Z2016670
OF-71608
zazmluvnená
35822163
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK
47569301
PROCONTROL - SK, s.r.o.
Dolná Trnovská 7/17 , Žilina, 01001, SVK
Odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických
odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení, revízie elektrických spotrebičov
Služba
27. Ostatné služby
1. Odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013 Z.z s odvolaním na STN 33 1600 a STN 33 1610, vrátane dopravných nákladov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Revízia elektrických spotrebičov | ks | 800 | ||
Revízia bleskozvodu | ks | 12 | ||
Revízia budovy okrem kotolní a regulačných staníc plynu | ks | 14 | ||
Revízia regulačných staníc plynu - kotolní objektov | ks | 10 | ||
Revízie bytov | ks | 13 | ||
Revízia elektrického ručného náradia | ks | 15 | ||
Revízia plynovej kotolne | ks | 19 | ||
Revízia vonkajšieho osvetlenia | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických | Budovy sú určené na bývanie, resp. na vyučovanie a obsahujú aj kancelárske priestory. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení |
Súčasťou predloženej faktúry budú nasledujúce doklady: správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, revízne správy, súpis skutočne vykonaných prác. Všetky uvedené doklady budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať , že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy harmonogram dodania služby, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2016 14:00 — 28.02.2017 12:53
1,00 balík služieb
19 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2016 12:55
19.02.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2016 14:48 - Vstupná ponuka | 19 000,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: