00397687
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK
36423947
IPA Slovakia, s.r.o.
Predmestská 8600/95, Žilina, 01001, SVK
Školiace a tréningové hry
školiace materiály, tréningové hry, štíhla výroba, štíhla logistika, 5S, SMED, TPM, CEY, MSA, metodika normovania, autonómna údržba, preventívna údržba, plánovaná údržba
Tovar
1. Školiace a tréningové hry
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie školiacich materiálov a tráningových hier |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | ks | 1 | ||
2.Tréningová hra so zameraním na Inovácie | ks | 1 | ||
3. Tréningová hra so zameraním na 5S | ks | 1 | ||
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | ks | 1 | ||
5. Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | ks | 1 | ||
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | ks | 1 | ||
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | ks | 1 | ||
8. Školiaci materiál k metóde SMED | ks | 1 | ||
9. Školiaci materiál k metóde TPM | ks | 1 | ||
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | ks | 1 | ||
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | ks | 1 | ||
12. Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | ks | 1 | ||
13. Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | ks | 1 | ||
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | ks | 1 | ||
15. Školiaci materiál k Metodike normovania práce | ks | 1 | ||
16. Školiaci materiál k metóde 5S | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | 1.1 cieľ hry: získanie základ. náhľadu nad priebehom prac. zmeny |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | 1.1.2 získanie schopností pre návrhy zlepšení v oblasti celkovej efektivity zariadení |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | 1.1.3 štu. schopní odhaliť potenciál zlepšovania efektivity zariadení a riadenia zmeny v organ.práce |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | 1.2 Obsah hry: herný plán, hracie figúrky, hracie kamene, prac. zošity, |
1.Tréningová hra so zameraním na Celkovú efektivitu zariadení | 1.2.1 návod na použitie a elektronické materiály k hre |
2. Tréningová hra so zameraním na Inovácie | 2.1 cieľ hry:spoločensky orientovaná hra s cieľom identifikácie zaujímavých a informácií o veciach |
2. Tréningová hra so zameraním na Inovácie | 2.1.1 a produktoch, ktoré boli inovatívne a priniesli do modernej spoločnosti |
2. Tréningová hra so zameraním na Inovácie | 2.1.2 spoločenský úžitok prostredníctvom otázok a odpovedí. |
2. Tréningová hra so zameraním na Inovácie | 2.1.3 Sekundárnym cieľom je orientácia na učenie sa efektívnej komunikácii v tíme. |
2. Tréningová hra so zameraním na Inovácie | 2.2 obsah hry:herný plán, hracie kartičky, hracie kamene, návod na použitie |
3.Tréningová hra so zameraním na 5S | 3.1 cieľ hry:Pochopiť základnú podstatu metódy 5S, osvojenie si princípov 5S a |
3.Tréningová hra so zameraním na 5S | 3.1.1 demonštrovať potrebu vypracovaných štandardov na pracovisku. |
3.Tréningová hra so zameraním na 5S | 3.2 obsah hry: Základné stavebné kamene pre demonštráciu hry 5S, časomerný prístroj, |
3.Tréningová hra so zameraním na 5S | 3.2.1 pokyny pre pedagóga a pokyny pre študentov |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.1. cieľ hry:Pochopiť základnú podstatu preventívnej a autonómnej údržby, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.1.1 s realizáciou riešenia simulovanej poruchy zariadenia, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.1.2 jeho dekompozície spolu s tréningom používania štandardov. |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.1.3 študenti by sa mali naučiť analyzovať a mapovať priebeh opravy vzniknutej poruchy |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.1.4 modelu výrobného zariadenia spolu so zavádzaním autonómnej údržby na výrobnom zariadení. |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2 obsah hry: Formulár pre realizáciu údržbárskeho auditu, podklady pre záznamy porúch, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.1 podklady pre tvorbu štandardov čistenia, mazania, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.2 štandard popisu výrobného zariadenia, štandard realizácie kontrol, zadanie hry pre pedagóga, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.3 podklady k označovaniu nedostatkov, základné formuláre pre realizáciu údržbárskych prác, |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.4 formuláre pre realizáciu záznamov o vykonaní práce |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.5 model výrobného zariadenia s potrebnými prvkami a nástrojmi pre realizáciu údržbár. činností |
4.Tréningová hra so zameraním na realizáciu Údržby | 4.2.6 postup priebehu hry formou videonahrávky |
5. Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1 cieľ hry: Pochopiť základnú podstatu metódy SMED, |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1.1 pochopiť akým spôsobom možno optimalizovať proces pretypovania a |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1.2 odhaliť potenciál zlepšovania efektivity ľudí a |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1.3 priniesť zmeny v organizácii práce pri riešení problémov a |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1.4 vedieť identifikovať ako správne postupovať pri riešení problémov |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.1.5 súvisiacich s pretypovaním zariadenia. |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.2 obsah hry: Formuláre SMED, návod na použitie, príslušenstvo zahrňujúce komponenty hry ako matice |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.2.1 kľúče, materiál slúžiaci k tvorbe modelu výrobného zariadenia, |
5.Tréningová hra so zameraním na realizáciu metódy SMED | 5.2.2 meter a časomerný prístroj, kufrík na príslušenstvo |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.1 cieľ hry: Naučiť sa ako správne merať s rôznymi meracími zariadeniami, |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.1.1 vyhodnotiť spôsobilosť meradla a správne realizovať MSA v praxi. |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.2 obsah hry: Vybrané súčiastky u ktorých sa meria vybraný parameter, |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.2.1 etalón – kalibrovaný predstaviteľ súčiastok s presne definovaným rozmerom, posuvné meradlo, |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.2.2 číselníkový odchýlkomer, elektronické formuláre pre realizáciu štúdie MSA, |
6. Tréningová hra so zameraním na realizáciu Measurement System Analysis (MSA) | 6.2.3 návod na vykonanie štúdie MSA |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1 cieľ hry: Naučiť študentov formou simulovanej výroby určitého typu výrobkov |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.1 vo fiktívnom výrobnom podniku pochopenie princípov a aplikácie mapovania toku hodnôt, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.2 ťahových systémov prostredníctvom Kanban a štíhlej logistiky, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.3 t. j. simulovať reálny priebeh výroby výrobkov a získavanie reálnych výstupov |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.4 z výroby definované hotovými výrobkami, reálnymi časmi, nákladmi a výnosmi. |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.5 vyskúšať a naučiť sa správne vybrať reprezentanta z množstva vyrábaného sortimentu, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.6 vytvoriť mapu súčasného toku hodnôt vrátane výpočtov základných parametrov, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.7 pochopiť rozdiel medzi tlakom a ťahom, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.8 pochopiť a vyskúšať výrobu riadenú pomocou ťahu fromou kanban-u |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.9 naučiť sa princípy správneho riadenia skladov a ako analyzovať a riadiť vstupný sklad, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.1.10 pochopiť význam vizualizácie, vedieť definovať systém vychystávania materiálu do výroby a pod |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2 obsah hry: Vstupný sklad s materiálom, Kufrík s pomôckami (pomôcky k výrobe |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.1 [debničky, fixy, ceruzky, časomerný prístroj, guma, struhátko, kanban kartičky, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.2 vizuálne pomôcky, kalkulačka], výrobná dokumentácia [prezentácia ako postupovať pri hre |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.3 + teoretické bloky, pracovné postupy, vychystávacie plány, kanban okruhy, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.4 finančné zhodnotenie, cyklové časy], CD so všetkými dokumentmi v elektronickej forme a |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.5 video s výkladom, kanban tabuľa, A1 dokumenty k logistike,analýza skladov a sieť nového skladu |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.6 Dokumentácia k hre obsahujúca: Montážne postupy na vyrábané výrobky, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.7 vychystávacie plány zo vstupného skladu, layout pracovísk, pohyb vstupného materiálu, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.8 rozpracovanej výroby a hotovej výroby, cyklové časy, formulár sledovania priebež. doby výroby |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.9 formulár na sledovanie financií, formulár pre vytvorenie výrobného plánu, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.10 vizuálne pomôcky pre označenie bedničiek, pracovísk, pracovníkov, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.11 preberanie hotovej výroby a miesta pre vstupné a výstupné palety, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.12 vstupné údaje k výberu reprezentanta, matica produkt – pracovisko, mapa trás, VSM – A3 report |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.13 vizuálne pomôcky – kanban schránky, FIFO do výroby, supermarket do výroby, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.14 kanban karty pre vyrábané výrobky, analýza skladu, kusovníky, |
7. Tréningová hra s tréningom so zameraním na Štíhlu logistiku a štíhlu výrobu | 7.2.15 objednávkový list – výroba – vstupný sklad, sieť – nový sklad. |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.1 cieľ: Racionalizovať čas prípravy na školenie metódy SMED vo výukovom procese |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.1.1 procese spolu s minimalizáciu času potrebného k naštudovaniu problematiky uplatňovania metódy |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.1.2 SMED a naučiť študentov byť schopný zaviesť metódu SMED po jej preštudovaní. |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2 obsah škol. materiálu: |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.1 brožúra SMED-Zameraná na hlbšie pochopenie SMED, pri súčasnom definovaní základných princípov |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.2 a SMED a spôsobov pretypovania |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.3 prezentácia SMED- Zameraná na školenie študentov k metóde SMED spolu s definovanými úlohami |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.4 na precvičenie a diskusiu, ktoré by mali slúžiť k precvičeniu princípov metódy SMED a |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.5 návrhu štandardu pretypovania na vybranom pracovisku. |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.6prac. zošit pedagóga-podporný materiál pre lektora pre prípravu školenia s obsahom prezentácie, |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.7 komentármi a tipmi pre efektívne školenie spolu so vzorovo vyriešeným testom a |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.8 a odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.9 pracovný zošit študenta-Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.10 základnými bodmi o školiacom materiály. |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.11test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 ot |
8. Školiaci materiál k metóde SMED | 8.2.12 katalóg princípov SMED |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základných otázok a premís o TPM, pochopeniu účelu, |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.1.1 , spôsobom zavedenia programov TPM, či samotného TPM, |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.1.2, spolu s identifikáciou problémov s ktorými sa v procese zavádzania TPM možno stretnúť. |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2 obsah školiaceho materiálu k metóde TPM |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.1 brožúra TPM- Zameraná na hlbšie pochopenie TPM, pri súčasnom definovaní úloh údržby a výroby |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.2 spolu s determinovaním postupov implementovania TPM |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.3 prezentácia TPM-Zameraná na školenie študentov v úvodnej problematike TPM spolu s pripravenými |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.4 prezentáciami obsahujúcimi úlohy na vypracovanie a diskusiu, |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.5 ktoré smerujú k precvičeniu princípov metódy. |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.6 pracovný zošit študenta- podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.7 základnými bodmi o školiacom materiály. |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.8test- Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 ot |
9. Školiaci materiál k metóde TPM | 9.2.9Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu vzniku a členenia strát v TPM, |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.1.1spôsobom ako efektívne využívať výrobné zariadenia,akým spôsobom sa realizujú |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.1.2 výpočty efektivity zariadenia a kto má kompetencie a zodpovednosť za CEZ. |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2 obsah školiaceho materiálu CEZ: |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.1 brožúra CEZ-Zameraná na hlbšie pochopenie CEZ spolu so špecifikáciou úloh údržby a výroby a |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.2 postupnosťou implementovania CEZ. |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.3 prezentácia CEZ - Zameraná na školenie študentov v problematike efektivity zariadení |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.4 spolu pripravenými úlohami a otázkami pre diskusiu, |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.5 ktoré smerujú k precvičeniu výpočtu ukazovateľa CEZ a identifikácii plytvania. |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.6 pracovný zošit študenta-Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.7 základnými bodmi o školiacom materiály. |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.8test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 ot |
10. Školiaci materiál k metóde CEZ | 10.2.9Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.1Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základných predpokladov o krokoch zavádzania |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.1.1 autonómnej údržby, spôsobov implementácie autonómnej údržby, |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.1.2dôvodov prečo je dôležitá kontrola a ktoré sú základné princípy prevencie |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.1.3 v oblasti predchádzania vzniku porúch a v starostlivosti o zariadenie. |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2 Obsah školiaceho materiálu Autonómna údržba: |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.1 Brožúra Autonómna údržba- Zameraná na hlbšie pochopenie autonómnej údržby spolu so |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.2 špecifikáciou úloh zamestnancov údržby a výroby a |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.3 postupnosťou implementovania autonómnej údržby v rámci TPM. |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.4 Prezentácia Autonómna údržba- Zameraná na školenie študentov v problematike autonómnej údržby |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.5 zariadení spolu pripravenými úlohami a otázkami pre diskusiu, |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.6 ktoré smerujú k pochopeniu jednotlivých krokov autonómnej údržby a postupnosti jej zavádzania |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.7 pracovný zošit študenta-Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.8 a základnými bodmi o školiacom materiály. |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.9test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 ot |
11. Školiaci materiál k Autonómnej údržbe | 11.2.10 Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základných predpokladov zlepšovania procesov TPM, |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.1.1 k pochopeniu významu zlepšovania a aplikácie PDCA cyklu neustáleho zlepšovania spolu s |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.1.2 možnosťou identifikácie plytvaní a návrhov na zefektívnenie procesov údržby. |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2 Obsah školiaceho materiálu Autonómna údržba: |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.1 Brožúra Zlepšovanie procesov údržby- Zameraná na hlbšie pochopenie zlepšovania procesov |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.2 údržby v rámci TPM spolu so špecifikáciou úloh zamestnancov údržby a |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.3 výroby a postupnosťou implementovania autonómnej údržby v rámci TPM |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.4 Prezentácia Zlepšovanie procesov údržby- Zameraná na školenie študentov v problematike |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.5 zlepšovania procesov v údržbe zariadení spolu pripravenými úlohami a otázkami pre diskusiu, |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.6 ktoré smerujú k pochopeniu významu zlepšovania procesov v údržbe, ako aj |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.7 poznania nástrojov na identifikáciu plytvaní a navrhovania opatrení v údržbe. |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.8 pracovný zošit študenta-Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.9základnými bodmi o školiacom materiály. |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.10test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 o |
12.Školiaci materiál k Zlepšovaniu procesov v oblasti údržby | 12.2.11 Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základného významu plánovanej a preventívnej údržby, |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.1.1 k pochopeniu, aké opatrenia je možné zaviesť na pracoviskách pre zmenu aktuálneho stavu |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.1.2 procesov údržby, pochopeniu RCM a princípov DMEA algoritmu. |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2 Obsah školiaceho materiálu Plánovanej a preventívnej údržby: |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.1 Brožúra Plánovanej a preventívnej údržby- Zameraná na hlbšie pochopenie implementácie |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.2 plánovanej a preventívnej údržby v rámci TPM spolu so špecifikáciou úloh zamestnancov údržby |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.3 výroby a postupnosťou implementovania plánovanej a |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.4 preventívnej údržby v rámci TPM. |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.5 Prezentácia Plánovaná a preventívna údržba- zameraná na školenie študentov v problematike |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.6 zlepšovania procesov v údržbe zariadení spolu pripravenými úlohami a otázkami pre diskusiu, |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.7 ktoré smerujú k pochopeniu významu plánovanej a preventívnej údržby a |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.8 návrhu opatrení k zmene aktuálneho stavu údržby. |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.9pracovný zošit študenta- Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.10 základnými bodmi o školiacom materiály. |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.11test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 o |
13.Školiaci materiál k Plánovanej a preventívnej údržbe | 13.2.12Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základného princípu organizácie práce zamestnancov |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.1 údržby a výroby s prihliadnutím na dôležitosť implementácie SMED, |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.2 tímovej práce a dôrazom na prínosy tímovej práce v oblasti údržby. |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.3 Obsah školiaceho materiálu Zlepšovania organizácie práce v údržbe: |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.4 Brožúra Zlepšovanie organizácie práce v údržbe- zameraná na hlbšie pochopenie implementácie |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.5 TPM spolu so špecifikáciou úloh zamestnancov údržby a |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.6 výroby a postupnosťou implementovania TPM. |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.7 Prezentácia Zlepšovanie organizácie práce v údržbe- zameraná na školenie študentov |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.8 v problematike možnosti zlepšovania organizácie práce v údržbe spolu pripravenými úlohami a |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.9 otázkami pre diskusiu, ktoré smerujú k pochopeniu významu organizácie práce zamestnancov |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.10 údržby a výroby a pochopeniu dôležitosti tímovej práce. |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.11 pracovný zošit študenta- Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.12 základnými bodmi o školiacom materiály |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.13test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 o |
14. Školiaci materiál k možnostiam Zlepšovania organizácie práce v údržbe | 14.1.14 Vzorovo vyriešený test-Vzorovo vyplnené odpovede testu s odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základného princípu normovania práce, |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.1, použiteľný na úrovni montážnych pracovísk, liniek, |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.2 strojných pracovísk v sériovej ako aj zákazkovej výrobe. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.3 Školiaci materiál by mal racionalizovať čas prípravy na školenie metódy normovania |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.4 vo výukovom procese spolu s minimalizáciu času potrebného k naštudovaniu problematiky |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.5 uplatňovania metódy normovania práce a naučiť študentov |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.1.7 byť schopný zavádzať metódu normovania po jej preštudovaní. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2 Obsah školiaceho materiálu Analýza, meranie a normovanie práce: |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.1 Brožúra Analýza, meranie a normovanie práce- zameraná na hlbšie pochopenie merania a |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.2 normovania práce spolu s definovanými základnými pojmami a postupmi. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.3 Prezentácia Analýza, meranie a normovanie práce- zameraná na školenie študentov |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.4 v problematike analýzy, merania a normovania práce spolu pripravenými úlohami a otázkami |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.6 pre diskusiu, ktoré smerujú k pochopeniu princípov metodiky normovania. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.7 Pracovný zošit pedagóga-podporný materiál pre pedagóga na spolu s príkladmi a postupmi. |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.8 Pracovný zošit študenta- Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
15.Školiaci materiál k Metodike normovania práce | 15.2.9 a základnými bodmi o školiacom materiály. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.1 Školiaci materiál slúžiaci k pochopeniu základného princípu eliminácie plytvaní na pracoviskách |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.1.1 pochopeniu podstaty 5S, spôsobov zavádzania metódy 5S, |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.1.2 zabezpečenie prehľadného a usporiadaného pracoviska a udržiavaniu štandardov 5S. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2 Obsah školiaceho materiálu Zlepšovania organizácie práce v údržbe: |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.1 Brožúra Metóda 5S-Zameraná na hlbšie pochopenie metódy 5S spolu s definovaním |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.2 základných atribútov a logiky metódy 5S spolu so stručným popisom jednotlivých krokov 5S, |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.3 plytvania, základnými krokmi 5S, ďalším rozvojom metódy a vizualizáciou k metóde 5S. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.4 Prezentácia 5S- Zameraná na školenie študentov v problematike metódy 5S |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.5 spolu pripravenými úlohami a otázkami pre diskusiu, |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.6 ktoré smerujú definovaniu typov plytvania a jeho dôsledkov na Vašom pracovisku. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.7 Pracovný zošit pedagóga- Podporný materiál pre lektora pre prípravu školenia |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.8 s obsahom prezentácie, komentármi a tipmi pre efektívne školenie spolu so vzoro vyriešeným |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.9 testom a odporúčanou hodnotiacou stupnicou. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.10 Pracovný zošit študenta - Podporný materiál pre študentov spolu s obsahom úloh a |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.11 základnými bodmi o školiacom materiály. |
16.Školiaci materiál k metóde 5S | 16.2.12test-Záverečný pre overenie pochopenia problematiky účastníkmi školenia s obsahom aspoň 10 o |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia 1 osoby v rozsahu max. 10 hodín |
Paulínska 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
02.02.2016 10:00 — 09.02.2016 10:00
16,00 kus
4 670,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2016 10:23
22.01.2016 09:00
22.01.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2016 11:24 - Vstupná ponuka | 4 670,00 | € | Cena bez DPH |
20.01.2016 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 670,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: