35822163
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK
36234851
K-Kontrol, spol. s r.o.
Nobelova 12, Trnava, 91701, SVK
Odborné prehliadky a skúšky tlakových a plynových zariadení, rozvodov a odborné prehliadky kotolní
Odborné prehliadky a skúšky tlakových a plynových zariadení, rozvodov a odborné prehliadky kotolní
Služba
27. Ostatné služby
1. Odborné prehliadky a skúšky tlakových a plynových zariadení, rozvodov a odborné prehliadky kotolní
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odborných prehliadok a skúšok, tlakových a plynových zariadení a rozvodov a kotolní v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a platnej legislatívy, vrátane dopravných nákladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odborné prehliadky kotolní | ks | 40 | ||
Odborné prehliadky regulačných staníc plynu | ks | 32 | ||
Odborné skúšky regulačných staníc plynu | ks | 16 | ||
Opakovaná vonkajšia prehliadka tlakových zariadení (expanzky, zásobníky, tlakové nádoby) | ks | 244 | ||
Vnútorná prehliadka tlakových zariadení (expanzky, zásobníky, tlakové nádoby) | ks | 60 | ||
Odborné prehliadky rozvodov plynu | m | 2000 | ||
Odborné skúšky rozvodov plynu | m | 1000 | ||
Odborné prehliadky plynových zariadení (sporáky, varné dosky, horáky a kotly) | ks | 514 | ||
Odborné skúšky plynových zariadení | ks | 257 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok plynových a tlakových zariadení |
Súčasťou predloženej faktúry budú nasledujúce doklady: správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, revízne správy, súpis skutočne vykonaných prác. Všetky uvedené doklady budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať , že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy harmonogram dodania služby, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.03.2016 00:00 — 17.03.2017 23:59
1,00 balík služieb
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2016 10:48
08.03.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2016 12:11 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena bez DPH |
08.03.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: