesiacov | 10 | ||
Frekvencia vývozu obalov na sklo | ks/5 mesiacov | 26 | ||
Počet producentov komunálneho odpadu | počet | 2151 | 2 216 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia týkajúce sa nakladania s odpadom v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch |
a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 6, odstavec (1) Hierarchia odpadového hospodárstva, odsek a) - d) |
4. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
7. Nedodržanie povinností uvedených v bode 1. až 6. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
8. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
9. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom. |
10. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu, s adresami miest plnenia. |
11. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie do troch pracovných dní od zistenia závady resp. písomnom upozornení Objednávateľa. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
13. Dodávateľ je povinný dodať v sezónnom období Objednávateľovi požadované množstvo kontajnerov v počte a mieste zloženia podľa písomnej žiadosti Objednávateľa. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
15. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
16. V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
17. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
18. V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovitom rozpočte. |
19. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
20. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.2.2016 do 31.01.2017. |
21. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne na základe skutočného objemu odvezeného odpadu, počtu nádob resp. VKK |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za prenájom 1100 l nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Farebné vrecia na separovaný zber v počte 2 000 ks | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Seňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
32 797,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2016 15:49
22.01.2016 15:43
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2016 15:22 - Vstupná ponuka | 32 700,00 | € | Cena s DPH |
22.01.2016 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 650,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: